Colònies a Mas Saiol (Moià)

Els passats 22 i 23 d'abril vam anar de colònies a la casa de Mas Saiol (Moià). Era el primer cop que anàvem a aquesta casa (després de molts anys seguits a La Carral) i ens ho vam passar molt bé.

Ens vam trobar uns monitors molt eixerits que en tot moment van estar pendents de nosaltres i ens van preparar diferents activitats relacionades amb la llegenda de Sant Jordi i els cavallers medievals. Sant Jordi ens deia que ja s'estava fent gran i estava cansat de lluitar cada any contra el drac, així que proposava als nens i nenes de l'Oms i de Prat de fer una sèrie de proves per tal d'esdevenir els seus successors.
Vam fer-nos unes pancartes, vam maquillar-nos, vam fer un drac amb la tècnica del trencadís de rajoles, vam desxifrar missatges... i sobretot, vam passar-nos-ho molt bé. I al final tots vam aconseguir el diploma de cavallers.

I a les hores lliures vam jugar a futbol, vam córrer pels prats que teníem als voltants de la casa, vam fer equilibris sobre uns troncs, vam muntar-nos un passadís del terror dintre d'uns tubs que hi havia, vam fer representacions teatrals, vam cantar, vam xerrar... tothom va trobar la manera de passar-s'ho bé.

El temps no va ser meravellós, però es va aguantar força bé, menys un parell d'estonetes que van caure quatre gotes. I el menjar, la gran majoria el va trobar ben bo.

I vam aprendre com a mínim un parell de cantarelles:

- Jordi, Jordi!
- Sant Jordi!!!

- Hola me llamo Curro y curro en una fábrica....

En definitiva, que vam passar-nos-ho molt bé, però ara voldríem que tothom que hi va ser acabés de donar la seva opinió.
I de passada podeu mirar el reportatge fotogràfic, gràcies a la Laura Sagués que va fer fotos i ens les va deixar. Si algú més en té i ens les vol deixar, les afegirem.

Comentaris

mireia onieva ha dit…
Jo mu vaig passar pipa!!!
agues preferit que ens aguessim pogut quedar més dies (4 o una setmana)
però si em pregunteu quina casa de colonies m'agrada més jo dire que les dos m'encanten!!!
adeu!!
marta gimenez culebras de 3er b ha dit…
Hola hem dic Marta i m'agradat molt les colonies i com que va venir el cavaller St.Jordi ... Hem va encantar mes que agradar adeu un peto fins un altre dia us estimo dew dew
Laura Sagués ha dit…
Hola,
sóc la Laura Sagués i espero que us hagi agradat el meu reportatge de fotos i que l'hagueu disfrutat.
A mi també em va agradar molt la casa de colònies i el millor és que vem anar a dormir a les 11:30!!

un petonet per als que han llegit el comentari.

Laura 4tB
paula escalé ha dit…
Hola! Sóc la Paula Escalé, jo també m'ho vaig passar molt bé. Em va agradar molt la casa i les activitats.

Adéu
paula escalé ha dit…
Hola! Sóc la Paula Escalé, jo també m'ho vaig passar molt bé. Em va agradar molt la casa i les activitats.

Adéu
Leyre Corral ha dit…
Hola,
sóc la Leyre Corral de 4tB i volia dir que a mi em vaa agradar molt fer les activitats sobretot una que haviem de ficar el cap dins dun pot de farina per agafar una caramel!


Adeu
Julia salinas oliva 4tB ha dit…
hola sóc la júlia (la que surto a la última foto!!!)
a mi em va encantar però:
-M'ha fet una mica de vergonya surtir sola a la última foto!!!!!!!

adéu!!!!!!!!
paula escalé ha dit…
M'ha agradat molt, pero si ho tinc que reconeixe em va agradar mes les colonies de la caral.



DEÚ
Carlos Torres ha dit…
No surto en cap foto "no hi ha dret, i per una foto en la que surto surto de esquenes"
Sandra Garcia ha dit…
m'han agradat molt hagués preferit que...NO AGUÉS PLOGUT!!
no em va agradar tenir que dormir nens i nenes gunts

adeu!!
Adrià ha dit…
A mi hem va agradar el grandu ,o sigui l'Edgar.
michelle ha dit…
m'han agradat molt les colonies pero crec que les habitacions eran molt sinistres i jo tenia una miqueta de por .perque pensava en una que es diu veronic...
veronica
Tampoc va haver discoteca com a la carral
Aquestes colonies m'han encantat pero les de la Carral em van agradar mes
A! i per cert no em va agradar gens dormir amb els nens
xao !!!!!!!!!
Joan Padilla ha dit…
m'ha agradat molt las colonias parque els munitors eran molt simpatic pero una cosa no m'ha agrdat sempre fan el manja uguals que les altres colonias pero las actibitats eran be menos quants ens maquillaben i cuan plovia pero quan deiau jordi jordi sant jordi bueno m'ha agradat molt ojala ans tornem abeure i tambe quant catavau la canço
Andrea Cuenca ha dit…
M'ha agradat molt, pero si o tinc que reconeixe-ho en va agradar mes la Car...al.

