La responsabilitat vista pels alumnes de 4t

A la classe de "Viure i conviure" els alumnes de 4t A han treballat el tema de la responsabilitat.

Els alumnes han expressat que han entès sobre el tema, aquí hi ha una mostra del què han dit:


Una persona responsable és aquella que sap dir el perquè dels seus actes.
La responsabilitat és cuidar de les teves coses o les coses dels altres, quan promets una cosa fer-la, ajudar als pares… (Lídia Garcia)

Una persona responsable és la que diu que farà una cosa i compleix la seva paraula, també és la que s’encarrega de les seves feines: de casa i del treball o de l’escola. (Adrià Arranz)

La responsabilitat vol dir que cadascú s’ha de cuidar de les seves coses, com per exemple quan et demanen que facis alguna cosa ho fas, ho quan has de recollir l’habitació. (Alba López)

Una persona responsable és quan una persona té cura de les seves coses i quan li fan fer un encàrrec el fa. (Judit Carmona)

Responsabilitat és per exemple quan tu jugues amb les teves joguines i quan no vols jugar més les has de recollir totes. (Paula Montero)

Responsabilitat es fer cas del professor, per exemple si diu que faci els deures hi els fa, això és responsabilitat. (Brayan Cordova)

Responsable és una persona que es cuida de les seves coses. (Andrea Cuenca)

Responsabilitat és quan una persona sap cuidar-se de les seves coses sense que li hagin de repetir una i una altra vegada. També ser responsable es saber explicar les coses: perquè no he fet una cosa o perquè l’he feta. (Laura Huarte)

Responsabilitat és cuidar les coses, com una joguina, un llibre…, o si la teva mare et diu ves al mercat, o bé cuida la teva germana. (Raul Morales)


A la pregunta: Dóna la teva opinió sobre el tema. Els/les alumnes han respost:

* Aquest tema m’ha semblat perfecte perquè he après algunes coses que són molt importants. Encara he d’aprendre a ser més responsable. (Laila Soltana)

* M’ha agradat molt perquè he après alguna cosa. (Alex López)

* Aquest tema m’ha agradat una mica, sabia algunes coses però no totes. El conte de “La cigala i la formiga” m’encanta. Encara he d’aprendre a ser més responsable. (Sandra Garcia)

* M’ha agradat molt perquè ajuda a aprendre. (Brayan Cordova)

* Moltes coses ja les sabia, però també n’he après alguna més. (Àlex Fernandez)

* M’ha agradat fer aquest treball ja que m’agrada la classe de Viure i Conviure. He d’aprendre a ser més responsable. (Lídia Garcia)

* Jo crec que el tema està bé perquè aprens a ser responsable. (Claudia Casas)

* A mi si que m’ha agradat molt, ens ensenya a ser responsables. (Paula Escalé)

* M’agrada molt ajudar perquè et sents bé. (Aaron Olmedo)

* M’ha agradat molt perquè he après coses noves. (Anàs Akhazzan)

* M’ha agradat molt perquè jo no sabia algunes coses d’aquest tema. (Judit Carmona)

* Aquest tema de la Responsabilitat m’ha semblat molt bé. (Joan Padilla)

* He après alguna cosa nova com per exemple fer coses perquè la família estigui contenta. M’há agradat aquest tema (Sònia Padilla)

* Crec que puc millorar coses per ser més responsable. (Laura Huarte)

* Pots apredre alguna cosa de la Responsabilitat. (Paula Montero)

* M’ha semblat bé perquè ens ha ensenyat a ser responsables. (Adrià Arranz)

* M’ha semblat molt bé que el fem perquè hi ha moltes persones que han après bastant d’aquest tema, i jo he après: a fer les coses sense que m’ho recordin, he après a ser més responsable.
Ja sabia algunes cosetes! (Laura Carrascosa)

* M’ha agradat (Ismael El Khomsi)

* M’ha semblat bé. (David Oliva)

* M’ha agradat aquest tema perquè he après més coses. (Cristian Sorokine)

* Aquest tema m’ha semblat molt bé perquè: he après moltes coses de la responsabilitat. (Michelle Gonzalez)

Comentaris

miriam zafra ha dit…
ma agradat molt




fi