ESPAI DE PROVES PER A 3B




En aquest espai els alumnes de 3r B podeu practicar el funcionament del nostre bloc de cicle. Per tal que després pugueu consultar i participar en aquest bloc hauríeu de saber:




* buscar notícies per dates ("ARXIU DEL BLOC") o per temes ("ETIQUETES")


* mirar les fotos d'un àlbum de Picasa dins del bloc


* fer un comentari a alguna notícia


Demaneu tot el que necessiteu i així us convertireu en uns experts i podreu fer aportacions al bloc de cicle. I després podreu ensenyar-ne als vostres pares...

Comentaris

Marc dettmaring guardiola ha dit…
hola soc en marc yo ara no astic al aescola per io binc dilluns i dimars als altres dias oastic a unaltre escola ca esdiu geronim de moragas i mupaso molt bé´i aloms i de prat també adeuuuuuuuuuuuuuuuuuu

fins dilluns i dimars
Eladi Martínez ha dit…
M'han agradat les fotos de l'any passat i moltes notícies que hem vist
Cèlia ha dit…
Hola soc la Cèlia ma agradat molt,
adeu
abril lopez ha dit…
hola soc la abril i et desixo que to pasis igual de bee a laltra escola com a el oms i de prat = marc dettmaring guardiola
un pato mua
Eladi Martínez ha dit…
Avui els nens i nenes de 3B no escolten gaire i no sé si faran bé els comentaris...
Gerard Navarro Gonzalez ha dit…
El cicle mitja m'agrada molt i tambe he apres moltes coses
Alex Bravo ha dit…
M'han agradat molt les fotos de Cicle Mitjà.
Sergi Benito Canellas ha dit…
La canço de "Tots els infants" m'ha agradat molt
Min Cabello ha dit…
M'han agradat molt les cançons del bloc de cicle mitja
Carles Porcel ha dit…
El cicle mitja m'agrada molt. El que mes mem va agradar va se si et fan por els taurons...
Jon Ferrer. ha dit…
M´ha agrat molt el que ens ensenyat el Eladi Martínez del BLOC DE CICLE MITJA,i tambe com funciona el BLOC DE CICLE MITJA.
Ibtissam alla ha dit…
M'ha agradat molt la canço dels infants,I tambe el video de l'espai. Tambe he apres moltes coses del Eladi Martinez. L'escola d'Oms i de Prat es molt gran i m'agrada molt...
Sara Molero ha dit…
El cicle mitja de 3b es molt xulo i molt maco. A mes a mes m'ha agradat molt el projecte de la volta al mon en 80 dies i el nostre professor Eladi es molt bon mestre. M'ha agrada molt aquest curs adeuuuuuuuuu
Emma Valeriano ha dit…
Aquests dies l'Eladi ens ha ensenyat moltes coses del bloc de cicle mitja. Hem apres a buscar noticies per etiquetes i per mesos i tambe hem apres a fer comentaris.
Uriel Martinez ha dit…
Al Cicle Mitja m'Ha agradat molt els cumantaris i els vidios. M'han ensenyat molt m'han ensenyat a fer els milers d'unitat i milers de desenes.
Aina Budia ha dit…
A Cicle Mitja he apres coses molt interesants com:les cançons els vidios els comentaris les fotos...Ha mi m'ha agradat molt el Cicle Mitja etc...
Isaac Contreras ha dit…
M'ha agradat molt el vidio D'els taurons i las cançons que ens canta el Eladi.
Ouiame Ayadime ha dit…
He apres moltes coses he apres a anar al bloc i es molt divertit i he apres moltes coses
Eladi Martínez ha dit…
Avui els nens i nenes de 3B estan molt atents. Segur que ho faran molt bé.
Paula Sedano ha dit…
Hola M ha agradat molt el bloc de cicle mitja l´ Eladi Martinez es un profesor molt bo i molt interesant adeu.
Anònim ha dit…
El Eladi ens a ensellat moltes coses del bloc de cicle mitjá
Marc Marianges ha dit…
El bloc de cicle mitja m'ha agradat molt, lo dels taurons i els comentaris.
Victor Martin ha dit…
El cicle mitja es molt divertit perque podem escriure comentaris i podem veure les noticies de l'espai,escoltar la cnço dels imfans...
Joan ha dit…
Al bloc de cicle mitja hem apres a fer servir les etiquetes i tambe a fer comentaris
Laura Martin ha dit…
Avui l'Eladi ens ha ensenyat com es feien els comentaris al bloc i m'ha agradat molt.
Adrià Cardona ha dit…
M'esta agradant molt el bloc de cicla mitja com la presentacio de les coses grans de l'univers
Mario Vivancos ha dit…
Hola l'Eladi es un bon mestre,ens ha ensenyat moltes coses;i son molt interesants.



