Fireta de Nadal



El passat divendres 18 de desembre vam celebrar la Festa de Nadal de l'escola. Els de Cicle Mitjà vam participar organitzant una fireta de Santa Llúcia, és a dir, venent manualitats nadalenques que havíem estat elaborant a les classes.

Els de 3r vam elaborar:
* arbres de Nadal de cartolina decorats amb boletes de paper de seda
* boletes esfèriques fetes amb fil egipci vernissat
* felicitacions nadalenques fetes amb ratlladures de colors sobre cartolina

Els de 4t:
* arbres de Nadal fets a base de molinets de paper verd insertats en una broqueta
* estrelles fetes a base d'envasos de brick embolicats amb paper de celofana
* felicitacions nadalenques fetes amb peces de cartolina

Els beneficis totals d'aquesta fireta (en la qual vam col.laborar Cicle Mitjà i Cicle Superior) van arribar als 522'62 euros que aportarem a la Marató de TV3 d'enguany dedicada a les malalties minoritàries.

Ens sembla que va ser una activitat molt ben rebuda per part de tothom. Ens ho vam passar bé elaborant els productes que havíem de vendre, ens ho vam passar bé fent de venedors i les famílies s'ho van passar bé comprant-ho i col.laborant amb una causa solidària. I a més a més, hem de dir que tot ens va quedar força bé i ajudarà a fer lluir les nostres cases en aquestes dates tan assenyalades.

Finalment, un cop venuts tots els articles, tota l'escola ens vam ajuntar per fer una cantada col.lectiva de la cançó "El món seria", amb la qual vam cloure la festa.

Moltes gràcies a tothom!!
Bon Nadal i feliç entrada al 2010

Comentaris

aida ha dit…
La festa ba estar molt be io baig qumprar bastant
Anònim ha dit…
hola em dic marta gimenez i m'ha agradat molt las fotos de la festa i m'ha encantat a sigut el espectacle de el mag silva

marta gimenez culebras
Laura Sagués ha dit…
la mireia i la carla no van poder vendre.Em sap greu
miriam zafra ha dit…
ami em va agrada molt
`PAULA DOMINGUEZ GARCIA ha dit…
EM VA ENCANTAR LA FESTA I VAIG COMPRA MOLT VAIG COMPRA DE 3R I DE 4R GUENO ADEUU!