Educació viària a 3r amb el R.A.C.C.

El dia 4 de març, al matí, els alumnes de 3r hem treballat l’Educació Viària a la classe, amb l’objectiu de fomentar la nostra seguretat com a vianants, usuaris del transport públic i conductors de vehicles (bicicleta, patinet,...)

Un monitor del RACC ens ha presentat l’activitat mitjançant una xerrada relacionada amb la nostra mobilitat propera i quotidiana. Després hem vist un vídeo on es parlava de la mobilitat al llarg de la història.

Després ens hem organitzat en quatre grups (vermell, groc, blau i verd) i, a partir d’un joc de preguntes, hem repassat tot allò que ens havia anat explicant.

En acabar, cada alumne/a ha rebut un dossier amb activitats de caire lúdic sobre el tema. Ha estat un activitat molt interessant i ens ho hem passat molt bé.

Comentaris

pol perez ha dit…
hola sóc el Pol i ahir mo vaig passar molt bé i al final vam jugar a un joc.
miriam zafra ha dit…
hola am dic Miriam ami am va agreda molt. ami ma gradat tot i mes per el joc magredaria que torni a fero ma agradat moltisim que guai aquesi adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ma radat moltttttt adeeuuuuuu....
eric ha dit…
ola soc el eric em va agradar molt pero la peli va fe ke no m agrades tant

dew
natalia manchado ha dit…
hola sóc la Natalia i hem va agrada moltisim el quevem fer ens va ajudar l'albert i tambe ens va donar 4 sobres perque teniam que esbrinar el misatje jo u vuldria fero un altra cop ha i tambe ens vem posar unas samarretas de color verd i els altres grups de color vermell, groc, i blau bueno mem vaig adeu!!!!! un peto molt fort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Meritxell ha dit…
Hola am dic Meritxell i ba bindra el racc ivem fe jocs ivem veura una pelicula.


FIN
maria jose villacis ha dit…
hola soc la maria jose ami em va agrada mol el racc bem fe un goc taniam que endevina unas preguntas i guañavam sobras tambe vem veura una palicula i magradariaque bingi unatra cop adeu magradat mol escriura adeu.
Raquel ventura ha dit…
Hola soc la Raquel i em va agrada mol vaic aprende moltes coses i el final de la clase vam jugar jo no puc anar amb cotxa però si amb bicicleta,amb patins i coses d'aquestes amb fi que amb va agrada mol un peto adeuuuuuuuuuu!.
ayoub ha dit…
ayoub em va agradar.
Laura. subirana. ha dit…
Hola! sòc la Laura.subirana.Am va agrada molt la racc vem parla dels accidents,de la contaminacio...
vem beure una pel·licula,vem fer aquips per jugar un joc hi havia el equip vermell,el groc,el blau i el verd.Al final del joc vem obrir uns sobres del color del nostre equip.Ens van donar un full de jocs de racc.Hadeu! petons i abraçades.

