Carnestoltes dels prehistòrics

El divendres 12 de febrer vam celebrar el nostre CARNESTOLTES, el dels PREHISTÒRICS. A les 3 van començar a arribar uns sospitosos homes i dones de Neandertal que en alguns casos eren totalment irreconeixibles. Tothom portava la disfressa feta de casa i hem de felicitar tothom per l'originalitat i els recursos: hi havia vestits de pells d'animals, perruques, ossos al cap, collarets i braçalets, bastons, llances, destrals... Estàvem totalment preparats per a l'aventura.

Un cop al pavelló ens hem unit als EGIPCIS de cicle Inicial i als PERSONATGES DEL CIRC d'Educació Infantil. Cadascú ha fet la seva desfilada i els egipcis i els prehistòrics també hem representat una cançó. En el nostre cas ha estat la de l'Home de Cromanyó i aquí sota podeu veure un vídeo força divertit i interessant que hem trobat al Youtube.


Després de les actuacions hem estat una estona ballant, corrent, saltant i jugant, és a dir, passant-nos-ho molt bé, que és el que s'ha de fer per Carnestoltes.
Aquí teniu unes quantes fotos de record.

Comentaris

Noah Pradas 4t B ha dit…
M'han agradat molt les fotos.
Sobretot les dos que hi surto jo. XD XD.
Gràcies per posar-les tan ràpid i així les he pogut ensenyar als pares.

Adéu.
Noah Pradas 4t B ha dit…
M'han agradat molt les fotos.
Sobretot les dos que hi surto jo. XD XD.
Gràcies per posar-les tan ràpid i així les he pogut ensenyar als pares.

Adéu.
Laura ha dit…
Ja he enseyat les fotos a casa i diuen que han quedat molt be

Laura Sagués
natalia manchado ha dit…
hola soc la natalia manchado i amb a agrada moltisim el carnestotes tambe amb va agradar molt al ball que vem fer de la prehistoria i vui fero onaltra cop.
julia m ha dit…
HoLa SoC la julia m i m'a agradat molt i vaic ballar molt al pavello.
miriam zafra ha dit…
A mi em va agrada moltisim magradaria turnaru a fe ma gradat molt am dic miriam fafrai vaig balla molt la de crumanyo.
Meritxell ha dit…
Hola soc La meritxell i am va gradat al carnastoltes al ven fe al pavallo ivax valla i juga isaltqa .
pol perez ha dit…
hola soc el Pol i m'agradat molt jugar pel pavelló.
julia m ha dit…
HoLa SoC la julia m i m'a agradat molt i vaic ballar molt al pavello.
Raquel ventura ha dit…
hola soc la Raquel el carnestoltes
amb va agrada molt.
maria jose villacis ha dit…
Ola em dic maria josé ami em ba agrada mol acesta festa magradia turnarla a fe perque em ba agrada mol el carnastoltas adeu
Marti ha dit…
Hola soc el Marti i per el carnestoltes mu e pasat molt be.Us feliçitu a tots.Els de crumaño
Laura. subirana. ha dit…
Hola soc la Laura i el carnestoltes a sigut molt divertit i antretigut muepasat molt ve.Petons i abraçadas Laura.
ayoub ha dit…
Sóc l'ayuob.M'ho vaig passar molt bé i vaig ballar molt.
Laura. subirana. ha dit…
Hola soc la Laura i el carnestoltes a sigut molt divertit i antretigut muepasat molt ve.Petons i abraçadas Laura.
Eric Vilchez ha dit…
Hola em dic Eric Vilchez, la festa era tope divertit. Espero que la festa de carnastoltes es torni a repetir¿Us agradaria tornar a celebrar la festa de carnastoltes?

