Ceràmica neolítica

Continuant amb el projecte sobre la Prehistòria hem arribat al neolític i hem intentat imitar com devien fer-s'ho els nostres avantpassats per construir els seus primers recipients de fang.

Amb un tros de fang, l'hem anat modelant amb els dits fins aconseguir una forma en la qual hi poguéssim dipositar alguna cosa dintre.

Després l'hem decorat amb petxines i escuradents, simulant les poques eines que devien tenir a la seva disposició els primers "ceramistes" neolítics.

Els resultats no han quedat gens malament i aquí en podeu veure una mostra.

Comentaris

pol perez ha dit…
hola sóc el pol em va agradar molt fer el gerro.Vaig utilitzar el escuradents i les petxines.
miriam zafra ha dit…
hola soc la miriam de 3rA ami ma agradat molt fero obaix fer am un escuradents i la britat em va costa una mica pero em va agrada de al gerro magradaria turnaru a fe esperu que si tu u fas que tagradi molt com ami adeuuuuuuuu adeuuuuuuuuuu ma agradat molt adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Eric ha dit…
hola sóc el Eric jo volia fer una tassa però vaig acabar fen un bol. Vam utilitzar escuradents, petxines i sobretot el fang ehhh!!!

Ah i enrecordeuvos que es trenca fasilment!!!

Adèuuuuu!!!!!
Meritxell ha dit…
Hola amd dic Meritxell Maraver Morera.
casive no pudi fero parque no tania grans imuvaix pasarove ivem ceràmica
escuradens.



FI
natalia manchado ha dit…
hola hem dic Natalia vem fer una bol que estava fet de fang tambe hem escuradents i petxines u vem decorar , tota la clase ens s u vem pasar molt bè!!!!!!!!!! per mimu vaig pasar molt be jo u vui tornar a fer , un peto molt fort !!!!!!!! i una abresada molt fort.
Laura. subirana. ha dit…
Hola sòc la Laura.Em va agradar molt fer el bol de ceràmica.primer vaig fer una bola, despres vaig fer un furat,llavors li vaig donar la forma que volia i per ultim pro no mes importan vaig decora el bol de ceràmica.Adeu.Petons i abraçades.

Laura.
maria jose villacis ha dit…
Hola soc la maria josé em va agrada mol el traball de plastica bem fe un jeru alguns un plat i una jera magradaria mol feru un atra cop adeuuuuuuuuuuuuuu ma agradat mol escriuressssssssssssss
Martí ha dit…
Hola sóc el Martí .
El taller de ceràmica va ser xulissim

A???????
Persert,us agradaria tornari???
i a demes el que va costar noooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
f ha dit…
Hola hem dic Octavi vem fer un gerro i em va ajudar la Mame Kari iuna mica la Alex Hernadez
Marc Lopez ha dit…
Hola sòc el Marc i amb va agradar molt fer el gerro pro amb va costar una mica.
Raquel ventura ha dit…
Hola soc la Raquel hem va agrada molt la safata feta amb fanc, i d'ecorat amb petxines , d'espres vaic ficar el nom hem un escuradents i va ser molt divertit va custa una mica peró vaser molt divertit

ADEUUUUUU
julia m ha dit…
Hola soc la juli=julia em va agradar molt treballar amb ceramica=fang em va costar una mica pero em va sortir molt bé ,amb forma d'estrella i patxines anganxades i formes amb escuradents
Leyre Olmeda ha dit…
hola soc la Leyre i em va agradar molt fer el gerro amb fang i ho vam decorar am petxines i escoradents.
Ferran Rossell ha dit…
Hila sóc el Ferran. La idea de fer el got de fanc hem va agradar molt tots eran molt bonics.El vaig decorar fent sanefes.
aina guitart ha dit…
hola soc l'aina m'hagradat molt . Jo vaig fer un got vag fer la decoracio amb escuradens.
Pau ha dit…
Hola soc Pau i a mi no m'agrada el fang pero mo he passat molt bé.
No vaix fer plats, bols,...