Adeuuuu!
Lídia García 4tª ha dit…
a! no em va agradar dormir amb els nens
Sergio Cava ha dit…
Hola em dic Sergio Cava jo no vaig anar però les fotos son molt maques adeu.
Aida Sanguino ha dit…
Hola em dic Aida m'ho vaig passar molt be el tunel de la por encontes de fer por feia riure a lora de dormir hi havia un nen que amb el llit no parava de fer ñiñiñiñiñiñ i no vem poder dormir molt m'ho vaig passar molt be deu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sergi Gomez Jandula ha dit…
Hola em dic sergi m'ho vaig passar molt bé sobretot les proves i el joc de nit aaddeeuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daniel Alamillo ha dit…
hola soc el daniel u sento pero no he anat de colonies un altre dia anire a donar un cop de ma a Sant Jordi
ahmed alou. ha dit…
Hola sóc Ahmed m´agradatmolt las fotos.
Luis miguel gimenez ha dit…
Hola, em dic Luis Miguel i em va agradar molt i jo no savia el que em perdia per què no havia anat mai de colònies.Adéu.
arnau beltran ha dit…
Hola soc arnau. No vaig poder anar pero amb les ho he pogut veure.aaaaaadddddddddddddddeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!
Maria Cruz ha dit…
Hola sóc la Maria i emb va agradar vastant les colonies . Vam estar dos dies i a la nit vam agafar les llinternes i vam fer jocs de nit . Alora de dorimir ens van explicar un conte pero tots els nens no es van adorimir pero després ja ens vam adormir tots .A l'endemà quan ja era ora de marxar cap a casa tots els monitors és van despedir i quan vam arrivar cap a casa m'en vaig anar a dormir perquè estava molt canada. Adeu!!!
marta de arcos ha dit…
Hola em dic marta de arcos m'ho vaig passar molt bé.
Queralt maroto ha dit…
hola em dic queralt i em va agradar molt cuan bem fer la guerra de farina i van tirar-se a sobre i encara em fa mal lascena edeu.
Marta gimenez culebras de 3r b ha dit…
Hola hem dic Marta i hem va agradar molt . Ens ho vam passar genial , sobre tot el tunel del terror . El guerrer St . Jordi ens va dir que ya era massa gran i li feia mal l'esquena i volia que fosim els seus sucessors i la princesa en va dir que teniem que desxifrar unes pistes i poder aconseguir el diploma de cavaller , també van fer un teatre pero va ser una casualitat que cuant aparexien els persontjes de la historia de St . Jordi el monitors desapareixien bueno tinc que marchar un peto a tots i a els monitors també un peto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! adeuu
Eric barba lopez ha dit…
Hola!!!!!soc l'Èric i ens ho vam passar molt bé a les colonies també hi va haver una casualitat cada vegada que apareixia algun personatge nou faltava un monitor i quan el personatge misterios sen anava el monitor que faltava tornava a estar pero és igual a si i els personatges que van vindre són la princesa, st.Jordi i una campesina la princesa ens va donar unes targetes per el joc de nit i amb les targetes vam descifrar un codi secret que vam utilitzar i al final van sortir tots els personatges el rei, i el drac.
Leyre Olmeda ha dit…
hola soc la Leyre i em va agradar molt les proves i les abitacions eren molt xules i comodes . Gracies a tots els monitors
jAVI ha dit…
hola amb dic Javi i m'ha agradat molta aquestes colonies.
Ferran Rossell ha dit…
Sóc el Ferran a mi no hem va agradar gaire.El Jordi i jo ens vam anar a dormir ales 12 dela nit.ens vam llevar a les 7.

adeu.
Alan i Nora de 3b ha dit…
Hola som el Alan ila Nora ens va agradar molt les colonies,van ser super divertides.Ens van fer proves de cavallers,ens van agradar molt els monitors.
berta martinez .d. ha dit…
Hola soc la berta imoe pasat molt bé igual que tots, em fet jocs mol divertitsapa adeu.
Xenia ha dit…
hola em dic xenia em ban agradar molt les colonies a moia.les probes ban ser molt dibertides.les abitacions ban ser impresionants.I ens ban donar el diploma de caballes. va ser molt dibertit





fins un altra !!!!!!!!!
jordi ha dit…
hola em dic Jordi hi us vaig a esplicar lu que vaig fer a les colonies primerens vem anar a instalarnos jo vaig dormir amb el Ferran despres vem fer moltes activitats , vem fer proves de cavallers i per ultim ens van donar un diploma bueno me emvaig adeu!!!
Anònim ha dit…
Ho la soc el Felipe i las fotos m'han agradat molt...
alex ha dit…
Hola soc l' ALEX magradaria anar i les fotos m'han agradat.
Aina Castilla ha dit…
Hola sóc l'Aina ami em van agradar molt les colonies a mas saiol.
Alex C. ha dit…
Hola soc l'Alex jo no i vaig anar a las colonies pero segur que van ser molt divertides com a mínim les fotos que he vist man agradat molt.







adeuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
amal drissi ha dit…
hola sóc la Amal no hi baig anar pero m auria agradat anari jo e bis las fotos i son presiosas m ancantan m' auria agradat fer el drac i fer las activitats als meus amics m an dit ce su han pasat molt be jo mai e anat a las colonias pero algun dia hi anire aaaaaddeeuuuu!!!!!!!
Carla Cadevall ha dit…
Ales colonies m'Ho vaig pasSar molt bÉ i les fotos son molt boniques.ADEEEUUU!!!!!!!!!!!!!
alan olmedo Martínez ha dit…
cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolooooooooooooooooooooooooooooooooooooniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessss que bé que m'ho vaig pasar vaig dormir a part amb els meus amics:júlia f; carla,mireia, aina c; pau i la samanta i la rosa.



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadeu!

alan olmedo
Paula García ha dit…
Hola soc la Paula Garcia Dominguez,yo no i vaig anar pero a casa m'ho vaig pasar molt be per que vaig anar a casa de la Raquel y a les cinc vaig cuan vaig anar a buscar a la meva germana vaig portar la meva conilleta la chispita.
mamekhary ha dit…
hola soc la mamekhary he vist les fotos i m'han agrat molt
Júlia ha dit…
Hola sóc la Júlia i com tots els que han anat de colonies m'han agradat molt, adeu!
Paula Dominguez ha dit…
holaaaaaa! soc la Paula Dominguez de 3a mu vaig pasar molt bè el que mes em va agradar es que cuan bem fer aquell joc que avia un cubell a i teniam que anar corren i ficar la cara adins del cobell i teniem que trubar un o dos caramels.
Tambe em ba agradar molt aquell joc que teniam que trubar pistes per ser caballers i moltes gracies pel diploma de cabaler!gracies moltissim em ba agradar molt pero no baig puder durmir en tota la nit perque cada bagada que em muvia feia molt suroll el i el de la Natalia manchado de 3a cada bagada que es muvia feia molt surroll adeuuuu! moltes gracies!
ADRIA ha dit…
Hola em dic Adria cristobal i us vull dir que les colonies em van agradar molt vam fer moltes actibitats i moltes proves el mengar va ser deliçios pero a la nit no va ser tant tranquil els monitors van ser molt generosos a si i grcies per el diploma
MIREIA GAMISANS ha dit…
HOLA SOC LA MIREIA LES COLONIES EM VAN AGRADAR MOLT





ADEU FINS UNALTRA
pol perez ha dit…
hola sóc el pol e vist les fotos i m'han agradat molt.
miriam zafra ha dit…
hola a mi amb ba agrada molt tan que us lo esplicare jo mo vaig pasa molt be perque estaba amb la meva millo amiga la paula em va agrada mes per un dinosaure que bem fer en un talle i mo ball pasa molt be en las colonias i van vindre tots els meus amics menchh una amiga mo vaig pasa molt be adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

de miriam zafra
natalia manchado ha dit…
hola hem dic natalia i jo mu vaig pasar molt i molt beeeeeeeeeeeee i els monitors hem van ajudar molt i les fotos que a fet la laura man'agradat molt i molt bueno hem tinc de anar


adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuu.
Meritxell ha dit…
Ho la amd diic meritxell i
no magrada a na da culonies





aaaaaaaaaaaaaaddddddddddddeeeeeeeeeuuuu
Meritxell ha dit…
Ho la amd diic meritxell i
no magrada a na da culonies





aaaaaaaaaaaaaaddddddddddddeeeeeeeeeuuuu
Laura. subirana. ha dit…
Hola sóc la Laura! jo no vaig anar ales cólonies peró tenen molta bona pinta.Els meus companys diuen que s'ho van passar molt bé.Les fotos són molt xules.




laura.
marti ha dit…
Hola patrulla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sóc el Martí i les colonies van ser molt divertit







aaaaaaadddddddddeeeeeeeeuuuuuuu!!!!!!
Marc Lopez ha dit…
Hola sòc el marc he vist les fotos
i man agradat molt.
Eric ha dit…
eeecccsss! les colonies van ser un rollo patatero. No vaig dormir res.

La carral es molt millor !

No hi tornare ha anar mai mes !
maia jose ha dit…
Hola sóc la Maria jose HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE vist las fotus i me an agradat mol les fotus
Raquel ha dit…
Hola soc la Raquel he vist les fotos i m'han agradat molt també m'han dit que su an pasat molt bé requete bé
no e anat pro tenen molt bona pinta
desitjaria anar però no puc anar



fins aviat Raquel
julia m ha dit…
hoooooooooooooooola soc la julia iem van agrada molt les colonies m'obaig pasar molt beeeeeeeeeeee ADEU