ESPAI DE PROVES PER A 4B



En aquest espai els alumnes de 4t B podeu practicar el funcionament del nostre bloc de cicle. Per tal que després pugueu consultar i participar en aquest bloc hauríeu de saber:

* buscar notícies (per dates o per temes)

* mirar les fotos d'un àlbum de Picasa dins del bloc

* fer un comentari a alguna notícia

Demaneu tot el que necessiteu i així us convertireu en uns experts i podreu fer aportacions al bloc de cicle. I després podreu ensenyar-ne als vostres pares...

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola soc un nen que ha mirat el bloc. I es molt xulo mega xulo.

Noah
Anònim ha dit…
ya savem fer les tres opcions
arriba pitbull


ismael
Anònim ha dit…
m'agradat molt el block i el mirare cada dia si puc clar perque alguns dias no puc ho sento
Anònim ha dit…
m'agrada molt aquest blog de l'escola!
Es molt divertit

Mireia
Anònim ha dit…
el bloc es molt guay


x.hernandez
Anònim ha dit…
Hola!
ami aquest blog m'ha agradat molt es molt maco.Es molt interesant perque pots entrar cada dia i mirar les coses que volguis.
A la classe avegades també fem rodolins.


Adèu :)

Houda
Anònim ha dit…
hola sòc la carla i emirat el bloc i esta molt bé hadeu.


CARLA DIAZ GARCIA
Anònim ha dit…
Aquest blog m'agradat molt.
Es molt divertit.




Andrés
Anònim ha dit…
el mag jack silva va ser molt guay¡¡¡¡¡¡¡¡
sobre tot las rodonas amb el Adria

IHC
Anònim ha dit…
ma agradat mol el vloc i li vui ansensenar als meus paras



de David
Anònim ha dit…
Hola!!!
Ma agradat molt el bloc
a clase ens an enseny rudulins.
El meu prefirit es:
Lo que mes magradaria es tuca la bateria.


CELIA
Anònim ha dit…
MAGRADARIA SABE QUINS SON ELS TRUCS DEL MAG SÌLBER.



CARLA DIAZ GARCIA
Anònim ha dit…
hola com estas?jo estic aqui perfecte us agradat el block? a mi les fotos que sortia jo m'han agradat molt pero las que no he sortit no m'agradaven tan dew fins despres un petonet de:alex sanchez serrat
Anònim ha dit…
m'agradat molt es dir ma encanat dew

ismael
Noah ha dit…
Qui veigui aixo que em dugui com m'ho he fet per posar el nom.
A que no ho saps? jajajaja
Anònim ha dit…
HOLA!!!!
VUENO NO SE QUE DIR
PERQUE EL BLOG MA AGRADAT MOLT.
JO CREC QUE OS A QUEDAT MOLT BBEE A TOTS:ELADI,CARMA...
LO QUE MES M´AGRADAT ES ELS JOCS

DEU!!!
DE CELIA
Noah ha dit…
Hola,escric això perque jo també m'he fet un blog aqui està: http://blognpr.blogspot.com/



Adéu a tots.
Anònim ha dit…
qui soc?

tinc el cabell curt
soc de 4b
m'agrada el futbol
soc nen
em costa fe els treballs
Leyre ha dit…
Hola,m'ha agradat molt aquest blog, és molt divertit!!!!
Júlia salinas oliva ha dit…
hola soc la julia salinas oliva i ami ma agradat molt el blog i el trobo xulisim!!!!!!!!!
adeu!!!!!!!!!!!!
Laura ha dit…
Hola, sóc la Laura i m'ha agradat molt el blog!!!!

es molt xuli anims posem + coses
oriol graupera ha dit…
hoola

El bloc mola molt

es guai molt divertit

si segeixaixi tindra exsit
carla d.gallardo ha dit…
El blog es molt divertit
albert ha dit…
hola

el blog es mol guai XD

si voleu saber una wev guai envieume un misatge eléctronic a:albertcapita@gmail.com

