LES COMUNITATS AUTÒNOMES D'ESPANYA

Després d'estudiar el Sistema Solar i les característiques generals del nostre planeta, La Terra, els alumnes de 4t ens hem apropat una mica més i ara estem estudiant Espanya.
Ens hem adonat que Espanya és un país format per 17 Comunitats Autònomes, cada una d'elles amb unes característiques particulars, uns trets culturals diferents i algunes amb una llengua pròpia. Tot això fa que Espanya tingui una gran riquesa i varietat cultural. Per aquest motiu gent d'arreu del món decideix venir-nos a visitar per tal de gaudir del nostre clima, els nostres paisatges, la nostra gastronomia,...
No obstant, recordar i saber localitzar totes les comunitats autònomes pot ser una mica difícil al principi. Per aquest motiu, us proposem un joc que us pot facilitar una mica la feina i alhora us pot fer passar una estona entretinguda.
Com que també ens toca aprendre els límits, el relleu i els rius, us deixem una altra WEB on podeu practicar aquests temes.

ESPANYA - RELLEU I RIUS


JOC DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES

Comentaris

abril bosch 4-b ha dit…
m'ha encantat el joc de les comunitats autonomes perque m'ho se tot!!!!!!!!!
sara molero ha dit…
m'ha encantat el joc de les comunitats autonomes perque va molt be per estudiar encara que hagi fallat alguna...pero en fi el el joc m'ha encatat molt.Adeuuuu!!!!
Anònim ha dit…
sara morero que tonto todo
n ha dit…
jo oestudiu