ESPAI DE PROVES PER A 4A



En aquest espai els alumnes de 4t A podeu practicar el funcionament del nostre bloc de cicle. Per tal que després pugueu consultar i participar en aquest bloc hauríeu de saber:


* buscar notícies (per temes o per dates)


* mirar les fotos d'un àlbum de Picasa dins del bloc


* fer un comentari a alguna notícia


Demaneu tot el que necessiteu i així us convertireu en uns experts i podreu fer aportacions al bloc de cicle. I després podreu ensenyar-ne als vostres pares...

Comentaris

Sonia padilla gonzalez ha dit…
El blog m'agradat molt pero en pensaba que seria mes bonnic i que hi avia mes fotos
Àlex F G ha dit…
M'ha agradat molt però com que estava malalt no vaig poder assistir a l'actuacio del mag JACK SILVA
Anas Akhazzan ha dit…
Aquest bloc m´agradat molt.
Adeu.
alba lopez carod ha dit…
M`ha agradat molt beura les fotus de la fageda i del jack silba
brayan ha dit…
M'A GRADAT MOLT
laila soltana 4t A ha dit…
Aquest bloc m'ha ancantat moltisim!
no em pensava que seria tant divertit.
Lídia García 4t A ha dit…
M'ha agradat molt les fotos del blog son molt xules. Les que mes m'han agradat son les del teatre del Jak silva XD
tambe m'han agradat les de la Fageda d'en Jordà :)
Paula Montero Casas ha dit…
El bloc ma agradat molt pro em pansava que avien mes fotos i ma agradat mes a sigut el jack silva
David Benito ha dit…
Ma ancantat el vloc las fotus de el jac silbar
raul Morales ha dit…
m'ha agradat molt el blog les fotos i les excurcions las festes.adeu
Cristian Sorokine ha dit…
M'a agradat molt el mag i las fotosd'alafageda
Judit Carmona ha dit…
M'ha agradat molt les fotos del blog peró les que mes m'han agradat son les de la Fageda d'en Jordà.
Aaron Olmedo ha dit…
Ma hagradat molt les fotus de la excursio hi tot aixo
Sandra Garcia Martos ha dit…
M'ha agradat molt i les fotos que mes m'han agradat son les del JACK SILVA i tambe la de la fireta.
joan padilla martinez ha dit…
mencanta les fotos de la Fageda d´en jorda i del mag jack silva i el bloc
David oliva ha dit…
M'ha encantat el bloc
Andrea Cuenca García ha dit…
M'ha agradat molt les fotos de la fageda i tanbe m'ha gradat molt les fotos de la fireta.Les fotos del mag Jak Silva.
ismael el komsi ha dit…
MA AGRADAT MOL MIRAR LAS FOTUS
Claudia Casas ha dit…
M'han agradat molt les fotos del Jack Silva
paula escales liria ha dit…
El Eladi ensa ensanyat a pasar notes al bloc del oms i hma agradat molt
aixi ho intantare de escriure cada dia,m'ha encantat el jack silva,tambe anar a la fageda den jordai .
Alex Lopez ha dit…
M'ha agradat el bloc.
laura huarte ha dit…
m'agrada molt el bloc,els rodolins i els poemes son molt macos i divertits.
Amb el bloc m'asavento de moltes coses de l'escola.
Carlos Torres ha dit…
M'ha agradat el blog, sobretot el mag i la fageda.
Aveura si posan mes noticias
laura carrascosa ha dit…
m'han agradat molt els rodolins sobretot el de la laura i la lidia.
Elbloc es molt maco!
Adrià Arranz ha dit…
Les fotos del mag m'han agradat molt sobretot perque surto jo.

La fageda també.
michelle gonzalez dominguez ha dit…
aquet bloc es veu prou divertit pero esperu veure coses maques i divertides tambe descobrire coses i vore fotos i comentaris daltres nens i nenes esperu que tots ens u pasem molt be
Susana ;Liria Mare ha dit…
Aquesta eina de treball es molt interesant!
Gràcies per la feina.
Paula Escalé ha dit…
El Eladi es el millor profesor del mon.
Ala fageda den jorda mo vaic pasar molt be pero el mac silva tambe em ba agrada molt.
Adrià Arranz ha dit…
Lo de la fageda hem va agradar molt sobretot la foto de les fulles ilo de la fireta també
Anònim ha dit…
hola em dic Marta gimenez i m'ha encantat aquest blog per les fotos i tambe m'ha agradat el projecte de la prehistoria
Anas Akhazzan ha dit…
Com eu fet el
bloc de cicle?
david benito ha dit…
axo de la praistoria magrada mol adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu