Fins a sempre, CRISTINA

Avui, divendres 26 de març és l'últim dia que la Cristina ens fa classes. Va venir al setembre per suplir la baixa de maternitat de la Pietat i durant aquests dos trimestres ens ha fet classes d'anglès.
Però no només ens ha fet classes d'anglès sinó que també ha col.laborat moltíssim en les nostres festes i excursions (Castanyada-Halloween, Carnestoltes, la Fageda d'en Jordà...) i ens ha regalat la seva simpatia i el seu bon fer.
Tant els mestres com els alumnes de Cicle Mitjà valorem molt tot el que ha fet durant aquest temps entre nosaltres i li desitgem el millor a partir d'ara. Tan de bo, no tardem gaire a retrobar-nos.

MOLTES GRÀCIES PER TOT I FINS A SEMPRE!!

Tothom qui vulgui fer-li arribar un comentari a la Cristina pot fer-ho en forma de comentari a aquesta notícia i ella segur que els llegirà.

Comentaris

Roser Obradors ha dit…
A la Cristina:
Sé que et sabrà molt de greu deixar l'escola(o potser no!), i a mi també. Has estat molt bona professora, i espero que et quedis.

P.D.T'ha'n agradat els nostres regals?
Roser
mireia onieva ha dit…
Cristina et trobarem molt a faltar!!
si algun mestre es fica malal espero que la vinguis a substituir!!
espero que ens vinguis a veure i gràcies per ever-nos ficat la peli amb español
i unaltre cop et trobarem moltisssssssssim a faltar
adeu!!
Houda ha dit…
Cristina et trobarem a faltar moltissim! tens que venir-nos a visitar i no vull que t'envagis!!
aquests mesos m'ha agradat mes tu que la pietat pero ara com que l'ho de la pietat ja ha pasat...
espero que estiguis molt contents amb nosaltres!!
I espero que t'agi agradat moltissim el nostre regal. Hem aprés molt amb tu anglès!!
Bueno cristina em tinc que anar rapidament!!
adeu:´[
Cuidat molt i espero que tornis cuan un professor estigui malalt vine a sustituir!!!!!!!!!!!!
Carla diaz garcia ha dit…
NO MARXIS CRISTINA MAIII¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Alex Sánchez I Aitor gonzalez ha dit…
hola Cristina espero que to agis passat molt bé amb nosaltres,no ens renyaves molt ni mica i ha sigut molt divertit esta amb tu ,petonets de:Alex i Aitor
Andrés Blanco... ha dit…
hola Cristina soc l'Andrés et trobare a faltar molt ya ho se tu tambe.

Adeu.Un peto.
Cristina et trobaré a faltar, has passat més de mig curs amb nosaltres.
No t'oblidaré mai, vaig començar el curs que no m'agradaves gaire de mestra. Però ara m'agrades més que la Pietat.

(Pietat si veus això no t'ofenguis siusplau)

Espero que tornis. No marxis d'aquí. :'( sNIFF.

Fins Sempre Cris!!!
houdaaaa ha dit…
CRISTINA QUEDET
EM SAP MOLT DE GREU QUE ET TINGUIS QUE ANAR! ARAS JA HAS ESTAT UNS CUANTS MESOS I HARA ET TENS QUE ANAR!:( NOSALTRES LA CLASSE DE 4TB
MAI NO T'OBLIDAREM MAIIIIII!!!!
Houdaa ha dit…
CRISTINA AMI EM SAP MOLT DE GREU QUE ET TINGUIS QUE ANAR DE L'ESCOLA I DE LES CLASSSSES!!
PERO TU ETS MES AGRADABLE QUE LA PIETAT PERQUE M'HA AGRADAT MES TU QUE LA PIETAT!
NO MARXISSSSSSS!!!
Laura Sagués ha dit…
Hola Cristina Sòc la Laura espero que no tenvagis maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai de l'escola i que t'agin encantat els nostres regals i com ha dit la Mireia gracies per posar-nos la peli en espanyol

adeeeu
mireia onieva ha dit…
Hola!!
Tornu a ser jo Cristina no et sera tant fàcil treurem d'assobre i si veus aquests comentaris escriu tu un també!!
adeu!!!
PD-espero que t'agi agradat lu que tem regalat !!
leyre ha dit…
mai tolvidare cristina
leyre ha dit…
cristina mai tolvidare seras com una estrella per a mi
leyre olmeda ha dit…
no marxis cristina!!!!!!!!!!!!
julia salina oliva 4tB ha dit…
hello!!!!cristina!!!!!!
no et podre oblidar mai de el meu cor, m'has encantat com a frofesora i no t'oblidate!!!! ja saps que la meva classe som una mica especials pero...m'ho e pasat molt be amb tu i...SI ET POGUESIS QUEDAR...M'ENCANTARIA!!!