Adeu
Marc Lopez ha dit…
Hola soc el Marc i la festa del carnestoltes amb ba agrada molt.
arnau beltrán ha dit…
hOla em dic Arnau. Ens u bem pasamolt be.Bem cora i jugar. Pero els balls ban se molt guai!.
Aida Sanguino ha dit…
Hola soc la Aida i la festa em ba semblar molt divertida pro u que em va agradar mes va ser la desfilada va ser molt divertit,ADEU.
Maria Cruz ha dit…
Hola soc la Maria emb va agradar molt el carnastoltes que vam fer.Vam jugar, vam riure i vam fer moltes coses mes. El que emb va agradar mes va ser la desfilada i quan vem ballar i a mes a mes quan vem vallar.Despres ja vam pujar cap a la classe i ja es va acavar la festa va ser molt divertit .Adeu a tots!!!
Luis miguel gimenez ha dit…
hola em dic Luis Miguel Giménez i m han agradat molt les fotos i m ho he passat molt bé.
Queralt maroto ha dit…
ola soc la Queralt i carnestoltes em va agrada tot pro lu ce no am va agrada gaira era ceam feia mal la cama i amcara am fa mal au¡¡¡
Ssergi Gomez ha dit…
Hola soc el Sergi las disfresas de tats fins unaltre dia.
marta de arcos ha dit…
hola em dic Marta de Arcos el que em va agradar més es ballar.
Marta Gimenez ha dit…
hola he dic Marta Giménez de 3er b m'ho vaig pasar molt be el que mes em va agradar es que vam ballar les dugues veguades i tambe quen els de cicle inicial van cantar i ballar va quedar molt em va agradar tot.
un peto
Daniel Alamillo ha dit…
hola soc en daniel alamillo i la festa de carnastoltes em va agradar molt pero que molt sovretot el vall de l'home de cromanyo pero em va agradar
marta de arcos ha dit…
hola em dic Marta de Arcos el que em va agradar més es ballar.
Sergio Cava ha dit…
Hola em dic Sergio Cava la festa em va agradar molt i va ser molt divertit i mo vaig pasar molt be.
alan prades ha dit…
Hola soc l' Alan magradat al bai de crumaño, magraadat molt las disfresa de tots ials tots als altres.
imad elmesajem ha dit…
hola soc l imad ma elca gradat carnestoltes de lescola tots els disfrasos eran xullos tots eran depreistorics tot era gua guapo
OUIJDAN ha dit…
Hola són l'Ouijdan m'ha agradat el carnestoltes i ens ho hem passat molt bé.
aina guitart ha dit…
Hola soc l'Aina m'agradat molt tot balla , anar disfresatada vag ambrutarma em pintures i sobretot mu vaig pasar molt be adeu.
ferran rossell ha dit…
hla sóc el Ferran.R.Mo vaic passar molt bé sobretot la dansa dels prehistórics. aAl pavello ens o vem passar la bombaamb els amics.D'espres ens van possar música.pero ha mi no magradaballar.Despres quan vem tornar capa casa no ens coneixien.
Iker sanchez ha dit…
Hola soc l'Iker m'agradat molt anar disfrassat de preisthoric sobretot vallar amb tots gracies adeu.
Leyre Olmeda ha dit…
hola soc la Leyre i m'a agradat molt el carnastoltes de aquest any perque ens em disfracat tots tambe m'a agradat molt la dança que vam fer l'home de cromanyo. I tambe m'a agradat la del cicle inicial i sobretot sobretot les fotos que an fet les mestres!!!!!bueno un resum de tot :m'a agradat tot moltissimmmm perce a sigot molt diverti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
javi rodriguez ha dit…
Hola soc el javi i en va agradar molt per la musica i sovretot el vall adeu (perduneuma si e fet faltas durtugrafias usen tu mol an pudreu perdunari algun dia sisplau u su damanu sisplau)
Nora Muñoz ha dit…
