Benvinguda, PIETAT

Després de les vacances de Setmana Santa ens hem retrobat amb la companyia de la PIETAT com a mestra d'anglès, que ha estat de baixa de maternitat tot el que portem de curs després del naixement del seu fill Aran.

Pietat, esperem que et trobis bé de nou entre nosaltres i que tots plegats sapiguem ajudar-te a tenir una bona reentrada. Encara no coneixes aquest nostre bloc de cicle i potser no tindràs molt de temps per posar-t'hi, però segur que mica a mica hi aniràs entrant.

Sigues MOLT BENVINGUDA de nou entre nosaltres o potser hauríem de dir-te: WELCOME!!

SEE YOU LATER!! BYE BYE!!

I evidentment tots els qui vulgueu deixar-li un missatge de benvinguda a la Pietat podeu fer-ho aquí sota en forma de comentari.

Comentaris

Maria Cruz ha dit…
Hola s´oc la Maria i tenia ganes de veuret . Benbinguda un altre cop . Adeu!!!
Anònim ha dit…
Hola sóc la ahmed mágradat molt. BENVIUDA WEULCOM.
Daniel Alamillo ha dit…
hola soc el dani i estic molt content de que torni la pietat aixi que WELCOME PIETAT .
Aida Sanguino ha dit…
Hola em dic Aida quan baig saber que vindria la pietat de nou em baig posar molt contenta i li dic HOLA DE NOU PIETAT!!!!!!!!!!!!!!!!.
Luis miguel gimenez ha dit…
hola sóc el Luis Miguel.Benvinguda al col·legi Pietat ens veiem a classe d'anglès.
arnau beltran ha dit…
Ola amb dic Arnau . Com a nat les vacanse. Asperu beurat a clase de ingles. See you later!!!!
Èric Barba ha dit…
Hola soc l'Èric i et vull donar la benvinguda o et podria dir welcome i espero que t'agradi tornar amb nosaltres see you later bye bye.
marta gimenez de 3r b ha dit…
Hola Pietat soc la Marta gimenez i m'alegro molt de que tornis amb nosaltres t'estimo molt espero que tots facin l'esforç de portarse molt be adeu un peto . WELCOME!!!!!!
Sergi Gomez ha dit…
Hola soc sergi ven vinguda Piatat ha l'escola ENS VAIEM Hdeu!!!!!!!!!!!!!!!!!
marta de arcos ha dit…
hola em dic marta de arcos . hola piatat m'agrada que vinguis.
Sergio Cava ha dit…
Hola em dic Sergio Cava cuan vaig saver que la Piatat tornaria em vaig posar molt content WELLCOME.
queralt maroto piedra ha dit…
soc la queralt eeeeeee! Piatat as as tornat!!! manalegru que vingis .
Aida Sanguino ha dit…
hola soc la Aida manalegru molt de que torni la pietat
Adrià Arranz ha dit…
welcome Pietat !!! We are very very
happy with you. Bye bye.
Adrià Arranz ha dit…
welcome Pietat !!! We are very very
happy with you. Bye bye.
Joan Padilla ha dit…
Welcome Pietat soc el Joan estic molt
content de que vingis un altre cop ja
jaja t'he trobat molt a faltar Pietat
no estava acostumat amb una altra
senyoreta d'anglès jajajajajaja.
Alex Lopez ha dit…
Benvinguda Pietat m'agrada que vinguis a la escola.
Hem fet moltes coses.
laura carrascosa ha dit…
Pietat, ja et trobàvem a faltar .Et donem la molt benvinguda mes ben dit (WELCOME)!
Ah, i estic molt contenta de que hagis
tornat a fer-nos classes d'anglès altre cop
Carlos Torres ha dit…
Ens hem posat molt contents quan hem sentit que tornaves!!Welcome Pietat esperem que estiguis bé. '_'!XDXDXDXD
Ismael khomsi ha dit…
welcome Pietat estem molts contents de que estiguis a l´escola
david oliva ha dit…
PIETAT, ESTIC MOLT CONTENT DE QUE TOT HAGI ANAT MOLT BE, DESITJO QUE TANT EL NEN COM TU, PIETAT, ESTIGUEU MOLT BE. UN PETO MOLT GRAN PER TOTS DOS I QUE TINGUEU MOLTA SORT A LA VIDA. US SALUDA: DAVID OLIVA
Andrea Cuenca García ha dit…
Hola Pietat soc l'Andrea a tots els de la clase estem contents de que tu hagis tornat a treballar a l'escola per culpa de la teva baixa
maternitat Andrea
mireia onieva ha dit…
Hola!!
mireia onieva ha dit…
hola de nou u sento per el comentari que e ficat no u volia fer e apretat intro sense vole
també estic contenta que la pietat agi tornat
Pietat ha dit…
Hello to everyone!!!!!! Thanks a lot for your comments!!!!! Jo també estic molt contenta de tornar a ser a l'escola, encara més després de la rebuda tant maca que he tingut i sentit de part de tots vosaltres. Gràcies, de tot cor. Pietat.
Ismael Herrera i Aitor gonzalez ha dit…
welcome pietat felicitats pel nen
i per tornar a la escola
Roser Obradors ha dit…
Hello, Pietat!!!!!!!!!!!!!!
Estic molt contenta que hagis tornat!Estic segura que ens ensenyaràs molt bé l'anglès!


P.D.Com va, el teu nou fill??!

Roser
Houda ha dit…
Hello Pietat!!!
jo estic molt contenta de que hajis tornat a fer classes d'Anglés i segur que aprenem mes amb tu! Ah, pero amb la Cristina també hem apres molt! :D*
i Pietat et vull dir que felicitats pel nen ara tindras 3 nens UFF! que mandra...
Bueno que pasis un molt bon dia vale? jijiji
Adeu!
JuLi = JuLiA SaLiNaS oLiVa ha dit…
hello!!!pietat!!!!!!!!! ja tenia ganes de veuret!!!!!!!
m'enalegro molt que tornis a l'escola!!!!!

julia salinas oliva
Anna ha dit…
Hello Pietat,

Nosaltres també ens afegim a donar-te la benvinguda. No sóm alumnes de l'escola, tot i que ja ens agradaria... però estem molt contents de tornar-te a veure. Una abraçada d'uns de tants "papis". Anna&Dani.