Ens estan canviant les finestres

Des de fa uns quants dies estan canviant les finestres i persianes de totes les classes de l'escola. Quan toca una classe (de moment ja els ha tocat als de 3r), els seus alumnes es traslladen durant un parell de dies a la biblioteca i uns operaris entren a la classe buida, arrenquen totes les finestres i persianes velles i instal.len les noves.

Des del pati impressiona veure una classe sense finestres, amb una grandíssima obertura. El soroll dels treballadors molesta una mica, però sabem que valdrà la pena perquè amb aquestes noves finestres no entrarà el fred de l'hivern ni el soroll del pati.

Aquí us deixem unes fotos que mostren les finestres antigues, els treballs actuals i les noves finestres.

Una classe encara amb les finestres velles.


Des del pati es veuen les classes sense finestres.


Treballen de pressa i canvien les finestres en un parell de dies.


Les classes ja acabades amb les finestres noves.

Comentaris

mireia onieva ha dit…
Hola!!
jo ja tinc ganes de que fiquin les noves finestres a la nostra classe
estan quedan molt maques les finestres!!
Laura Sagués ha dit…
Ja tinc ganes de veure les noves finestres a la nostra classe i que tota l'escola les tingui ficades
paula dominguez garcia ha dit…
m'agradat molt les finestres!
Roser Obradors ha dit…
Hola!

Si he de ser franc, no m'agraden gaire les finestres, però fan bé de cambiar-les, perquè les anteriors eren ja bastant velles...

Roser