Hola soc la Nora m´ha agradat molt molt el ball que bem fer de la prehistoria tot i tambe era molt dibertit beure als nens disfressats fen tonteries lo que tsambe habia sigut molt dibertit era beure els balls dels altres.
xenia ha dit…
hola soc la xenia i el carnestoltes em va agradar molt mo baig pasar molt be.O que em va agradar tanbe és que bem ballar amb la Yuni, l'ana i la rosa.Bem ballar l'homa de cromaño.despres bem jugar al pabello de l'escola.Anaba bestida amb un bestit amb una espalla amb tirant i l'altre no portaba tirant.m'ha agradat molt!!!
berta martinez ha dit…
Hola soc la Berta
i ami ma agradat forsa el carnes toltes tin de atmiti tir que a sigut forsa dibertit.Al fina ma vingut mal de cap pero mue pasat de retxupete.
OUIJDAN ha dit…
Hola són l'Ouijdan m'ha agradat el carnestoltes i ens ho hem passat molt bé.
Jordi ha dit…
hola soc el jordi i man agradat molt les fotos del carnestoltes lo que mes amb va agradar son les disfreses de cicle infantil perque feia molt riure alguns barrets i les disfreses de preistorics eren molt originals i els egiptis em ba agradar molt i el ball tambe era molt originals i per ultim les disfreses dels profesors buenu amb ting de anar adeu.
Pau Pons Clotet ha dit…
Hola soc Pau Pons i m'a agradat molt
això del carnestoltes dels prehistòrics m'o vaig passar molt bé amb el meu crni de "cabra".Ga que és
el primer cop que m'o paso mes be
de tots els meus carnestoltes
OUIJDAN ha dit…
Hola són l'Ouijdan m'ha agradat el carnestoltes i ens ho hem passat molt bé.
Aina Castilla ha dit…
Hola sócl'Aina m'ho vaig pasar molt bè al carnestoltes del cole peró sobretot ballant amb els meus amics.
amal drissi. ha dit…
ola soc la amal drissi i ami em ba encantar la festa i baiar la del home de cromanio la festa ba ser fantastica adeu moltes gracies...
Carla Cadevall ha dit…
Hola soc la carla el carnastoltes era molt divertit i més cuan vem vallar la canço adeuuuuuuu!!!!!!!!!!!
Alex Hernandez ha dit…
Hola soc al Alex i amva agrada molt par que al ball era mol xulu i podiam jugar.
Paula García ha dit…
Hola soc la Paula Garcia i em va agradar molt la festa de carnestoltes va ser chulisima i nosaltres ens vem disfrasar de prehistorics Adeeeeeeeu!!!!!!!!
alan olmedo ha dit…
hola em dic Alan Olmedo aquest carnestoltes de la prehistoria em va agradar molt .Adeu amics !
mame khary ha dit…
ola soc la mame akhary i em ba grada mol els carnastotes i mal ballc pasar mol be i ubem fe el paballo
Mireia Gamisans ha dit…
Hola sóc la Mireia m'agradat molt fer el vall de crumanyo a la festa...àdeu.
felipe Mejino ha dit…
Hola,soc al Felipe i al carnastolta amba agradar molt.
Alex Cuenca ha dit…
Hola,soc l'Alex i m'agradat molt el carnestoltes,va ser molt divertit jugar ballar...àdeu.
Paula Dominguez ha dit…
hola soc la Paula Dominguez m'a agradat molt el carnestoltes ba ser molt divertit i m'agradaria tunarla a repetir. Las prufasores anaven molt guapes!!!
Júlia Ferrer ha dit…
Hola, sóc la Júlia Ferrer i m'ha encantat el carnestoltes de la PREHISTÒRIA.
Adrià ha dit…
Hola soc l'Adria cristobal i el dia de carnestoltes va ser genial lo que mès em va agradar es el ball dels cromanyons bè a estat requetebe ADEU
xenia ha dit…
Hola soc la xenia el taller de seramica em va agradar moltisim o que vam fer el triseraptos amb fang umid.I ames ames Pau et felisito m'ha agradat molt el teu dibuix de nadal molt bè Pau enora bona