ESPAI DE PROVES PER A 3A




En aquest espai els alumnes de 3r A podeu practicar el funcionament del nostre bloc de cicle. Per tal que després pugueu consultar i participar en aquest bloc hauríeu de saber:




* buscar notícies per dates ("ARXIU DEL BLOC") o per temes ("ETIQUETES")


* mirar les fotos d'un àlbum de Picasa dins del bloc


* fer un comentari a alguna notícia


Demaneu tot el que necessiteu i així us convertireu en uns experts i podreu fer aportacions al bloc de cicle. I després podreu ensenyar-ne als vostres pares...

Comentaris

Eladi Martínez ha dit…
M'ha agradat molt aprendre a bguscar notícies imirar àlbums de fotos.
Mia Taylor ha dit…
M'ha agradat molt el vidio i les fotos de Nadal
nuria dominguez ha dit…
M'ha agradat molt tot.
Biel altimira ha dit…
M'ha agradat molt les fotos del bloc.
i tambe apendre mes coses del bloc.
Anna Navarro Peris ha dit…
M'AGRADA MOLT BUSCAR MOLTES COSES DEL BLOC...
edgar cuevas ha dit…
M'han agradat molt les fotos de Tamarit
neil ha dit…
M'ha agradat molt el projecte i el fons mari sobretot el joc del submari.
Jana Prat Garcia ha dit…
M'ha encantat la web,les fotos,els videos...espero que hi poseu mes coses.
Marcel Ruiz Monné ha dit…
M'agraden molt les fotos,vidios i moltes mes coses vull aprendre moltes moltes ... mes coses.
andrea gonzalez ha dit…
He vist les fotos de l'any passat i son molt xules.
Guillem Sierra ha dit…
Hem apres moltes coses, hem mirat moltes web i m'ha agradat molt...
alba martin pardo ha dit…
M'ha agradat molt totes les fotos i tot el que hi ha i el que mes m'ha agradat han sigut les fotos de Nadal.
Aina Lujan ha dit…
M'han agradat molt les fotos de Nadal. i tambe saber mes coses noves amb l´Eladi i saber com veure els comentaris i escriurels i saver com veure les fotos de l´any passat.
Almustafa Achemir ha dit…
M`ha agradat veure les excursions
i el joc de submari exposicions de
dinosaures.
Conxita pardo ha dit…