julia salinas oliva
Aida Sanguino ha dit…
hola em dic aida esta amb la cristina ba ser molt xulo i ogala mai sanes de l'escola i mo pasaba tant be.adeu
paula dominguez garcia ha dit…
hola soc la paula D.m'agradat molt estar amv la cristina!li donu les gracies de que m'agudat molt.ella sap que em costa vastant el ingles pero amv ella u e entes molt no vui que s'envagui siusplau.pudriau fer una cosa!fica a les dos a la cristina i a la piatat perque ala pietat tamve m'elastimo molt si fiqueu les dos profesores sere la nena mes feliç del mont i butaria el cole mes chulu i divertit!gracies espero que feu el que llo us e dit siusplau. gueno m'envaig perque estic apunt de plura deveritat gueno adeuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PAULA DOMINGUEZ GARCIA ha dit…
hola cristina mu e pasat molt bè amb tu tu saps que em coosta vastant l'ingles pero amv tu u entenc molt bè espero que no tenbaguis. pudiau fer una cosa fica ala cristina i ala pietat espero que feu el que jo us e dit siusplauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!CRISTINA ETS LA MILLOR !UN ABRAZO DESDE LO MAS PROFUNDO DES CORAZÓN GUENO A I UNA COSA ETS MOLT SIMPATICA EEEE! ADEU QUE ESTIC APUNT DE PLURA ADEU!
MARTA GIMENEZ CULEBRAS DE 3R B ha dit…
Hola soc la Marta cristina ets lamillor i espero que algun dia tornis t'estimo molt pero jo crec que et tindries que quedar aquie per els nens que tenen dos o tres cops a la setmana angles que un dia tu i un altre dia la pietata bueno cristina mm'embaig perque si no hem posare a plorar com la paula bueno m'enbaig vale un peto iiiiiiiiiiiiiii

ENRECORDAT SEMPRE DE MI I DE TOTS ELS NENS D'ACORD FES-ME CAS ADEW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PAULA DOMINGUEZ GARCIA ha dit…
noooooooo vuiiiiii queeeeeee tenvaguissssssss siusplauuuuuuuuuu yo vui ques quedin les dos profesores la cristina i la pietat pero sisenva que ens vingui aveure a les hores d'ingles sisplauuu! testimo molt cristina u abraç desde lo mas profundo de mi CORAZÓN GUENO ADEU A ETS MOLT SIMPATICA ADEU GUAPA!
jordi ha dit…
moltes gracies per haver-nos ensenyat tantes coses i explicar-nos tant bé l'assignatur d'anglès que ha fet que sigui més fàcil.
Ismael Herrera ha dit…
gracies per enensenyarme tantes coses
et trubare a falta molt

thanks Cristina

PD:m'agradat molt tenirte de profe
Queralt Maroto ha dit…
Cristina ja et trobo a faltar buaaaaaa!!! torna aviat
PAULA DOMINGUEZ GARCIA ha dit…
testimo moltissim cristina un pato un avraç con todo el corazón adeu GUAPISSIMAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
paula dominguez garcia ha dit…
CRISTINA ETS LA MILLOR ET TROBO MOLT A FALTAR UN ABRAÇ CONTODO MI CORAZÓN ADEUUUU GUAPISIMAAAAAA!!!!!!
Paula Dominguez Garcia ha dit…
espero que vinguis aviattttt sisplauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! adeu guapa vine aviat.
PERQUE TESTIMO MOLTTTTTTTISSIMMMMMM!!!!
paula dominguez garcia ha dit…
cristina saps perque e fet sis comentaris set a maquet perque testimo molttttttttttttttttt!!!!!! adeu guapisssssssssimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!.
un peto adeu!
paula dominguez garcia ha dit…
hola soc la Paula Dominguez garcia ens podries venir a veure a l'ore de l'ingles sisplau perque si no tindre molte messsss pene que bastanta nentinc llooooooooooooo!!
adeuuu un peto muaaaaaaaaa!!
PAULA DOMINGUEZ GARCIA ha dit…
HOLA SOC LA PAULA DOMINGUEZ GARCIA GUENO PARO DE FER COMENTARIS PERQUE SINO ... GUENO ADEU UN PETO MUAAAAAA!
pol pérez ha dit…
hola sóc el Pol i fins a sempre.
meritxell ha dit…
Hola sóc la Meritxell ifins aviat



bye bye
miriam zafra ha dit…
hola cristina no magrada que et tingis que anar del coleeeeeeeeeeeeeeee
Roser Obradors ha dit…
A la Cristina:
M'ha agradat molt com ensenyaves l'anglès. La Pietat també ho fa molt bé. Totes dues. Et desitjo de tot cor que et quedis!!!

