Un poema fet pels alumnes de 3r A



El passat dijous, 18 de març, la classe de 3r.A vam realitzar un petit poema. A partir d’una idea inicial cada nen/a va anar pensant un rodolí que pogués continuar la història, i de mica en mica, vam anar elaborant el nostre primer poema.

Val a dir que ha estat una experiència molt interessant i divertida i que tots n’hem quedat molt satisfets.

EL CONEJITO
El pequeño conejito
era blanco y pequeñito.
Por la puerta se escapó
porque su dueña le regañó.

Hacia el bosque se dirigió
y por un agujero se metió.
Se encontró una conejita
que era blanca y pequeñita.

Se fueron a jugar
y luego a merendar.
Saltaron y jugaron
y luego se enamoraron.

Se encontraron una casita
que era blanca y muy bonita.
Tuvieron muchos conejitos
todos blancos y pequeñitos.

Vivieron muy felices
y comieron perdices.

Comentaris

paula dominguez gacia ha dit…
m'a encantat fe aquet traval va ser chulisimmmmmmmm! la Rosa la meba maestra ens ba alludar moltes gracies Rosaaaa!!
miriam zafra ha dit…
ami em ba ancanta fer el poema am la roso es la mijo adeo
natalia manchado ha dit…
Hola sóc la Natalia,em va agradar molt el poema que vem fer tots junts i m'agradaria tornar a fer un altre.
Eric vilchez ha dit…
hola em dic eric i el poema va ser molt divertit fer-lo.

adèu!!
maria jose villacis ha dit…
Hola em dic maria josé em va agradar molt el poema de la nostra clase 3a
pol perez ha dit…
Hola sóc el Pol i em va agradar molt fer el poema entre tots.
octavi pavon ha dit…
Hola emdic Octavi i el poema va ser molt divertit....
Meritxell ha dit…
Hola amb dic meritxell.
i em va agradar molt i vaix plorar.
aaaaaaaaaaadddddddddddduuu¡
Laura. subirana. ha dit…
Hola sòc la Laura.Entre tota la classe vem fer el poema.Em va agrada molt fer el poema del conejito.Adeu!

Laura.
Raquel ventura ha dit…
Hola soc la Raquel i fer el poema hem va agrada molt va ser facil hem va agrada perque hera facil yo no sabia que fer un poema era tan peró tan facil que un altre dia i voldre tornar fero aque si meritxell?


adéu
Martí ha dit…
Hola sóc el Martí va ser molt divertit travallar tots amb grup de tota la classe
júlia mingo ha dit…
El poema no va costar res cada un va fer una linia i o vem llegir i sonava molt bé em va agradar molt fer aquest treball soc la julia m
Marc Lopez ha dit…
Hola sòc el Marc ma agradat molt fer el poema del conejito.
PAULA DOMINGUEZ GARCIA ha dit…
EM BA ENCANTARRR! FER EL POEMA I SAPS QUE EFET MEL E APUNTAT A UN PAPER I EL TINC AUNA CAPSA BEN GUARDAT MOLTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS GRACIESSSSSSSSSSSSSSSSSS ROSAAAAAAAAAAA!!! ETS LA MILLO PROFESORA DEL MON I MOL SIMPATICA ADEUUUUUUUUU!!!!!!!!!!
Júlia f. ha dit…
Hola hem dic Júlia, hi m'ha agradat molt fer aquest treball del poema.
adeu.