Festa final d'"Un passeig pel Bages" a Sallent

El passat divendres 14 de maig vam anar a Sallent per participar en la festa final de cloenda del projecte "Un passeig pel Bages". Després d'uns quants mesos treballant a través d'internet en aquest projecte i intercanviant missatges amb en SÀLIX(podeu consultar-los a la web del projecte a http://www.lacenet.org/bages) va arribar l'hora de veure'ns les cares i de passar-nos-ho bé.

A Sallent ens vam aplegar més de 700 nens i nenes de diferents escoles de la comarca del Bages i malgrat l'amenaça de pluja que vam tenir tot el matí (i de fet al final vam remullar-nos una miqueta) vam poder fer tot el que estava previst.

1.- Vam enganxar les nostres targes adhesives per contribuir al mural "Junts fem el Bages".
2.- Vam esmorzar a la salut del Sàlix.
3.- Vam pujar al Serrat del Xipell i vam escoltar les històries i explicacions del Sàlix (que ens va dir que busca nòvia i que va sobreviure més de 2000 anys gràcies a la ionització que va patir quan un llamp el va electrocutar i va caure en una esquerda de la mina de sal...).
4.- I finalment vam participar de la ballaruga del grup "Amadeu i Cía" que ens va oferir un seguit de balls i danses i va acabar amb la cantada col.lectiva de la cançó "Estima, estima", popularitzada pel Xesco Boix, que havíem anat assajant a classe.

Va ser un bon matí que us resumim en unes quantes fotos:

Comentaris

mireia onieva ha dit…
Hola jo em vaig cansar molt al pujar al xipell, despres al vajar no tant a i l a coca que ens van donar era molt bona!!
Llastima que al final va ploure i el bloi que ens van donarhe aconseguit que em pinti!

Adeu!!
Laura Sagués ha dit…
hola,jo a la festa lacetana m'ho vaic passar molt,molt bé quasi tothom coneixia a algú d'altres escoles.Si és veritat que al pujar ens vem cansar i al baixar no gens.Com diu al blog llàstima que va ploure.

PD: Encara no em pinta el boli

Laura
Paula Montero ha dit…
Em vaig divertir molt però al final va ploure però vam fer tot el que els mestres de quart havien planejat i la coca estava molt bona!!! i el Salix ens va dir que buscava novia
Brayan ha dit…
m'ha agradat molt la festa lacetana perquè vam fer una festa
ÀLEX F ha dit…
HOLA,M'HA AGRADAT MOLT EL PROJECTE I LA FESTA DEL SÀLIX.I VAIG VEURE UNS COMPANYS QUE VAN AMB MI A EL CONSERVATORI DE MANRESA.ESPERO QUE FEM MOLTES EXCURSIONS MES.

ADEU.

ÀLEX F.
david benito ha dit…
En va agrada molt la coca "el salix estava molt lleig amb els cabells curts"
Cristian Sorokine ha dit…
El projecte m'ha agradat molt, la festa de final del Sàlix també, perque vam pujar a la muntanya del xipell. bueno adeu.
AARON O ha dit…
Em va agradar molt l'excursió
de final del projecte de un passeig
pel Bages i també el pallaso de quan podiem ballar.
LAILA SOLTANA ha dit…
M'ha agradat molt el projecte de
"un passetg pel bages", sobretot la festa lacetana, però la muntanya del xipell era molt cansant peró la baixada era xupaada i mentre baixavam vam veure dos cavalls negres.
adééééééééééééééééééééééu.
Alba lopez ha dit…
De la festa Lacetana em va agradar molt pujar a la muntanya, però em vaig cansar molt a la pujada. També em va agradar la festa i moltes més coses. vam ballar,jugar i riure
Lídia García 4t A ha dit…
La festa Lacetana era molt millor del que m'imaginava. El que més em va agradar es la coca, tambe em va agradar ballar, vaig ballar:
el tango, el chachachà, el rock and roll,... tot ho vaig ballar amb la Laura i la Judit. La pena és que va ploure i em vaig mullar.
Pujar la muntanya em va cansar molt, però baixar va ser molt fàcil.
Mentre baixàvem vaig jugar amb la Laura i la Judit a si els pipiripips eren pollets, gallines o galls.
el pollets eren grocs, les gallines roses i els galls vermells.
Ah! també vaig ballar com el "Elvis Presley".
en fi, va ser genial.
El que em va fer molta gràcia es que el Salix busca novia.
deeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!
tambe ha sigut molt divertit fer el projecte del Sàlix.
Anas ha dit…
Hola m'ha agradat molt l'excursió
del final del projecte d'un passeig pel Bages,també m'han agradat les
activitats,però em va agradar mes
l'escalada a la muntanya del Xipell.
Raul Morales ha dit…
Em va agradar molt l'excursió i cansava molt pujar la muntanya i vaig veure a uns amics meus de moltes escoles i la festa de lacenet era molt guai
Judit Carmona ha dit…
La festa lacetana em va agradar molt però ens va ploure una mica i a mi em van caure unes quantes gotes, però m'ho vaig passar molt bé ballant amb la Lídia i la Laura. Quan vam arribar a Sallent ens van donar un tros de coca i una ampolla d'aigua, després vam enganxar les enganxatines a un mapa de la comarca del Bages. També vam pujar a la muntanya del Xipell i ens vam trobar al Sàlix i ens va dir que buscava novia pero cap nena va voler ser la seva novia.
Sandra Garcia ha dit…
M'ha agradat molt la festa i el projecte d'"un passeig pel bages".
Sobretot la pujada al Serrat del Xipell,en Salix va ser molt simpatic i no s'assemblava molt als dibuixets.
En fi que m'ho vaig passar genial!!

