Taller de ceràmica a l'Escola d'Art


L’Escola d’Art de Manresa, juntament amb la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament, ens va oferir la possibilitat de realitzar gratuïtament un taller de ceràmica que consistia en la creació amb argila d’un dinosaure triceratops.

La proposta era molt interessant i vam creure oportú aprofitar l’ocasió d’acostar els alumnes al món de l’art.

Les dates escollides van ser:

3r. A --------------- 27 de gener

3r. B.--------------- 20 de gener

4t. A--------------- 17 de març

4t. B--------------- 13 de gener

Us volem explicar en què consisteix l’activitat:

Primer es veu un film de lluita entre un Ceratosaurus i un Triceratops, per familiaritzar-nos amb aquest animal. Després cada alumne crea un dinosaure triceratops modelant l’argila a partir de les indicacions de la Fina i el Marcel.lí. Finalment es pinta la peça amb terres acolorides per aconseguir el màxim de realisme. Posteriorment es couran al forn de l’Escola d’Art i un cop cuites ens les tornaran per tal que cadascú es quedi la que ha fet.

Hem gaudit d’una jornada matinal entre fang i pintures molt especial en la qual els resultats són extraordinaris: n’han sortit unes autèntiques “obres d’art”.


Aquí deixem unes quantes fotos de les visites dels 4 grups i, evidentment, teniu aquesta notícia oberta per posar-hi els vostres comentaris.



Comentaris

Laura Sagués ha dit…
Hola!!!!

anar a l'escola d'art va ser molt divertit al principi tots ens van teinr que ajudar pero despres ja ho vam fer nosaltres sols
Mireia Onieva ha dit…
si tens tota la rao laura jo també mu vaig passar molt bé
Leyre ha dit…
El dia 13 de desembre vem anar a l'Escola d'Art de Manresa i vem fer un Triceraptos,m'ho vaig passar molt bé.
Laura Sagués ha dit…
ja va ser super guai pero quan ens donaran els triceratops jo ja vui ensenyar el meu
juli=julia ha dit…
jo a l'escola d'art mo vaig pasar super super bbbbbbbbbeeeeeeeeeee!!!!!
i el triceratops va ser fantastic!!!!!!!!
MIREIA ha dit…
ja ja vui tindra el meu triceratops