baix fer un tipus de recipient
Xenia ha dit…
hola soc la xenia yo vaig fer un gerro de fang i li vam fer un gerro de mes a la yuni de tota la classe.El vaig decorar amb escuradents.
berta martinez ha dit…
Hola soc la Berta, la meva imitasio dels preistorics va ser una olla tambe podria ser un plat,un bol, una safata, un gerro defang.
javi rodriguez ha dit…
hola emb dic Javi i emb va agradar molt i em a costa molt i no emb a agradar molt com en va quedar

adeu.
Nora Muñoz 3B ha dit…
Hola soc la Nora a mi m´ha agradat molt fe el fang i no tenia de quedar tan be perque els prehistorics no ho feien com exsperts i els de tots a quedat molt be.
Iker sanchez fernandez ha dit…
Hola sóc l'Iker els gerros van ser de fang el meu eraun gerro el vaig decorar amb un palillo ens va costar molt a tots adeu
paula dominguez garcia ha dit…
em v'agradar molt fer el gerro cuan ens el empurrtarem acasa?
Celia 4t-B ha dit…
OLLLAAA!!
A sigut maco fer aquestes figures ens a portat una mica de feina però a valgut la pena.
Jo faic la mateixa pregunta que la Paula Dominguez Garcia:
ens portarem el trevall a casa?
Èric Barba ha dit…
Hola soc l'Èric i la meva idea va ser de fer una barreja de senefes de alguns nens que hi havien en el meu grup ames com el fang s'anava fent dur ho tenia que repetir pero la Yuni ens va deixar posar-li aigua.
marta gimenez de 3r b ha dit…
Hola soc la Marta i jo vaig fer les senefes del gerro amb els escuradents i em va quedar molt be, el que pasa es que hem vaig encallar i la Yuni em va ajudar ... adeu un peto
Sergio Cava ha dit…
Hola em dic Sergio Cava vaig fer una mena de bol i ho vaig decorar amb els escuradents.
Luis miguel gimenez ha dit…
Hola sóc en Luis Miguel.Jo vaig fer un bol amb ones i un dibuix de una nena caçant.
Sergi Gomez ha dit…
Hola soc en sergi i jo he fet un jero i le decurat am un es curadens Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marta de arcos ha dit…
hola em dic marta de arcos . E fetun gerro i l'he decorat amb pexines.
arnau beltran ha dit…
ola amb dic Arnau.Jo e fet un gerru,u e fet amb ascuradens,u e fet en amb ralles.
Aida Sanguino ha dit…
hola soc la Aida i jo vaig fer un gerro i el vaig decorat amb un escuradents u vaig tenir que fer dos cops pero va valdre la pena em va agradar molt fer-ho i tots van quedar molt be adeu!!!.
Maria Cruz ha dit…
Hola sóc la Maria i jo vaig fer el gerro de ceramica amb el fang que ens va donar la professora .Jo vaig agafar un escoraden i vaig decorar el gerro . Vaig fer com formes de triangles ficat tambe el meu nom emb va agradar moltissim. Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahmed alou. ha dit…
Hola sóc la Ahmed,m´agradat molt el meu gerro i tambeels dels altres.
Queralt maroto ha dit…
Hola soc la queralt i io baic fe una cosa per la cumunio i es qua drada.
Laura Huarte ha dit…
El taller de ceràmica va ser molt divertit.
Quan ho vam fer teníem les taules cobertes de papers de diaris i se'ns van quedar les mans marronoses.
Clàudia Casas ha dit…
va ser molt divertit.Vaig fer servir petxines i escuradents
Alex Lopez ha dit…
M'ha agradat molt fer ceramica Neolitica.
Sandra Garcia Martos ha dit…
Em va agradar molt fer-ho ens van cobrir les taules amb bosses de basura.Vaig fer servir petxines i una caracola,i em vaig embrutar molt i la Laila em va passar els dits per la cara!amb fang als dits...
Adrià ha dit…
HOLA!! sóc l'Adrià Cristòbal. Ja que estem treballant el projecte de la Prehistòria i la meva cangur havia de fer un treball per la universitat sobre les Coves del Toll de Moià, hem aprofitat per anar-les a visitar. Hi havia quatre coves però nosaltres hem visitat la del Toll. M'ha agradat molt, sobretot m'ha agradat les formes d'elefat que hi havia a les roques i també he estat assegut a sobre una possibla resta d'ós de les cavernes.