Adeeeeeeeu.
Michelle ha dit…
m'ha agradat molt el projecte però quan llegiem els misatges d'en Sàlix sortien unes fotos i quan va arribar el dia de la festa lacetana en Sàlix no s'asemblava gens ni mica als dibuixos
En Sàlix va ser molt simpàtic. La coca va ser molt bona i m'ho vaig passar genial.
Laura Huarte ha dit…
M'ha agradat molt la festa sobretot quan vem pujar al serrat del Xipell la vista era molt maca.També em va agradar molt el grup d'animació i mes encara quan vem cantar tots plegats la canço d'ESTIMA,ESTIMA.
Claudia Casas ha dit…
M'ha agradat molt sobretot pujar al Serrat del Xipell i baixant del Serrat del Xipell vem veure cavalls.L'excursió em va agradar molt.
David Oliva ha dit…
Si m'ha agradat molt la festa del Salix, que era molt divertit i molt simpatic
Carlos Torres ha dit…
Ens vam trobar l'Izan desde fa molt de temps que no ens veiem.
M'ha agradat la festa.
Alex lopez ha dit…
Hola vem pujar moltes escales però la història em va agradar.
ismael ha dit…
m´ha agradat molt els misatges iels trevbais
Adrià ha dit…
Hola a mi em va agradar molt pujar al Sarrat del Xipell. Jo crec que en Salix és molt lleig
paula escalé ha dit…
jo em pensava que s'assemblaria mes al SALÍX. A mi lo que mes em va cansar era pujar a la muntanya del Xipell. Lo que mes em va agradar es quan ens vam trobar amb el SALÍX. Ens van donar una ampolla i vam fer una guerra d'aigua. No vam veure ni en MARC ni la LAIA. El Carlos, el Adria, el cristian i el David B em van molestar tot l'estona.


DEU
Laura carrascosa ha dit…
L'excursió a estat molt divertida ,sobretot quan vem vallar el txa-txa-tax amb la Lidia.
adeu
Andrea Cuenca ha dit…
M'ha agradat quant el Salix va dir que buscava novia , perque la Paula.M es va començar a riure molt.
I també em va agradar la guerra d'aigua amb el Cristian, Adriá, Carlos, David Benito, Alex Fernandez.
I a la Paula.E que la van enfadar molt perque el Carlos deia que la Paula.E era novio del David Benito. Bé, adeuuu!
Joan Guix ha dit…
H
albert alcocer ha dit…
m'ho vaig pasar molt ve quan vam pujar cap dalt i no em vaig cansar gaire perque vaig a una altra montanya cada cap de semana.
Julia salinas oliva 4tB ha dit…
hola soc la Júlia Salinas de 4rt que vaig anar a la festa LACETANA i m'ho vaig pasSar molt bé sobretot quan vam pujar la muntanya del SERRAT DEL XIPELL,i quan menjàvem (la coca era molt bona)la festa no em va agradar gaire perque no tenia ganes de ballar i com que tot era de ballar em vaig........deixem-ho estar!!
en fi la majoria de coses van ser guaysssss!!!!!!
Joan Guix ha dit…
Hola,m'esperava molt més de aquesta excursió, tot i que lo que em va agradar va ser pujar el Serrat del Xipell.Ha! I m'ho descuidava l'esmorzar estava molt bo!
Oriol graupera ha dit…
Hola,em va agradar molt el serrat del xipell, la coca era molt bona peró hi faltava xocolata, durant el projecte ens ho vem passar molt béé