no puc espera més!!!
sergi ha dit…
Hola soc en Sergi Gomez. El triceratops l'em fet de fanc el comencamen a sigu una mica dificil . Pero al final lem acaba Hadeu.
Aida Sanguino ha dit…
hola em dic Aida i a el taller de
seramica mu vaig pasar molt be. i el meu dinosaure em va cedar molt be.i abian molts culors per pintar blau,groc bert...em va semvlar molt divertit sovre tot cuan feien el triseraptos.i tambe em van agudar molt i a lora de pati mu vaig pasar molt be be tot el dia mu vaig pasar molt ve a i tamve i ami magrada pringarme.
Daniel Alamillo ha dit…
Hola soc en daniel i el meu triceratops em va quedar molt be i em va agradar molt la excursio el triceratops elvag pintar dels tres colos blau,blanc i bert era molt guai el pati era molt gran i vam jugar molt adeu.
Luis miguel gimenez ha dit…
hola,em dic Luis Miguel i m'agradat molt fer el Triceratops i encara que m'ha costat però m'agradat.Ho que més m'agradat és pintar el Triceratops.Els colors eren blau,verd i groc fluixet.Adeu.
Sergio Cava ha dit…
Hola emb dic Sergio Cava i el taller de ceramica emb va agradar molt vaser divertit els dinosaures tots eran mol macus i de molts colorins i avian blau,groguet i verd.
marta de arcos ha dit…
hola em dic marta de arcos lu que més és el dinusaure.
Marta Gimenez ha dit…
Hola soc la Marta de 3r b i em va agradat molt fer el Triceratops pero em va costar molt fer-lo am van ajudar molt pero m'estava posant nerviosa pero la meva millor amiga Aida em va animar i em va sortir molt be pero el que no em va agradar molt va ser el video que vam veure abans de tot va ser molt aborrit el video era molt com fals , tambe em va agradar molt quant tots vam pintar el Triceratops amb aquets colors blau , verd i un blanc crema molt , quan vam acabar vam sortir al pati i a jugar una mica m'ho vaig passar molt bè adeu un peto(K) .
arnau beltrán ha dit…
Ola amb dic Arnau,ma adradat molt, i la ascursio ha sigut mooooolt guuuuuaiiiii!!!!!.Ial triceratops asigut molt guais al de tots.I al pati molt guai!.
Maria Cruz ha dit…
Hola emb dic Maria i emb va agradar molt el triseratops.Vam sortir a un pati i vam jogar una estona per allà. Despres vam pujar un altre cop a la sala que vam fer la seramica i despres ja vam tornar cap al col.legi. quan ens van portar el triseratops a lescola emb va agradar molt com va quedar molt maco el triseratops i com emb va agradar tant el vaig embolicar i li vaig regalar al meu pare i a la meva mare i els va agradar molt.Emb van felicitar de tant bé que hu vaig fer i despres els i vaig ensenyar el bloc de l´escola i emb van veure com el feia i els vaig ensenyar totes les fotos i el i van agradar molt . Aqueta escursió emb va agradar molti o baig passar molt bé .Adeu !!!
ahmed alou. ha dit…
Hola sóc la Ahmed amba agrada molt al taller de seramica momolt.I amba agrada el triceratops molt.
Èric Barba ha dit…
Hola soc l'Éric quan vam anar a fer el triceratops no sabia com fer-lopero ens van ensenyar una foto i un video d'un triceratops.Despres ens van donar el fang vam començar a fer-lo i va pasar una estona i vam anar al pati i quan vam tornar adalt alguns vam continuar i altres vam a anar a pintar-lo ens van donar tres colors blau, blanc, i verd quan acavabem de pintar amb un color el teniem que pasar despres els tenien que posar al forn a mes de doscents cincuanta graus i ens van dir que en dos o tres setmanes i quan ens les van portar hi havien algunes trncades i per diferenciarles vam posar el numero de la llista i ens els van portar en caixes la meva es va perdre pero la vam trobar.
Queralt Maroto ha dit…
hola soc la queralt i el taller de seramica em va agrrada mol i sabeu i vem pintura cadava ganial adeu eus tinc ce deixa.
marta gimenez culebras 3er b ha dit…
hola em dic marta gimenez i em va agradar molt molt fer el dinosaure el Triceratops pero em vaig posar nerviosa quant sem trencaba la cua pero la meva millor millor millor amiga em va ajudar molt em va agradar molt el que em va fer quent erea la hora del pati vam sortir al pati vam ballar jugar a futbol vam tornar a entrar i vam acabar el Triceratops el que no em va agradar jens va ser el video que vam veure al principi de tot era molt fals molt irealista amb persone i dinosaure no pot ser perque els dinosaures es va extingir molt molt molt abans que i ages cap eser huma bueno tin que marcha adeu un peto (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)
miriam zafra ha dit…
hola soc la niriam ami ma gradat multisim el triceratops ami no sem va trenca res de res mo vaix pasa molt bé i am va agrada molt multisim ma agradat molt fe el dinosaure era molt guai i no em va custa res de res adeu pensava quesem trencaria mu vaix pasa super bé adeuuuuuuuu.
maria jose villacis ha dit…
hola soc la maria jose bem ana a la clase de ceràmica emba agradamol ana acell lloc magradaria mol turna a'na un atra cop a'cuei lloc ia li bach di a la meba mara si anirem a un atra bagada parque jo bic mol aprop i la meba mara ma dit que si adeu ma agradat mol escriura aqui adeu.
Marti ha dit…
Hola!!!!!!!!!!
soc el Martí.
a l'escola d'art va ser fantastic.

amb va costar molt el triceràtops.

Us agradaria tornari???

Un petó a tots.
Adeu!!

fins aviat.
octavi pavon ha dit…
Hola soc 'l Octvi em va agradar molt fer el triceràtops ami sem va trenca i la fina emva ajudar molt .
júlia mingo ha dit…
hola soc la julia m i m'ha agradat molt el taller de seràmica,i vaig ferun dinosaure amb fang es a dir=ceràmica i els triceràtops van quedar molt beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Laura. subirana. ha dit…
Hola sóc la Laura.subirana.Mo vaig passar molt bé a l'Elescola d'art.Am va agrada molt fer el Triceràptops.Amb pensava que seria díficil i al final vaser molt facíl.Hadeu.petons i abraçades.

Laura.
Raquel ventura ha dit…
Hola soc la Raquel i em va agrada molt fer el triceràtops amb fang i allo es deia ceràmica bé que mu faig passar molt bééééééééééé!i el pati era molt gran i tu passabes molt requete molt be.
pol perez ha dit…
Hola soc el pol i em va agradar molt fer el triceratops amb fang i mo vaig passar molt bé.
Meritxell ha dit…
Hola amb dic Meritxell Maraver Morera vem ana lescola d`art ivem fe ceràmica i vem fe triceràtos i no
am va custa rers . imu vaix pasa mol ve ivem maija platan ivem saltai juga apilota ivem juga picaparert.
natalia manchado ha dit…
hola hem dic natalia i mu vaig pasar molt be vem fer un triceràtops i hem ba agrada molt i vulia feru un altra cop ens van ajudar molt i vem jugar a futbol tots junts i tambe vem jugar al pilla pilla i una cosa mes hem va custa una mica el triceràtops pro hem va cortir molt be¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ un peto a tots adeu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.
Eric ha dit…
hola,em dic Eric.quan vaig anar al taller de ceràmica estava molt preocupat.pensava que s'em tranquaria, que em costaria molt. però no.però s' em va tranquar la cua moltes vegades eeeeeeehhhhhhh1!!!!!!!!!!

