Super Sue: obra de teatre en anglès

Des de l’àrea de Llengua Anglesa es va proposar, per tal de complementar l’assignatura, poder veure una representació teatral d’un companyia de teatre Anglesa.
Aquest dimarts 16 de març, la companyia teatral "Blue Mango" ens va representar, als alumnes de 3r i 4t, una obra de teatre anomenada Super Sue.

El tema principal de l’obra va ésser el medi ambient. Dos personatges principals Super Sue, una cowboy defensora de la terra i de les 4 R (Reciclar, Reutilitzar, Reduir i Repensar), havia de lluitar contra el malvat Ugly Bugly, un altre cowboy, però amb un pensament molt diferent al de la Super Sue. Aquest volia destruir la terra i tenir-ne el domini. Un tercer personatge, en aquest cas una nena, l'Alice, va haver de decidir, amb l’ajuda dels alumnes, a quin dels dos personatges, Super Sue o Ugly Bugly, havia d’escoltar i com havia d’obrar.

Els alumnes van gaudir d’aquesta obra de teatre, i a l’hora que aprenien anglès, esbrinaven més coses sobre el reciclatge i com podem canviar els nostres hàbits per ajudar al planeta terra.

Aquí teniu algunes imatges de la representació i tres cançons: la de la Super Sue, la de l'Ugly Bugly i la del "Recycle, Reuse, Reduce and Rething":







Comentaris

OUIJDAN ha dit…
hola soc la ouijdan m agdta
Pau Pons Clotet ha dit…
Hola soc Pau Pons i vull dir que el
meu amic "Sergio" i jo ens vam inbentar Ugly Blugly ualcitali.

Adeu.
Leyre Olmeda ha dit…
ami em va agradar la canço del Ugly Blugly i la de la super sue i el personatge que mes em va agradar es el pare de la Alice . I la part que amb va agradar mes es la de quan la super sue persegia al Ugly Bugly , tambe la de que el Ugly Bugly portaba una bomba i la Super sue la va apagar i per ultim lade que embolicaban al Agly Bagly amb boses de paaaapeeerrr!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaadeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuu. i espero que vingeu unaltre cop perque ens u em passat molt be.
berta martinez ha dit…
Hola soc la Berta i a mi ma semblat forsa divertit perque nosaltres tambe partisipabem els personatges la Super Sue l'Ugli Blugly i l'Alice uan fet molt bé.
imad elmesajem ha dit…
hola soc l imad ma gradat molelteatraen angles feia molt riura la aliceera dibertida i lagli bagli era grasios la alice va tria 4 nens de4 i l agli vagli noboli a resicar itiraba els papes ila SUPERSU vaagafaespapes els nens de 4 li ban ajuda.
Xenia ha dit…
hola soc la xenia i el teatre en ingles va ser molt divertit.m'ha agradat molt.Perque l'ugly bubgly era molt dibertit i feia molt riure.Tambe em va agradar molt cuan la super sue va dirli a la alice que recicli el paper,aluminium o plastic.m'ho e pasat molt be. era molt dibertit!!!!!!!!
jordi ha dit…
hola amb dig Jordi la obra de teatra em ba fer molta riure per començar l'Ali sortir de casa tirant tots els papers per terra i sen va anar a la escola am Ugly bugli despres nosaltres li vem dir a que tenia que escullir i li vem dir que a la super sue i ens vem divertir molt ,despresvem anr al pati i ens va donar autograf mo vaig pasar molt be adeu!!!!!!!
Iker sanchez fernandez ha dit…
Hola soc l'Iker va ser molt divertit el teatre l'es conçons i també cuan van apareixer la Super sue i l'Ugly Bugly.I em sembla que l'Alice era de tot bona i dolenta primer dolenta i des pres bona i daspres un altre cop dolenta.
Nora Muñoz 3B ha dit…
Hola soc la Nora i m´ha agradat molt el teatre d´angles i les coses que abien fet cuan obrien la xeta sortia un paper blau en porporina i cuan la tancaben poixaba bueno els personatges an sigut molts divertits sobretot el Ugly Blugly ,la Super Sue i l´Alice.
Alan Prades ha dit…
Hola soc L'alan luque mes m'agradat asigut al Ugly Blugly,Super sue i Alice. Tambe las cansons mele pasat molt. !!!!!BE!!!!!:Reciclar,reutelizar,reduir i repensar.
Laura Sagués ha dit…
Hola!!! Sóc la Laura Sagués de 4tB,
aquesta obra d'anglés de la Super Sue va estar molt bé!:el vocabulari(com que ja ens els havíen ensenyat abans,amés que era molt basic)La cançó del Ugly Bugly era molt xula i bueno en resum em va agradar molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adeu

