Actuació del mag Jack Silva

El passat dimarts 22 de desembre (l'últim dia de classe abans de començar les vacances de Nadal) vam gaudir de l'actuació d'un mag que va ser ben especial.

D'una banda perquè no vam haver d'anar enlloc sinó que va ser ell qui va venir a les nostres classes a ensenyar-nos el seu espectacle.
D'altra banda perquè l'espectacle era en anglès i així ens servia per practicar el nostre nivell de comprensió de l'anglès mentre ens divertíem.
L'espectacle va estar molt bé, vam poder veure com apareixien i desapareixien fruites, bitllets i monedes; com unes cordes creixien, es tallaven i es tornaven a enganxar; com unes anelles de ferro entraven dintre d'unes altres, etc. Amb tota la paciència del món el mag se'ns anava adreçant en anglès i s'esforçava per fer-se entendre, jugant amb un vocabulari molt bàsic i acompanyant-se de gestos en aquells moments més difícils. També va fer participar uns quants alumnes, fent-los parlar i fent-los "treballar" en l'espectacle.

Per il.lustrar aquesta notícia tenim fotos de l'actuació que va fer als de 4t (si els de 3r teniu fotos feu-les arribar i les afegirem) i qui tingui més curiositat pot consultar la web d'en Jack Silva que és molt fàcil de trobar.

Comentaris

Noah ha dit…
Jo volia sortir i no vaig sortir
,,,,>_<,,,,
Anònim ha dit…
em va agradar molt la actuacio


qui soc?

tinc el cabell curt
soc de 4b
m'agrada el futbol
soc nen
em costa fe els treballs
pau ha dit…
em ba agradar molt
Anònim ha dit…
Noah no et queixis que a mi amb va tapar a la foto
soc la que nomes se li veu al jersei blanc i rosa
Mireia
oriol ha dit…
pro a que va mola :):)


oriol
Roser ha dit…
Una mestra que estava a l'actuació del mag SILVA, a la foto em va fer abaixar els dits.
Laura Sagués ha dit…
Ja m'agradaria saber els trucs del Mag Jack Silva pero no es poden dir
Roser ha dit…
El truc de la corda del mag SILVA no el vaig entendre gaire. El que mès va molar va ser quan va ensenyar el paper amb un cos partit per la meitat.
Roser
marta ha dit…
ola em dic marta hem va agradar mol pero no vaig sortir pero jo boldria haber sortit
Houdaaaaa ha dit…
hoolaaaa
jo vaig sortir a casi totes les fotos:D
em va agradar moltissim!
va ser molt maco
bueno adeu