(major de 7 anyns)
Amin ha dit…
Hola,aquest blog miha agradat molt malgrat que l'adreça sigui tan difìcil.
joan guix ha dit…
El bloc es genial


Mai no havia vist res de semblant!
es xuuuuuuuulissssssim
tinc moltes ganes de veure coses noves
GERARD ha dit…
Hola el bloc m'ha agradat molt.
També la preistoria.
KARIMA ha dit…
MAGRADAT MOLT EL BLOG
arnau guanyabens ha dit…
hola. el bloc m'ha agradat molt.
tambe la prehistoria.
em conectare al bloc perque poc tanir informasio de les notisies,com perexemple: colónies, actuasions...
adrian alcalde ha dit…
El bloc és molt xulo i m'agraden molt les fotos de Nadal i de tot
els cursos i gràcies als profes
dels cursos de tota la vida
Tània Pradas González ha dit…
M'agradat molt el bloc
Anònim ha dit…
Hola soc una (in)mig rata de biblioteca perquè nomes m’agrada llegir còmics i contes de detectius i el meu segon cognom comença amb Aa, encara que no les conegui ningú perquè mai al poso en las fitxes n’hi exàmens i tinc la motxilla de súper herois.

QUI SOC?
ola ha dit…
anonim
ola soc una nena o nen de una clase de 4t i vui dir ola a totom qui soc?



pista:
el jugador de futbol que mes ma agrada es Puyol
Anònim ha dit…
hola soc un NEN de 4B el meu nom comença per la lletra A i m'agrada molt el futbol



qui soc?
em boleu endivinar??? ha dit…
hola ara os deixare unes pistes per endivinarme:

1-m'encanta el blog
2-soc de 4tB
3-sec per el radere
4-soc amiga de nens i nenes
5-m'encanta fer gimnastica

adeu ja no os puc dir mes pistes...
adeu!!!!!!!!!!!!
MIREIA ha dit…
hola crec que ja se qui ets dema tu preguntare!
avera si ensertu

(jo de tu no agues ficat masas pistes!)
ismael ha dit…
la caço de la fruita es molt guay
Noah el més guay ha dit…
LA CANÇÓ DE LA FRUITA ÉS LA MÉS ROTLLO DEL MÓN SENCER I PART DE L'EXTRANGER
mireia ha dit…
He escoltat la canço de la fruita
i és molt xula!
Roser ha dit…
La "Canço de la Fruita" té molt ritme. M'agrada MOLT!!!
Roser
carla ha dit…
la música de las fruita es molt divertida.
david de 4tb ha dit…
la canso de la fruita es mol tonta
Celia perpiñan !!! ha dit…
Hola !!
la canso de la fruita es molt maca, lo que mes ma agradat es la nena que crida:
mandarina!!!!!!

deu
Andres. ha dit…
M'agradat molt la canço de les fruites!!!!.
I ja he aprengut a entrar per ficar els comentaris.


Andrés.
Houda :) ha dit…
Hola!
la canço de la fruita m'ha agradat Moltissim es molt xulaa!


La fruita que hem menjat aquets dies m'ha agradat moltissim
pero el plàtan i la pera no m'ha agradat tant

Bueno que jo no tinc més temps*
ADEU
cuideu-vos molt!
aitor gonzalez lopez ha dit…
guau! aquest blog es genial tantes
fotos i dibuixos es molt divertit!!!
bilal ha dit…
ola comastas ami m'agrada jugar a futbol
aitor gonzalez lopez ha dit…
la canço de la fruita mola molt!!!
alex ha dit…
el block m'agradat molt com la canço de la fruita¡¡¡¡¡¡
aitor gonzalez lopez ha dit…
mola el blog !!!
aitor gonzalez lopez ha dit…
a menjar fruita mandarina i pera
Bilal ha dit…
hola soc la rata dels llibres
hola blog
cada dia a menjar una mica de fruita
pero es saludable



EL FRED I LA CALOR FAN SORTIR EL BOLET
Anònim ha dit…
ola ani tambe magrada
Anònim ha dit…
Adivineu qui soc?

Faig 4b soc una nena trec vastantes bones notes i soc bona nena