L'ART I LES MATEMÀTIQUES






Composició VIII

W. Kandinsky, 1923


"Kandinsky és un pintor rus que va néixer a mitjan segle XIX.
Els seus quadres tenen molts elements geomètrics.
El 1926 va publicar un llibre amb el títol Punt i línia sobre el pla."

Així comença el primer tema de geometria al llibre de matemàtiques de quart.

Observem el quadre, el comentem i, encuriosits per aquest artista i la seva obra, els alumnes de quart B en volen saber més coses. Busquen informació, coneixen alguns trets de la seva vida, alguns quadres i sorgeix la proposta de realitzar una pintura imitant Kandinsky.


A partir d'uns models, fan les seves pròpies creacions . Utilitzen elements geomètrics i colors ben vius com en l'obra de Wassily Kandinsky (Moscú 1866- París 1944).

Aqui podeu veure les "obres d'art" dels alumnes de 4t-B , els quals s'han sentit "Kandinsky" per una estona.

Comentaris

Laura Sagués ha dit…
Holaaaaa!

Trobo que les obres que hem fet han quedat molt bé són per exposar-les a un museu

jijijijiji!!!


Adeuuuu

Laura Sagués
Leyre Corral ha dit…
Fer lo de Kandinsky ha sigut molt divertit perquè feiem servir molts colors.


Leyre
Amin ha dit…
Tots els dibuixos són ïncreibles però cap és millor que el meu.
Els vostres són pèls de mamut cremats. ;-)

Adeu i fins a la próxima perdua vostra.
Julia Salinas Oliva ha dit…
hola,nois
a mi el dibuix em va agradar molt per que ho teníem de dibuixar amb retoladors,colors de fusta, o ceres!!!!

jajajajijiji

Júlia Salinas Oliva
arnau guanyabens ha dit…
Tots els dibuixos són fantastics.
espero que vosaltres ho feu igual que bé. Fins aviat.
Arnau
Roser Obradors ha dit…
Hola!
Oi que ens han quedat XULÍSSIMS?!!!!
Som uns artistes "Kandinsky"?!!!!!!!!



Roser
Celia 4t-B ha dit…
Hollaaa!
Estava preocupada per si quedava malament però realment han quedat preciosooooo!
M'ha agradat molt fer aquet treball

asta unaltre diaaaaa!!!
deu
Noah Kandinsky ha dit…
Jo, el Noah personalment m'agraden tots ELS DIBUIXOS.
(En el meu vaig posar: Noah KANDINSKY)
Ha,HA,HA!
Si Kandinsky sapigués que hem fet això estaria contentíssim, i segur que de grans l'ajudariem.
Adéu
Noah
Andrés Blanco... ha dit…
Hola ami m'agradat molt els dibuixos espero que de grans dibuixeu de bé com el Kandinski.

Adeuuuu.
Houda el failali ha dit…
hOlaaaa,
a mi em va encantar fer dibuixos kandinsky. M'agradaria tornar a fer un altre però ja no es pot.
Hahahaha
Són fantàstics n'hi ha un que m'ha encantat!! i a més, el meu surt. Si el voleu mirar mireu: sota a la dreta fica Houda kandinsky xddd
bueno que me'n vaig
Adéu!

Houda 4TB la nena mes millor
ismael Kandinski(Herrera) ha dit…
Hola a mi m'agradat moltisim fer aquesta obra de art


Adreu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!