Laura.
Raquel ventura ha dit…
Hola soc la Raquel i em va agrada mol vaic aprende moltes coses i el final de la clase vam jugar jo no puc anar amb cotxa però si amb bicicleta,amb patins i coses d'aquestes amb fi que amb va agrada mol un peto adeuuuuuuuuuu!.
octavi pavon ha dit…
Hola soc l'Octavi am va agradar moltisim qe l'Albert vinges i jo era l'aqip vermell i ens va dexar 4 sobras...
Marc Lopez ha dit…
hola sòc el Marc i mu vaic pasar molt bééééééééé!
Amb va agradar tot el vidio i el
joc.
julia m ha dit…
hola soc la Julia m i emb va agradar molt el RACC,i per finalvem mirar una peliculaaaaaaaaaaaaaa!!!
i tambe ens vem ficar uns petus vermell,groc,blau i bert vem fer un joc de cartes i un abecedari magic i amb aquell abecedari vem desxifrar un misatge.
Raquel ventura ha dit…
Hola soc la Raquel i em va agrada mol vaic aprende moltes coses i el final de la clase vam jugar jo no puc anar amb cotxa però si amb bicicleta,amb patins i coses d'aquestes amb fi que amb va agrada mol un peto adeuuuuuuuuuu!.
Aida Sanguino ha dit…
Hola soc la aida l'Albert era molt simpatic ens ve agudar molt a entendra u que es pot fer a la carretera i o que no es pot fer.Em va agradar molt fer el goc tots plegats,i abien camisetes de molts culos,bermell,vlau,vert,groc i furforesent tamve ens va ensenyar les contaminasio eren atmosferica ,lluminica i acustices tamve vem veure un vidio i despres ens va preguntar coses que surtien al video les preguntes del vidio eren molt fasils si avies escultat atentament adeu!!!!!!!!!!!.
queralt ha dit…
hola em dic queralt man agradat mol les fotus i em fet grups hi havian blau i vermell i vert flurasem adeu amics fins um altre dia.
Marta Gimenez ha dit…
Hola sóc la Marta de 3r b el R.A.C.C hem va semvlar molt interessant m'ho vaig passar molt bé , al meu grup i a mi ens va semblar super guai fer el dossier en va encantar buscar les paraules , tambe ens va explicar el Albert que abien contaminacions lluminiques adcustiques i atmosferiques va ser molt pero que molt interessant vam fer 4 grups els verds grocs blaus i vermells , el que no em va agradar molt va ser el video pero tambe vam apendre moltes coses del video , la Yuni la nostra professora en feia les fotos i a la unica que sortia sortia saltan jaja , en va ensenyar el Albert el seu nas que es torçia i creem que va tenir un accident i es va trencar la cama i que li habien posat una altra bueno tinc que marchar dew un peto
Luis miguel gimenez ha dit…
Hola sóc em dic Luis Miguel .M'agradat molt el joc que em fet.També m'agradat molt el vídeo que vam veure.Vam aprendre contaminacions:la contaminació atmosfèrica,la llumínica i l'acústica.
ahmed alou. ha dit…
Hola sóc la Ahmed m´agradat molts las activitats i tambe la pel.cula.i adeú.
Sergi Gomez ha dit…
hla soc en sergi molt xulu sovretot amb els petos vermells verts fulfurasen vlau .Lu que maagredat mes es lesactivitats i el DVD.
arnau beltran ha dit…
Ola amb dic Arnau.A sigut molt guai, pero els divuxus man agradat molt.
Amb va tuca culo verd.Aaaaaaaaaaaaaaa
deeeeeeeeeeuuuuuu!!!!!!!!!!
Maria Cruz ha dit…
Hola sóc la Maria i emb va agradar moltel home que va bindre que es deia Albert.Bam veure un bideo de totes les coses de transit.Despres bam fer equips i jo era dels vermells el nostre equip les vam ensetar totes i si u ensertavem ens donaven un sobre en que a dintre i havia com un avesedari i un paper que en el paper i ficava unes xifres ,que u abiem de dexifrar.U bam penjar a la classe i entre tots els papers donava una xifra .També i havia uns altres grups que eren:el grup groc . el blau i el vert.Despres ens van donar un paper que a dintre i havien moltes activitats i n'en bam fer moltes a la classe.El que emb va agradar més va ser el que vaig apendre les coses que aquell home el que ens va explicar. Adeu !!!
Èric Barba ha dit…
hOLA HEM DIC Èric i el quatre de març va vindre un noi del racc que es deia Albert ens va ensenyar tres tipus de contaminació l'adcustica la lluminica i l'admosferica despres ens va donar uns vestits de colors cada color era un grup despres ens va ensenyar un video i ens va fer preguntes quan adivinavem una pregunta ens donava un paquet amb un codi secret i tambe un abecedari amb simbols i cada simbol representava una lletra els misatges secrets tenien un numero i si els ajuntaves per ordre del numero et feia una frase de tot lo que ens havia dit a i tambe ens va ensenyar tius d'aparells per protegirnos com l'airbag i per la moto ens va dir un casc que es deia casc integral.
marta de arcos ha dit…
hola em dic marta de arcos i m'agradat tot.
Sergio Cava ha dit…
Hola emb dic Sergio cava l'Arbert era molt dibertit i lu que emb va agradar mes va ser lu de posarnos la samareta yo era del l'aquip blau iavien groc,verd blau i vermell.
Daniel Alamillo ha dit…
hola soc el daniel i mo vaig passar molt be amb el munitor del R.A.C.C vam veure un vidio dels mitgans de trasport i vam explicar les diferents contaminacions que son la atmosferica ,la lluminica i la adcustica ens vam separar en 4 grups el groc ,el varmell,el blau i el bert i vam jugar a un joc de preguntas ens va donar un llibret de R.A.C.C i es va anar adeu.
Júlia Ferrer ha dit…
Hola, hem dic Júlia Ferrer i m'ha agradat moltissim el joc que ens va fer l'Abert amb els petos i els sobres, a mi hem va tocar el grup verd, adeu !!!!!
alan olmedo ha dit…
Em dic Alan olmedo, m'a agradat molt l'enigma i mel e emportat els jocs que ens ha donat l'Albert del r.a.c.c. en el laberint e separat cases i e ficat el nom de plaçes, carrers i jardins. Aaaaaaaaaaaaadeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuu!