Laura
GERARD ha dit…
El teatre de la Super Sue em va
agradar molt i ho vaig entendre molt bé
JúLiA Salinas Oliva ha dit…
A mi la Super Sue em va agradar moltisim per que les expressions que feien amb la cara eren super gracioses!!!!!!!!
I quan L'Ugly Bugly feia veure que era el mestre i la Alice anava a l'escola tambe era super divertit!!!
Adria ha dit…
HOLA soc l'Adrià i em va agradar molt el teatre i la canço de la Super Sue i de l'Ugly Bugly



adeuuuuuuuuu!!!!!!!!!!?¿
GERARD ha dit…
El teatre de la Super Sue em va
agradar molt i ho vaig entendre molt bé
oriol ha dit…
HOLA, soc l'Oriol i m'ha agradat molt l'obra i em va agradar sortir a lescenari el personatge que bem va agradar mes es l'Ugly Bugly,les cançonsvan ser molt xules



adeeeeeu. (:(:
Albert ha dit…
Hola, és molt divertit, jo em pensava que seria més avorrit, no entendria res...Però ho vaig entendre tot, no em vaig avorrir i tot això, el personatge més graciós era la Super Sue.
Leyre Corral ha dit…
Hola!!! Sóc la Leyre Corral de 4tB,
a mi la part que més em va agradar van ser les cançons sobretot la de la Super Sue!!! No em va costar molt d'entendre el vocabulari...

Adéu!!!!!

Leyre
Carla diaz gallardo. ha dit…
A mi em van agradar molt les cançons sobretot la de l'Ugly bugly.

Adéu!!!
KARIMA ha dit…
A mi m´ha agradat. El que m´ha agradat molt són les cançons molt i de personatges em van agradar TOTS.
Amin ha dit…
Hola, m'ha agradat molt el teatre sobretot l'Ugly Bugly, el cowboy més infamós de l'Oest. Per fi té un fan, és clar jo. I a més l'Alice és més lletja que el mamut que vem fer a plàstica.



Adèu fins a la pròxima notícia.
joan guix ha dit…
Hola, l'obra m'ha agradat, però, em pensava que era molt millor.
El meu personatge favorit és l'Ugly Bugly.
Lo que em va agradar més va ser quan l' Ugly Bugly va cantar i ja hi han dos fans de l'Ugly Bugly.
Ahhhh! i m'ho descuidava ho vaig entendre tot molt Bé!

Adéuuuuuu!!!
amal drissi. ha dit…
hola soc la amal i ami em ba agradar molt la obra de teatre sortien l' Ugly bugly,l' Alice i la Super sue l' Ugly bugly feia molta gracia i ban treure 4 bolontaris bam cantar 3 cançons una dela super sue l' Ugly bugly i de resiclar l' Ugly bugly bolia destuir el mon la Super sue era una bacera adeu.
Àlex Cuenca ha dit…
Hola,soc l'Àlex i em va agradar molt l'obra de teatra, els personatges que mes em ban agradar son la Super Sue i l'Alice.







Àdeuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!fins un altre
Carla Cadevall ha dit…
Hola em dic Carla la obra de teatre era molt divertida i lo que em va agradar mes va ser quant cantaven Adeeeeuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paula García ha dit…
Hola em dic Paula García i em va agradar molt l'espectacle per que era molt divertit ,a i casi m'ovlido lo que em va agradar mes va ser la Super Sue,y les cançons de l'Ugly Bugly i la Super Sue.Adeeeeeeeeu!!!!!
Aina Castilla ha dit…
Hola sócl'Aina sovre tot lo que més em va agradar van ser les cançons que van cantar i també els balls.
alan olmedo Martínez ha dit…
Hola em dic ALAN i em va agradar molt el teatre i l'ALICE em va firmar i jo faig les quatres ERRES desprès calcarè la firma i la meva amiga JULIA M B EM FARA UNA FOTO A LES ALTRES FIRMES adeu!
Mireia Gamisans ha dit…
Hola sóc la Mireia i em va agrar mol l'obre de teatre i sobre tot

( Super Sue,l'Alice i Ugly Bugly)

adeu!
Anònim ha dit…
Hola,soc el felipe i luce emb ba agrada mes ba se cun cantaba am ingles el ugly bugly








Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!
fins un altra dia.
Alex Hernandez ha dit…
Ola SOC L'ALEX AMBA AGRADA MOLT TOT.Ifeia riura Ugly Bugly.Era mol guaxi.
Paula Dominguez ha dit…
Hola soc la paula D. Em va agredar molt el espetacle i el tros que mes em va agradar va ser cuan cantavan la canço de la Super sue i la part que tamve em ba agradar molt tamve vaser la de Ugly Bugly.el tros que em va fer riure va ser cuan van lligar al Ugly Bugly.La Alice feia molt riure perque feia com de nena petita o algu aixi em ba agredar multisim m'agraria que turnesin un pato i un avras moltesss! graciassss!!!adeuuuu!!!
julia ha dit…
Hola hem dic Julia, hem va agradar molt la hobra de teatre de la Super sue, tambe l'Alice i sobre tot el riure que feia l'Ugly Bugly.
Adeu!
mamekhary ha dit…
Soc La Mamekhary i m´ ha agradat molt
ADRIA ha dit…
hola em dic Adria us vull dir que l' espectacle em va agradar molt la super sue em va agradar molt l' ugly bugly no tant L' l' alice es molt bona de teatre com tots els perssonatges tambe va ser molt bonic la canço que em va agradadar mes es la de la super sue tambe la de l' ugly bugly va ser super guay ara ja ser mès sobre el reciclar addddddeeeeeeuuuuuuuuu
Noah ha dit…
El teatre va estar molt bé peró ja vam veure un d'igual en català que el dolent de la pel·lícula es deia Co2, feia mes gràcia i ho enteniem més bé.
En total els dos estaven bé.
aitor gonzalez lopez ha dit…
es guapisimmm!!!!!!! aquest espectacle ha sigut molt divertit
sobretot la canço del Ugly Bugly
adeeeuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!
Ismael Herrera ha dit…
Hola!!!!!!La obra de la de la Super Sue,L'Ugly Bugly i l'alice em va encantar, el meu personatge preferit era l'Ugly Bugly, em feia molt de riure la Super Sue. M'agradaria veure l'obra de teatre una altra vegada.


Adeu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
#·Houda ha dit…
Hoola:D
Soc la Houda de 4tB i l'espectacle m'ha agradat moltíssim.
La Super Sue era molt divertida la Alice també però L'Ugly Bugly no tant perque no reciclava tant i tirava les deixalles al terra etc... M'ho vaig pasar happy:)
bueno me'n vaig valee?
Adeu KISS
Alex Sánchez ha dit…
hola sóc l'alex Sáncehz m'ha encantat l'obra de teatre, algunes coses no les entenia però dóna igual,espero que a vosaltres tambe us hagi agradat. adéu, amics i amigues.
Roser Obradors ha dit…
Hola! Sóc la Roser Obradors de 4tB. Les cançons de l'obra eren súper xules, tot i que...no sé, em sembla que l'Alice no es va deixar convèncer per reciclar...o potser no, no ho sé! Ah, també em va agradar molt la cara que feia l'Alice quan seguia la Super Sue.

Roser
carla diaz garcia ha dit…
La cançó de la Super Sue es molt divertida i l'espectacle feia molta gracia.
mireia onieva ha dit…
Hola l'obra de teatre de Super Sue
m'ha agradat molt i també m'he divertit molt!
i la canço de la Super Sue era molt divertida
adeu!
Andrés Blanco... ha dit…
Hola, aquest teatre m'ha agradat molt, sobretot el que mes m'ha agradat ha sigut quan la Super Sue perseguia al Ugly Bugly, i la cançó de la Super Sue també.
Adeuuu.
david ha dit…
Hola soc el David de 4b i m'ha agradat molt i també m'he divertit molt o sigui molt xuli.
adéu
by david
Paula Dorca ha dit…
hola: m'agradat moooooooooooooolt el teatre i la canço més m'agradaria que hi hagués la cançó de l'Ugly Bugly .
# Celi@ # 4t-B ha dit…
HOLA !!!!
M'HA AGRADAT MOLT EL TEATRE CREC QUE HA SIGUT MOLT MES XULO QUE EL DE L'ANY PASSAT SOBRETOT M'HA AGRADAT EL PRINSIPI QUAN L'ALICE ES RENTA LA CARA . LA SUPER SUE TAMBE M'HA AGRADAT, PORTAVA UNA VESTIMENTA MOLT XULAAAAA!!!
BE, CREC QUE HA VALGUT LA PENA PAGAR 5$
BÉ, DEWWWWWWWWWW!!!!

ESPERO QUE A VOSALTRES TAMBÉ US HAGI AGRADAT

DEW
CELIA DE 4t-B
Andrés Blanco... ha dit…
Hola, les pintures rupestres m'han agradat molt, han quedat molt boniques, sobretot amb el carbonet.