adeeeeeeeeeeeeeeeeeu!!!
Cèlia Castilla ha dit…
Ma tocat un mestre molt bo es molt intel.ligent i es diu Eladi. Ens ha ensenyat com es fa el comentari.
Joel Hernandez ha dit…
El Eladi toca molt bé la guitarra adeuuuuu.
Nuria casañas ha dit…
El bloc m'ha agradat molt l'he trobat molt interessant es molt guai
Stella Martin ha dit…
Avui hem fet moltes coses i m'agrada. L'Eladi ens canta cançons i m'agrada molt
Abril Bosch ha dit…
Magrada molt el bloc de CICLE MITJA sobretot les fotos de l'espai. L'Eladi Martinez ens ha ensenyat moltes coses guais adeuuuu.
paula sedano ha dit…
hola mencanta la canco dels infants
mireia ha dit…
Mu paso molt ve a cole ara mateix estic fen lu que ens va ensañya lEladi a informatica i tamve e bist les cansons que nirem a veura descursio i estic vaien la palicula del Willy Fog la 9 i es molt divertida i es de la selva ue trovat el vloc de sicle mitja i e trovat moltes coses ievis cosas del patit princep ie vis per acava una cosa del taurons que ens vas ensañya leladi.
Joan Martínez ha dit…
Seguim explicant com es fan els comentaris.
Judit 3rb ha dit…
es molt divertit posar comentaris.
Marcel Gonzalez 3b ha dit…
Segim fen comentaric.
martí beltran 3b ha dit…
m'agrada molt fer comentaris
adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!
maroua chergui el uardi de 3 b ha dit…
hola estem aprenem moltes coses de fer comentaris.
iker gonzalez rodriguez 3 b ha dit…
magrada fer informatica i estem aprenem a fer comentaris.
Guillem Pladellorens 3b ha dit…
hola em dic guillem de 3b i m'agrada molt el llibre del petit princep.
NORA JING ABADIAS 3b ha dit…
M'AGRADA MOLT EL LLIBRE DEL PETIT PRINCEP.
Guillem Pladellorens 3b ha dit…
hola em dic guillem de 3b i m'agrada molt el llibre del petit princep.
mohamed 3b ha dit…
estic aprenen com funciona.
alexia garcia 3b ha dit…
Ens agrada fe comentaris
adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
ingrid moreno rogé. ha dit…
hola amb dic ingrid de 3rB. Mancanten les cansons del petit prinsep i tambe al conte del petit prinsep.
ibrahim yilali ha dit…
Mastan ansañan a comentar
martí ha dit…
mola molt fer comentaris adeu!?
iker Gonzalez 3b ha dit…
mola molt fer gimnastica aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
iker Gonzalez 3b ha dit…
Em ba agradar molt els bais que vem fer amb lanna ban ser molt guais com el dreta esquera dreta tots a balla
iker Gonzalez 3b ha dit…
baser molt guai el parc de la agulla molt guai molt guai molt guai molt guaimolt guai
Alexia Garcia 3b ha dit…
La canso del xai es molt guai adeuuuuuuuuuu!!!!
martí beltran ha dit…
m'agrada molt les cansons del petit princep aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!