fins una altre!
Paula Dominguez ha dit…
hola soc la Paula D. Ami l'activitat que mes em va agradar va ser la dels petus de culors que ens van fer preguntas i vem fer grups jo era del grup vlau i mu vaig pasar molt bè.El que tamve em va agradar molt tamve vaser el vidio.Tot el que ens va explicar el alvert era molt interesant.GRACIAS! ALBERT!!!
Mireia Gamisans ha dit…
Hola sòc la Mireia i em va agradr molt el joc. Resoldre els enigmes,i m'agradat les fotus, adeu i fins aviat amics
Aina Castilla ha dit…
Hola sóc l'Aina ami lo que més em va agradar va ser el video i el joc amb els petos.Ami em va tocar ser del color groc.
Felipe Mejino ha dit…
Hola, soc el Felipe i em va agradar molt al joc dels petols i tambe el video.Asta un altre dia!!!
adria ha dit…
Hola em dic Adria i us vull dir que l'actibitat em va agradar molt pero lo que em va agradar va ser el video de la mobilitat tambe em va agradar el joc del petol l'albert va ser molt interasant i va estar molt bè li vull dononar les gracies per la informasio
Alex Cuenca ha dit…
Hola, soc l'Alex i em va agradar molt al joc dels petols de colors.
Baig apendre molt.Àdeu!!!
Júlia Ferrer ha dit…
Hola, hem dic Júlia Ferrer i m'ha agradat moltissim el joc que ens va fer l'Abert amb els petos i els sobres, a mi hem va tocar el grup verd, adeu !!!!!
javi rodriguez ha dit…
Hola emb dic Javi i m ´agradat molt la activitat daducasio diaria i em apres molt moltisim
i ans tenim que ficar petus i tamve iavian grups de molts colos i jo era el grup vermell que eram el grup 1
i vem ser el que mes va guañar vueno aixo numes era un joc perce ens divertisim i aprenguesim molt.
Ferran Rossell ha dit…
hola hem sóc el Ferran. Hem va agradar molt lo que ens va explicar aquell noi.Era del Racc i ens va ensenyar moltes coses sobre l'amòbilitat.Despres ens va fer un joc de preguntes. Que ens va agradar molt atots crec?Ens vam possar uns petols blau,vermell,groc i verd.vamb beure un vidio sobre la mobilitat.Ens van ensenyar quins metodes deseguransade dintre el cotxe.Peretsemple l'airvac...
Jordi ha dit…
hola em dic jordi ma aghradat molt lo que ens va enssenyar l'Albert prime ens va dir que era del racc despres ens vaensenyar la educacio viaria . Ens va ensenyar un video.El primer invent va ser la roda .Despres vem jugar a nun joc molt xulo i per ultim la yuni va enganxar els missatges secrets i tots els grups els vem llegir adeu!!!!!!
Leyre Olmeda ha dit…
Hola soc la Leyre . M'agradat molt la activit de els codis secrets ja que els teniem que posar tots junts amb un mateix equip per fer un misatge , jo era del grup "VERMELL".
Tambe em va agradar el joc de preguntes i vam quedar tots els grups empatats com si el Vermell,el Verd ,Blau i Groc . i lo millor es que ens o vam pasaro molt bbbbbbbbbbbbeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
je ,je,je,je,je .adeeeeeeeeeeuuuuuuuuu
Pau ha dit…
Hola sóc Pau pons i de tot això de
l'educació viaria m'ha semblat molt vé.Per a mi això de "el missatge secret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pau
Iker sanchez ha dit…
Hola soc l'Iker ens va enseñar tres contaminacións acústica, atmosfericá i lluminica també formavem grups de colors blau,vermell,verd i groc, vem veure un video i si cotestavem una pregunta ens donava per rellenar jo era el grup blau i avian quatre sobres i u resulviem i avia un misatje i tembe en tots els sobres.
Alan Prades ha dit…
Hola soc L´Alan m´agradat molt totas las cosas.Bem fe un joc de preguntas ,los ba ensenya la mobilitat.Mo he passat molt !!!!BE!!!!.
aina guitart ha dit…
Hola soc l'aina de 3rb em va samblar una ideia genial mu vag pasar molt be daspres ens van donar uns petos de colors(varmell,blau,groc i vert) despres ens va fer unes preguntesi eren del vidio desprs si ensertabem la pregunta ens donava uns sobres i quan vam acabar les preguntes vem obrir els soobres iens va sortir una frase del racc entre tots els del acip ens va quedar tota cumpleta.
OUIJDAN ha dit…
hola ouijdan a mi m'agradat
imad elmesajem ha dit…
hola soc limad ma gradatmolt lavisitadel RAC.C xulisim ansban duna buenu daxa un sobre deculors iuna llibreta petita iabia jocs ansban fer un bideo i bam fer unesparaules.
paula dominguez garcia ha dit…
desda casa us envio que es veritat va ser chulisimmmmmm!!!!