bueno, adèuuu!!!
Marc Lopez ha dit…
Hola soc el marc i mu vaic pasa mol bé.
Amb vaagradar mol el triceràtops
berta martinez ha dit…
Hola soc la Berta i jo crec que els dinosaures ban cedar molt bé.I la peli ba ser molt divertida pero i abia una cosa de mentida que els dinosaures no existien quan existien els preistorics.Ai sem oblidaba els monitors es deien Marcelí i Fina.
javi rodriguez ha dit…
hola soc el javi ma agradat molt miagradt molt el taller de seramica i la peli es lu ultim de una peli.deuu
Iker sanchez fernandez ha dit…
Hola soc l'Iker em va agrada molt fer el trideratops amb fang i tambè veure el video i el Marcelí i la Fina
ens van ajudar molt i els quadros que
hi ha via eren molt bonics i els gerros tambè va ser molt bonics.
Nora Muñoz 3B ha dit…
Hola soc la Nora i m´ha agradat molt el taller de ceramica i sobretot el video que van ficar dels prehistorics,el triceraptors i el dinosaure rex va ser xulisim tambe m´ha agradat fe el triceraptors amb fang i pintaro amb pintures pero no eren pintures normals eren especials i com eren especials quedava mes bé pero tambe quedaria bé amb pintures normals.
Ferran ha dit…
Hola sóc el Ferran jo no i vaix poder anar però per les fotos veig que va ser molt divertit.O van fer molt bé.Els he vists tots els triseraptors son xolisims.Ma agradat la foto que surten els de la nostra classe i la de l'altre amb els platans a la má,mafet molt riure la foto. Man dit que els seus monitors van ser el Marcelí i la fina.
pau pons ha dit…
Hola sóc el Pau de la classe 3r b
i tant com les fotografies o el taller m'an agradat molt el dinosaure "triseratops".Felicito
a tot tothom molt
alan prades ha dit…
Hola soc L´alan magradat molt las fotus, tots als triceratops han cadat molt xulus i si tot als de totes las claces.leu fet molt ¡beeeeeeeeeeeee!.
Leyre Olmeda ha dit…
hola soc la Leyre i aquest taller em va agradar molt sobretot quan vam fer el triceraptos amb les eines. Tambe em ba agradar un video ,pero era fals perque a la epoca dels dinosaures no existien els prestorics o a la epoca del preistorics no existien els dinosaures .Donç al video sortia tot al reves perxo vam riure tttttttant!!!!!!!!!!!!!! voueno mo e passat super be!!!!!!!!!!!a i que no se me oblidi ens van ajudar el Marceli i laFina!!!!!ADEU!!!!!.
aina guitart ha dit…
hola soc l'aina m'agradat molt el taller de seramicva sovretot em va agrradar ferlu i pintarlu ens van han ajudatel Marceli i la Fina tamve ens van ensenyar una pel.licula tambe i abia un pati amb un camp de futbol pero em va agradar tot i anan pel cami ens va nevar una mica.
Jordi ha dit…
hola em dic Jordi el taller de ceramica em ba sembla molt xulo el dinosaura per començar el Marsali i la fina ens van donar un tros de fanc despres vem fer les potes despres vem anar fen el cos a mi em va costar molt despresvem anar fent el cap ami em va agtradar molt despres vem rapassant i per ultim vem pintar mo baig pasar molt be em tinc que anar adeu.
imad ha dit…
hola soc limad mubaig pasarmoltbe ialsdiosauras tots elsdinosauras eran xulos i bonics el marceli i la fina ban a judar molt i la peli era dibertida.
Paula García ha dit…
hola soc la Paula i em va agradar molt fer el triceratops m'agradaria anari un altra cop.adeeeeeeeeu!!!!!!!
Paula Dominguez ha dit…
hola soc la Paula D. em va agrada molt el trizeratops em van tindra que ayuda una micagueno us dic grasias.
Anònim ha dit…
Hola em dic Carla i era molt dibertit fer el Triceràtops Adeeeeeeeeeeeeeeu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alex cuenca ha dit…
Hola, soc l'Alex i emb va agradar molt fer el Triceratops em va costar una mica.àdeu
Mireia Gamisans ha dit…
hola sóc la Mireia i m'agradat fer el triseràtops.
Aina Castilla ha dit…
Hola soc l'Aina em va agradar molt fer el taller de ceramica.
Alex Hernandez ha dit…
Hola soc l' alex i am va agrada mol par que bem fe al trizeraptos.
Júlia f. ha dit…
Hola em dic Júlia Ferrer, m'ha agradat molt el talller de ceramica jo vaig pintar el triceràtops blau, verd i groc
alan olmedo ha dit…
Hola em dic Alan olmedo Martínez em va aradar molt fer el Triceràtops. Adeu, que us ho paseu be!
amal drissi. ha dit…
ola soc la amal i ami em ba agradar fer el triceratops ara ia ens lan enbiat i ia li e ansanyat a la meba mare i al meu pare i an dit que es
mol bunic gracies!!!.
ADRIA ha dit…
Hola soc l' Adria i us vui dir que em va agradar molt. li dong les gracies a la fina i el marcel-li em van agudar molt .
paula Dominguez ha dit…
va ser molt dibertit