Adeuuu.
Bilal ha dit…
hola, soc el Bilal jo no vaig ser-hi, però he vist les fotos i he escoltat la cançó i m'han agradat
Maria Cruz ha dit…
Hola sóc la Maria i emb va agradar molt el teatre que van fer va ser molt divertit i ho van fer molt bé . Els que van fer l'obre de teatre es deien : Super Sue,Ugly Bugli i la Alice . Despres van sortir els nens i nenes de quart i van representar un troset . Ami emb va encantar i quan arrivo a casa tota l'estona canto la cansó .Idespres a fora quan s'anaven d'ons ens van fer firmes i tots els i vam dir adeu. Adeu un peto!!!
Aida Sanguino ha dit…
hola em dic Aida el espectacle ba ser molt divertit em baig riure molt la part que em ba agradar mes es la de que l'Ugly Bugly pero la britat em va agradar tot la Alice feia molta grasia su tenien molt be muntat tambe van fer firmes ban deixa partisipar als nens i a les nenes tots no 2nens i 2 nens nosaltres teniem que dirli a la Alice em qui es tenia que cedase i cla li vem dir que es cedes amb la Super Sue perque era la bona tutom era molt divertit i tots els nens es van riure molt tots els nens adeu!!!!!!!!!!!
Marta gimenes culebras de 3r b ha dit…
Hola hem dic Marta i hem va agradar molt el teatre de la "Super Sue " i de l'" Ugly Bugly " i de l'"Alice" va ser genial hem va encantar la canço de la Super Sue de la compañia blue mango el Ugly Bugly era molt dolent , quant hem vaig petar de riure va ser quant van començar a corre tots jajajajaja va ser genial no se com explicar-ho amb les meves paraules ... la canço de l'Ugly Bugly tambe va ser genial pero el que no hem va agradar va ser quant quant la Alice va tirar el paper al terra que es va a posar com a plorar no ho feia molt be lo de plorar jajajaja bueno un peto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

espero que torneo a benir dew un peto (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)
Daniel Alamillo ha dit…
hola soc el daniel hem va agradar el teatre en ingles de la super sue el ugly bugly era el dolent i la alice era la confusa i al final nosaltres teniem que dirli amb qui es quedaba.
Queralt maroto ha dit…
am ba agrada molt el cuan el lligava ugly bugly ab las bosas jajaja buenu atots.
Èric Barba ha dit…
Hola hem dic Èric i el teatre de la compañia blue mango va ser xulisim! tratava de la Super sue de l'Ugly Bugly i de l'Alice una nena que tenia que decidir amb qui anar amb l'Ugly Bugli o la Super sue perque un bolia contaminar al planeta per dominar-lo pero necassitava l'ajuda de els nens i les nenes de el mon i l'altre volia reciclar per que el planeta no es contamini tambe hi habian cançons la de l' Ugly bugly la de la Super sue i la de recycle, reuse, reduce i rethink.
Sergi Gomez ha dit…
ho la soc sergi hi magradat molt hi magradat la SUPERT SUE ,AGLY BUGLY I LA alice hadeu.
marta de arcos ha dit…
hola em dic marta de arcos i m'ha agradat quan a surtit la super sue a canta.
arnau beltran ha dit…
ola amb dic Arnau .M´agradad molt la chansode Super Sue . Tambe les fotos. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuu!!!!!!!!!
ahmed alou. ha dit…
Hola sóc la Ahmed m´agradatmolt la super sue.Itambe els parsunatgas que eren Ugly Bugly Aalice. Ifeya molt riura.
Luis miguel gimenez ha dit…
Hola sóc el Luis Miguel i em va agradar la cançó de la Super Sue. Els personatges eren la Super Sue, l'Alice i l'Ugly Bugly.
Paula Montero ha dit…
M'ha agradat molt el teatre de la Super Sue, he après una mica d'anglès i també m'han agradat molt els personatges sobretot el pare de l'Alice perquè era molt graciós.
David Benito ha dit…
Era molt divertit. Era una mica cutre .I ho feien molt bé.
brayan ha dit…
Jo no e pugut ana pero e bist las fotos sedeugu que era guai.
adeu.
brayan .
Lídia García 4t A ha dit…
M'ha agradat moltíssim el teatre de la *Super Sue*. Volia sortir però no puc tenir tanta sort des que ahir em va tocar la loteria, és broma!!!!
M'ha ajudat a reconèixer que et sents millor ajudant a la Terra, és a dir, ajudar a no contaminar la Terra. També he après una mica més d'anglès. M'han agradat molt el personatges: l'Alice,la Super Sue, l'Ugly Bugly i el pare de l'Alice
l'Ugly Bugly m'ha agradat molt perquè és molt divertit i el pare de l'Alice.
Judit Carmona ha dit…
M'ha agradat moltíssim el teatre de la Super Sue el mes divertit va ser quan l'Andrea,la Michelle,l'Oriol i el Gerard van sortir a l'escenari, també em van agradar les cançons i tambe vaig aprendre Anglès.
Laila Soltana 4t A ha dit…
M'ha agradat molt el teatre de (SUPER SUE).He après moltes paraules d'Anglès com ara ANOTHER PLASTIC BAG...
No vaig poder sortir peró igualment m'ho he passat molt bé. Els personatges son:Super Sue i Ugly Bugly.
M'agradaria tornar a veure aquell teatre.

Adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu!
Alba Lopez ha dit…
Em va agradar molt el teatre d'anglès. Em va agradar molt la Super Sue. Ugli Bugli i l'Alice.
Sonia Padilla . ha dit…
Hola en dic Sónia m'ha agradat molt el teatre de la Super Sue el meu personatge favorit era l'Alice,la Super Sue i el pare
Adeuuu!
Sónia!!
Anas ha dit…
Hola em dic Anas,m´ha agradat molt el projecte de la prehistòria, el que més m´ha agradat es lo del fang.
Àlex F ha dit…
Hello,va ser ''xuliiiiiiissim'', el Bugly lleig era molt lleig i la Super Sue......TENIA RAÓ!!!!!!!!!!! fins una altre.
Raul MOrales ha dit…
Em va agradar,no me'n vaig enterar gaire però era divertit. El que em va agradar més era quan la Super Sue perseguia l´Ugli Bugli.
aaron Olmedo ha dit…
Em va agradar quan van atrapar al
ugli bogli i lo demés
Cristian Sorokine ha dit…
La Super Sue és molt guai perquè sempre està preparada per lluitar amb Ugli Bugly... en fi que m'estic enrollant com l'Eladi. Adéu
Raquel ventura ha dit…
Hola soc Raquel i hem va agrada molt lu que més hem va agrada van ser les dos cansonç i els parsunatges eran aquets: Super sue , l'Alice i Ugli Bugly vueno que va ser molt divertit.


adéu
Laura. subirana. ha dit…
Hola sòc Laura.Em va agradar molt la obra de teatre.La meva canço preferida va ser la de la Super sue.El meu personatge preferit és la Super Sue.Adeu!

Laura.
octavi pavon ha dit…
Hola sòc lOctavi em va agradar tot i vaig disfrutar.......
maria jose villacis ha dit…
Hola soc la maria josé amiem va agrada mollllllllllllll la super sueeeeeeeeeeeeeeeeeee i la canso l'alice bui que u tornin a fe adeuuuuuuuu adeuuuuuuuuuuuu.
miriam zafra ha dit…
hola soc la miriam a mi em va agradat molt la canço de la super sue m'ha agradat molt adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....




FI
Mrti ha dit…
Hola sóc el Martí.
El meu personatge preferit va ser el Ugly Bugly








Adeuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eric ha dit…
em dic Eric. El teatre de Blue mango va ser mmmooolttt gguuayy!!
no hi ha cosa que m'agradi mes tot es xulicim!!

Good Bay!!
pol perez ha dit…
hola sóc el pol i em va agradar molt el teatre de la "Super Sue".Lo que més em va agradar es que la Alice estava a casa amb el seu pare
Marc Lopez ha dit…
Hola sòc el Maec i em va agradar molt el teatre i les cançóns.
julia mingo ha dit…
Em va encantar el teatre ,ui perdoneu no men e enrecordat de presentarme soc la julia m i m'ha agradat molt.
Meritxell ha dit…
Hola amb bic meritxell amb vagrada .la Supersup ,alice ial Ugly Bugoly.




aaaaaaaaaaaddddeeeeeeeeeuuuuu
natalia manchado ha dit…
hola hem dic natalia i mi vaig pasar molt be i a mi hem va agradar molt la canço de la super sue per mi hem va agradar molt.
Clàudia Casas ha dit…
Em va agradar molt sobretot el tros de l'Alice amb les bosses de plastic (dad ,plastic back !) feia molt riure.
paula escalé 4a ha dit…
m'ha encantat el bostre teatre era 8the best)ja ja ja bueno las cansons dig lo mateix la de la super sue i las del Ugly bgly beno espero beureus
Laura Huarte ha dit…
Em va agradar molt la representació sobretot quan ballaven i cantaven.