Poemes dels nens i nenes de 3r.

Els nens i nenes de 3r B hem estat treballant els poemes en castellà. A partir d'un model comentat a classe ells han fet els seus propis poemes, i cada dia en llegien un davant dels seus companys.

Aquí en teniu una mostra.



Tener amigas
es alegría y felicidad.
Si no hay amigos,
no podemos divertirnos.
Si tenemos amigos,
podemos jugar, cantar y bailar.
Pero lo que más me gusta,
es la felicidad.
(Berta y María)

Pareces una princesa,
de lo hermosa que te vi.
Tus ojos brillan
bajo la luz del sol.
Tus labios rojos
como la sangre al florecer.
Tu hermoso cabello
tan fino como un clavel,
ilumina las estrellas
al amanecer.
(Nora)

Tus ojos brillan
como un diamante encantado.
Tu pelo,
negro como el carbón de los reyes magos.
Tu voz,
dulce como la miel.
La primera vez que te vi,
pensaba que eras una mariposa,
de lo hermosa que te vi.
(Aida)

Ayer, vi una mariposa,
sus alas eran de color rosa,
tan brillante y luminosa,
que parecía una estrella famosa.

Vuela, vuela mariposa,
de flor en flor, de rosa en rosa,
tan bonita y preciosa
eres como una diosa.
(Jordi)

Eres tan bonita,
como una rosa al nacer.
con sus pétalos rojos,
como la sangre viva.
Siempre que no te veo
siempre estoy pensando en ti,
porque sé que tú también
piensas en mí.
(Leyre)

La casa es de nieve y chocolate,
como muchas personas de aquí,
tiene los portales de miel,
y la chimenea también.
(Aina)

Al amanecer la rosa
florece con el sol
y el canto volador
del pájaro cantor.
Una princesa apareció,
con su pelo rubio como el sol,
y su voz como el querer.
Tenía unos ojos tan claros
como el cielo azul del amanecer.
(Aida y Queralt)

Las mariposas
son las más preciosas
y son las más bellas al anochecer.
Son dulces como la miel
y siempre van a las flores
como un amigo fiel.
Vuelan como los pájaros
siempre al amanecer.
(Berta y Maria)

Hay cosas maravillosas
como las rosas o las mariposas
pero las más hermosas,
son las rosas.
(Eric)

Comentaris

Maria Cruz ha dit…
Hola sóc la Maria i jo he fet dos poemes els dos an sigut amb la Berta. La Yuni va tindre una molt bona idea i ami m'an agradat molt tots els poemes perque ens els em inbentat nosaltres i perque casitots els poemes rrimaven.Hadeu !!!
Èric Barba ha dit…
La idea de fer els poemes la ha tret de un conte que estava en el llibre de castellà. Els poemes els vam fer nosaltres sols però hi havien alguns que els havien ajudat afer-los i ames hi ha molts que parlaven de roses i papallones hi havien alguns que no rimaven i altres que no però tots van quedar molt macos.
Queralt maroto ha dit…
Ma agradat molt el puema de Leric perque parlava de roses perqe megradan molt.
arnau beltran ha dit…
ola am dic Arnau.A sigut molt guai, pero el del Jordi a sigut molt guai i
tambe totes les paraules sonen igual.
Daniel Alamillo ha dit…
hola soc el daniel els poemes han estat molt be i crec que alguns nens estan preparant mes las rimas estan bastan be adeu.
marta de arcos ha dit…
Em dic Marta de Arcos m 'agradat tot els poemes de castellano.
ahmed alou. ha dit…
magradat molts els poemes i la Yuni ansalla.
Sergio Cava ha dit…
Hla soc el Sergio tots aquells poemes son mot macus i molt bunics m'agradat parque estan molt ben fet.
Sergi Gomez ha dit…
Hola soc el sergi la idea dels poemes ma semvlat molt macu sovretrot els poemes HADEUUuu.
Alan Prades ha dit…
Hola soc L'alan,m'agradat multisim tot.Man acantat als puemas de tots.
Ferran Rossell ha dit…
Hola sóc el Ferran hem va agradar molt el poema del Jordi.Els dels altres també.
Pau Pons Clotet ha dit…
Hola soc Pau Pons de bla classe de 3rb m'an agradat molt sobre tot el del Jordi.


FELICITETS A TOTS!!!!!!!!!!!!!!
Leyre Olmeda ha dit…
hola soc la Leyre y man agradat molt tots els poememes en castella per que rimen molt menys la meva que la ultima part no rimava tant pero la primera per a mi a sigut molt bonica.


deu.
aina guitart ha dit…
hola soc l'aina m'agradat molt trevallar els poemas de las papallona jajajajajaj es molt guai ino costa gens pruveu es molt xulu adeu un peto ven ven fort.
javi rodriguez ha dit…
HOLA SOC EL JAVI IEL POEMA DEL JORDI VA SER EL QUE EMBA AGRADAR MES DE TOT.

ADEU.
Xenia ha dit…
hola soc la xenia tots els poemas m'han agradat moltisim i magrada molt el del Jordi,la aida,la nora,la maria i la berta,el de la leire,la aina,l'eric...m'ha agradat molt els poemes!!!!!!!!!
jordi ha dit…
hola em dic Jordi i man agradat molt els poemas sobretot el de la Nora es molt maco ami el poema em va costa molt adeu!!!!!!!!!!!!!!!
Iker Sanchez Fernandez ha dit…
Hola soc l'Iker m'an agradat molt emsembla que us a costat molt i son molt bonics sobre tot el poema del Jordi
berta martinez ha dit…
Hola soc la berta ami ma agradat molt fer els dos poemes i jo crec que a la Maria tamba no ens a costat gaire el primer poema el bem fer amb temps pero el segon el bem fer que el temps sens menjaba.
OUIJDAN ha dit…
hola soc ouijdan m'han agradat.
imad elmesajem ha dit…
hola soc l imad m`agradat molt al papallona era mol xulo i llarg tots eran guaps als finals eran xulos.
imad elmesajem ha dit…
hola soc l imad m`agradat molt al papallona era mol xulo i llarg tots eran guaps als finals eran xulos.
imad elmesajem ha dit…
hola soc l imad m`agradat molt al papallona era mol xulo i llarg tots eran guaps als finals eran xulos.
Nora Muñoz 3B ha dit…
Hola soc la Nora m´ha agradat molt els poemes en castella.
paula dominguez garcia ha dit…
m'a agradat molt tots elspuemes pero el que mas es el de la aina pero gueno todos chulisimos.
paula dominguez garcia ha dit…
man encantat tots sou uns artistes tots!