Premis d'un concurs de dibuix


El passat dimecres 30 de desembre es van lliurar els premis del Concurs de dibuix de l'A.VV. Sagrada Família en que havíem participat els alumnes de Cicle Mitjà.

Des d'aquest espai volem felicitar els nostres companys de 3r MARC LÓPEZ PUJOL i PAU PONS CLOTET, guardonats respectivament amb el 2n i 3r premi de la categoria de 7 a 9 anys.
Aquí sota podeu veure els seus dibuixos.





(dibuix del Marc López)




(dibuix del Pau Pons)

També aprofitem per felicitar la MÒNICA SAGUÉS JORBA (alumna de la nostra escola i germana de la Laura de 4B), que va obtenir el 1r premi en la categoria de 3 a 6 anys.
L'enhorabona a tots!!

Comentaris

Lídia García ha dit…
Li felicito a qui a guanyat el concurs de dibuix de nadal o sigui en Marc López Pujol i Pau Pons Clotet.
moltes felicitats!!!!!!!!
Unknown ha dit…
Hola soc la Nora felicitats Pau ets el millo dibuixant de la clase aixo te de costa moltisim
aida ha dit…
Hola em dic Aida,molt be pau as guañat esclar dibuixes molt be esperu que tu pasis be pau
Anònim ha dit…
ola em dic marta i ma agradat molt pau ta costat molt
marta ha dit…
ola em dic marta i m'ha agradat tant aquest blog m'ha encantat dew
marta gimenez culebras ha dit…
ola em dic marta em va agradar molt la pel·licula ancara que em va fer una mica de fastic cuant amb les dents talaben la carn bueno un resum que me a agradat molt aquest blog un peto adeu
JAVI ha dit…
ENHORA BUEA PAU CE TE LO PASES MOLT VE
Daniel Alalmillo ha dit…
Hola, soc el Dani i m'han agradat molt els dibuixos, sobretot el del Pau. Adeu.
maria ha dit…
Hola soc la Maria i m'a agradat molt els dibuixos.Tots eran xulissims||| Adeu!!!
mriam ha dit…
hola soy la miriam lo que pasa es que ace mucho tiempo de este concurso ihaora emos ech otro pero jo no gano
Anònim ha dit…
hola soc la brisa de 3b i man agradat molt als dibuixos sobre tot elte pau pons
Anònim ha dit…
hola
Anònim ha dit…
Hola, moltes felicitats al Pau, en Marc, i la Mònica.