adééééééééu!!!!!!
Amin ha dit…
Hola lace.nets i lace.netes,no! Casun tot! el sàlix m'ho ha enganxat.
bé, m'ha agradat molt tot menys a l'autobus perquè cantaven l'himne del Barça i no ho podia aguantar perquè sóc del MADRID. Oe, oe ,oe, viva el MADRID!!
GERARD ha dit…
Em va agradar molt quan vem pujar
la muntanya del Xipell i també la baixada
arnau ha dit…
La festa va ser molt divertida.
A mi m'ha agradat més quan hem pujat
al Serrat del xipell.
Els nens i nenes que hi anireu potser us plourà o potser no. Jo espero que no us plogui perque així serà més divertit.
espero que quan hi aneu us agradi.
AAdriaaa alcalde ha dit…
Em va agradar pujar al turó del Xipell i la història d'en Sàlix.
tania Pradas ha dit…
M'ha agradat molt i ara l'any que ve faré cinquè i M'ha agradat molt pujar al Xipell
KARIMA KAZZOUT ha dit…
a mi m'ha agradat tot com les fotos de l'excursió del Sàlix.
mireia onieva ha dit…
Hola!
A mi m'ha agradat molt la part de pujar a la muntanya del Xipell i també veure alguns amics d'altres escoles que feia temps que no veia.
Però lo que més és quan vem ballar al final de tot.

Fins una altra!
Houda. ha dit…
Holaa!!
em vaig cansar molt per a pujar fins el serrat del xipell pero m'ho vaig pasar molt bé!
Normalment jo tinc por a les altures pero vaig veure tot desde lluny.
La coca estava molt bona! La festa em va agradat bastant.
La cancó estima estima ma la savia bastant.
En fi adèu!!!!
Andrés Blanco... ha dit…
Hola ,aquest dia m'ho vaig pasar molt bé.Espero que l'any que ve i tornem a anar-hi.

Adeuuu!!!!.
Alex Sánchez ha dit…
M'ha agradat mooolt llegir lo que habiemn fet els meus amics i amigues
,clar perque jo no vaig anar pero m'hagués agradat molt anar-hi.
Jo sóc l'Àlex¡
Paula Dorca ha dit…
hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
m'ha agradat trobar la meva veina
i pujar a la muntanya
Roser Obradors ha dit…
Hola!
Quina pujada, al Serrat del Xipell! Després de l'esforç de la pujada, vam coneixer per fi el Sàlix. Quan va dir allò de que buscava nòvia i les coses afectuoses que li deia la perruquera, vaig pensar:"Potser la perruquera és en realitat és la seva nòvia, que també li pot haver passat la ionització...
Qui sap???...
Roser
celia ha dit…
Hola !!
La festa va ser lo millor però també em va agradar molt la pujada i la baixada (això que cansava la pujada).
Bé, que els missatges i la festa em van encantar i que han sigut molt divertits.
Bé i de quan buscàvem fotos i coses per internet em va agradar .
dew
aitor ha dit…
Ha sigut molt divertit però m'esperava més d'aquella festa però ha sigut molt divertit.
Una salutació de nombre i direcció oculta
David González ha dit…
La festa lacetana ha sigut mol guai i la cançó de "estima estima".
adeu fins aviat
david
CARLA D. GARCÍA ha dit…
Hola
Aquesta festa m'ha agradat molt però jo crec que de excursió de fi de curs no tant. El que m'ha agradat més ha sigut buscar als amics que fa molt tems que no veiam.
ADEU

CARLA DIAZ GARCIA
Bilal ha dit…
Jo m'ha agradat fer feines.
Bilal
NOAH ha dit…
1_ Quan vam enganxar els dibuixos em va agradar perquè me'l van enganxar en una punta i era fàcil de trobar.

2_ La coca era molt bona encara que me'n van donar poca.

3_ Pujar i baixar el Serrat del Xipell va ser divertit perquè els meus amics i jo anavem jugant pel camí. El conte que ens va explicar va ser bastant avorrit era impossible creure's allò.

4_ Quan vam ballar m'ho vaig passar molt bé perquè vaig trobar amics que feia moltíssim que no els veia.

En resum va estar bé però m'en esperava més.
Ismael Herrera ha dit…
Hola a mi em va agradar molt pujar el turo del Xipell i trobar el meu excompany Izan
Adeu.
Roser Obradors ha dit…
Hola!
El Sàlix, com que va anar a la perruqueria, es veia molt canviat...!
Roser