Roser
amal drissi- ha dit…
ola cristina soc la amal i et bui dir que ets la millor profesora de l mont i l unibers et trobare molt a falta t anllorare molt bui que at quedis aqui per que amb tu me divertit molt e apres molt i ets molt amab le era molt bunica LA PELICULA DE ESRE io ara mateix et trobo a faltar molt i el teu sumriure tan briant m aribat al fons del cor adeu i moltes gracies.º
celia 4t-B ha dit…
CRISTINNAA!!!
¿Et va agradar al RAM de 4t-B?¿la postal?
Ens vam despedir al cole pro que sapigis que no tovlidarem . PERQUE...
PQas fet les clases divertides i snse to ja no o seran de divertides .
PQets super enrollada.
PQtestimem .
PQsiiiiiiii!!!!
ya se que e fet maltes faltes pero mentinc que anar ne oblidis la ascola que ta estimat tant la teva escola OMS I DE PRAT
arnau beltran ha dit…
ola amb dic Arnau. Esperu turnarte a veurat.Fins aaadddeeeuu!!!!!!
Maria Cruz ha dit…
Hola sóc la Maria et trovaré molt a faltar . No bolem que t'en vagis Cristina . Espero que ens tornis a fer classes i moltes de classes . Un peto !!! Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sergio Cava ha dit…
Hola em dic Sergio Cava m'agradat moltisim asta am la Cristina i a sigut molt guai adeu Cristina.
arnau beltran ha dit…
ola amb dic Arnau. Esperu turnarte a veurat.Fins aaadddeeeuu!!!!!!
Luis miguel gimenez ha dit…
Hola sóc en Luis Miguel.M'ha agradat molt treballar amb tu.Adeu.
marta gimenez de 3r b ha dit…
Hola hem dic Marta i i et trobare a faltar molt pero molt ... Ens as renyat perque xaravem pero per dins ho se que estas plena d'alegria per tornarnos a beure t'estimo molt et la millor i jo tambe sempre et portare al meu cor mo tot el col·legi ... t'estimo pero no puc parar de escriure coses boniques perque TTT'''EEESSSTTTIIIMMMOOO!!!!!!!!! i sempre t'estimare sempre i sempre i sempre t'estimare adeu un peto (L)(L)(K)(K)
marta de arcos ha dit…
hola em dic marta de arcos . hola cristina m'agradat molt esta amb tu.
Sergi Gomez ha dit…
Hola soc en sergi ma agradt molt travalla amb la Cristina Aadeu!!!!!!!.
Daniel Alamillo ha dit…
hola soc dani i sentu que et tingis que anar i et trobarem a faltar al colegi oms i de prat adeu Cristina fins a sempre.
ahmed alou. ha dit…
Hola sóc la Ahmed ens agradat molt la CRISTINA. ansplicat moltes coces
Aida Sanguino ha dit…
Hola em dic Aida i estar amb la Cristina em ba semblar genial i el seu caracter em ba ariva al meu cor ia em baig acostumar a la cristina pero tambe magrada que bingi la Pietat de nou i li vull dir a la cristina GRACIES PER TOT U QUE FAS PER NOSALTRES!!!!!!!!!! TESTIMO MOLT I ET PROMETO QUE SEMPRE ET RECURDARE i tambe et tindre al fons del meu cor adeu fins a sempre que u pasis be.
queralt maroto piedra ha dit…
Hola soc la queralt idasitju ce tornnis bua! bua! bua! torna sisplau.
Èric Barba ha dit…
Hola soc l'Èric i ens ha agradat molt la teva ausencia la manera que ens explicaves i la manera que ens explicaves algunes coses amb un joc o com el ultim dia que vas estar amb nosaltres la classe de tercer b que vam jugar amb les teves targetes d'animals va ser molt divertit i ames ames vam aprendre el vocabulari adeu.
Sandra Garcia Martos ha dit…
Et trobarem a faltar molt i segur que tu també m'has agradat molt com a professora.I que et vagin molt bé les vacances d'estiu!!
Andrea Cuenca García ha dit…
Cristina espero que et vagin bé les vacances d'estiu.Espero que tu ens trobis ha faltar molt a les vacances d'estiu!!!!!!
paula escalé 4a ha dit…
espero beurat m'han encantat les tebes clases espero que ens binguis a veure
Anònim ha dit…
adeu Cristina recicla i balla el moving
mireia onieva ha dit…
Hola!
ens vas dir que avui era el teu aniversari no?
dons...
FELICITATS Cristina!!

adeu!!
Anònim ha dit…
Hola guapos i guapes sóc la Cristina!!!
Moltes gràcies per tots els comentaris, m'han fet una il·lusió enorme!!

Un petó per tots i totes i ja sabeu alegria i no deixeu mai de somiar i de ser molt feliços.

Cristina
Aida Sanguino ha dit…
hola em dicaida.cristina bui que tornis sempra cuan fem ingles pensu amb tu i a les altres clases tambe cla erats molt bona amb tots grasies las cosas que pasabam guns las guardare sempre al meu cor les vones i les dolentes bui que algun dia ens bingis a saludar sisplau bina el dimecres o el dijous et vem veure pasar per el pasadis quan bindras que encara no as bingut adeu cristina que u pasis MOLT BE i enrecordat bina a saludarnus adeu testimo molt
Nora 3b ha dit…
Cristina que pena que et baiguis m'hagradabes súper súper molt bueno y perque no et bas poder quedar amb la Pietat mes juntes mes aprendem adeu.
Nora 3b ha dit…
Cristina que pena que et baiguis m'hagradabes súper súper molt bueno y perque no et bas poder quedar amb la Pietat mes juntes mes aprendem adeu.