M'ha agradat molt llegir tots els
comentaris dels nens.
laura martin ha dit…


hola soc la laura i he llegit tots els comentaris.
Eladi Martínez ha dit…
Intento explicar moltes coses però alguns nens i nens no m'escolten gaire.
Marius Ilut ha dit…
El bloc m'ha agradat molt molt i el projecte dels dinosaures i de las excursions era al que m'han agradat mes
Míriam Culebras Berjillo ha dit…
man agradat molts cumanaris pro el que me a agradat més es el de el fons mari.
Leif Delicado Torrento ha dit…
El bloc es molt interesant m'encanta sobretot el album de les fotos de Tamarit m'encanta veure totes les noticies i buscar les noticies
Salma Kadri ha dit…
M'ha agradat les fotos de de Tamarit moltisim etc!.
Yeray Janer ha dit…
M'ha agradat molt l`informatica perque puc descubrir moltes coses.
Martí Álvarez ha dit…
M'ha agradat molt informatica pero m'ha semblat dificil pero després m'ha semblat facil.
Carla Arnau Hernandez ha dit…
El bloc de cicle mitja es mes facil del que em pensava ha sigut molt interesant sobretot el del fons mari
Jordi Hernandes Sole ha dit…
M'ha agradat molt la web de cicle mitja
Alba Montero ha dit…
M'agrada molt escriure comentaris ,i tambe mirar noticies,i les fotos de Tamarit m'han agradat molt,i el bloc es molt divertit.
Sergi Fargas ha dit…
M'ha agradat molt allo dels taurons i es molt extraordinari
Lara Belmonte ha dit…
M'han agradat veure comentaris molt interesants, fotos de Tamarit i veure videos de domadors de taurons.
Mireia Ventura. ha dit…
Aquet any he vist moltes coses, he vist fotos, he vist videos que m'han agradat molt,i ames ames e vist un video d'uns taurons i una submarinista i el video de la platja i lo dels dinosaures.
Jara Clemente ha dit…
M´agradat molt el bloc hem vist coses molt interessants i molt xules. I moltes mes cosas com las fotos els vidios.Las fotos de Tamarit quan anavam a la platja ens vem posar els peus al mar i estava gelada.
Leif Delicado Torrento ha dit…
M` agrada molt aquest bloc i puc apendre moltes coses
N eil ha dit…
La meva mare i jo em mirat el bloc desde casa meva i e vist cosas que no avia bist al cole
salma kadri ha dit…
m'agradat molt veure coses de curs passat i es molt investigar coses el fons mari la prehistoria els dinosaures es les fotografies digitals les obres de teatre plasticai el conte de princep petit m'agradat veura moltes coses adeu!!!
aina lujan ha dit…
m´ha agradat molt totes les coses que em apres amb l´Eladi i la canço de willy fog
Joan ha dit…
Estem explicant com fer el comentari d'una notícia.
Carla p. 3a ha dit…
Astic aprender a fe comentari
Joan ha dit…
Cada nen està fent el seu primer comentari.
teo ha dit…
A viure i cunbiure la yuni ens a ansañat una peli de animals i m'agradat multisi¡
oriol 3a ha dit…
m'an agradat molt l' les cansons del petit princep adeu
Ares 3a ha dit…
Avui per el damanti al grup 2 els i toca informatica i ami a la tarda.
aina 3a ha dit…
Estic apranen a fer 1 comentari.Ens a ensenyan el joan .A mi ma encantat fer 1 comentari.jo en tornare a fe mes adeu .
carla ortiz3a ha dit…
ma agradat molt el conte del petit prinsep itanve les cansons i els jocs del del primet. adeu
jordi 3a ha dit…
hola em dic jordi i astic apranen ascriura cumantaris.
silvia 3a ha dit…
hola soc silvia i estic fen un comentari!!!
ariadna romero de 3r a ha dit…
M'agrada molt el blog i ara,amb el Joan,estem aprenent a fer comentaris.Adeu!
adriana santos de 3 A ha dit…
estic pusan un cumantari adeu.
fouad soltana de 3-a ha dit…
M'agrada els jocs del cos uma i ma
fet grasia quan el escalet es dastrusaba la scalet.
Joan Martinez 3A ha dit…
Estem veient les últimes notícies.
``````aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ha dit…
M'està agradan molt el bloc i EL Joan m'esta ensenyan com comentar.
Ainhoa garcia 3a ha dit…
estic aprenen a fer comentaris.
ayat ha dit…
ami magrada astaamr am al joan parcueens fa aprender cosas ia ami magrada soc la ayati tani cue aprendra cosas
ayat laachiri3a


Nicole Baena 3rA ha dit…
Hola! soc nova en aquest cole i me agrada molt .
NORA DURAN 3A. ha dit…
Mue pasat mol be fen COMENTARIS.
didac contreras 3a ha dit…
Hola!magrada molt els jocs de els
músculs i els ossos
adeu!!
Gerard Badia 3a ha dit…
M'agada molt a quest blog i les notisies.
Aroa Garcia 3a ha dit…
A mi ma agradat molt el petit prinsep i m'a agradat molt el parc de la agulla.
nerea lopez 3a. ha dit…
estic aprenen a fer cumentaris.
jana fukai 3a ha dit…
El JOAN ens a sta en sanyan com ba i es molt xulu
Alex lujan 3A ha dit…
M'està agradan molt el bloc i EL Joan m'esta ensenyan com comentar.
anna cots 3a ha dit…
M'agrada molt aprendre coses
al bloc.
eric astilleros ha dit…
Hola!!! al prncipi de la escursio tenia por pro despres baig dibertirme i em baig olbidar
Nicole Baena 3rA ha dit…
hola acabo de aprende a posar comentaris, i me agrada molt .
Nicole Baena 3rA ha dit…
la meva mare li a agradat molt la excursio perque ella tenia temps de anar a la peluqueria y ami me a agradat la excursio.
Anònim ha dit…
hola conpanys !!!! magradat molt la excursio !!!! tots beu benir i tots sou els meus amics !!!!
ariadna romero 3r a ha dit…
Ami m'agrada molt aquest blog.adeu