Tirallonga de monosíl.labs

El darrer missatge que ens ha escrit el Sàlix (el podeu veure a la web del projecte: http://www.lacenet.org/bages ) l'ha fet tot només amb monosíl.labs, és a dir, paraules d'una sola síl.laba.
Hem vist que era molt difícil i enginyós aconseguir escriure d'aquesta manera i ens ha picat la curiositat de saber si seríem capaços de fer-ho.

No hi hem pogut dedicar gaire estona perquè faltava poc per plegar i potser per això alguns s'han quedat només amb 2-3 paraules. Però d'altres han començat a engrescar-se i ... Déu n'hi do! Voleu veure què hem escrit?
Doncs va, som-hi, i si a algú des de casa se n'hi acudeix algun de millor... SIUSPLAU que ens l'envïi en forma de comentari

4A
Sóc un nen que no sé res de res...
(Brayan X. Cordova)

M’he fet mal al dit del peu amb sang del mal.
(Laura Carrascosa i Laura Huarte)

Tinc un gos, gras, gros i ros que es diu ros, i un gat, dolç com la mel.
(Laila Soltana i Alba López)

Vaig al parc i veig un gat que el seu nom es Miu i el Miu és molt gran i molt blanc.
(Anas Akhazzan i Aaron Olmedo)

Tot el mes fas el ruc i l’hort m’has malmès. Tinc la grip, quan et fas el boig. Tinc el cap com un pap.
(Raul Morales i Àlex Fernández)

M’he fet mal al braç amb la serp que tinc en un pou molt gran i clar, és tant gran, tan llarg, tan fons i fosc que em fa por...
(Àlex López, Carlos Torres i Adrià Arranz)

EL GOS
Tinc un gos prim i tou com la carn d’un bou, el seu llit és com un sac de pols. És dolç com la mel i blanc com la neu.
(Paula Montero i Sonia Padilla)

Fa poc es va fer un joc molt bo al sol. Els nens es van fer un tip de dir uns noms molt nous per què no es...
(David Benito i Cristian Sorokine)

Les nits de maig que són de fred i vent tinc por de ser sol al bosc i prenc el lot per fer un curt vol de res. Se sent un so! Ai! Ui! Me’n vaig al cau on sóc més prop del dolç son i la pau.
(Eladi)

Tinc la mà de glaç blanc, un gat gris i un pop blau.
Visc en un bosc, verd i fresc, amb un peix groc.
El meu gos veu un peix i fuig.
(Clàudia Casas i Sandra García)

Tinc un gat que es diu Lap i és molt bo.
Ara vaig al parc amb en Lap, el meu gat.
En Lap veu un gos que es diu Sol, un pop que es diu Mar i un nen que es diu Pol que diu xao
(Michelle González)

Fins fa poc tinc un gos verd i blau que es diu Bo.
Al meu gos Bo, li he tret un moc verd, gros i brut.
S’ha fet mal al dit quan es va al llit.
Li fa mal una dent i li he tret.
Per cert, em dic Pol i soc un nen de deu anys.
(Judit Carmona i Lídia García)


4B
Em fa mal el cor de …
(Bilal Wazgani, Houda El Failali)

Jo tinc un gos que es diu Xip.
(Leyre Corral)

Tinc el cap com un pop.
(Albert Alcocer)

Em fa mal el cap de tan vi i no em surt res bé.
(Paula Dorca i Cèlia Perpiñan)

Tinc el cap com un pap i no em surt ni em va...
(Carla D. Gallardo i Adrià Alcalde)

Jo tinc el cap tan gran que no hi cap al meu cos.
(Oriol Graupera i Joan Guix)

La dent cau com el gel quan es fon.
Tinc el nas ple de glaç.
(Amin El Messaoudi i Arnau Guanyabens)

Em fa mal el cap quan bec deu pots de vi per el pet que em surt del cul deu fer tuf
(Aitor González)

Tinc el nas ple de glaç, la mà em fa mal del fred que fa.
El meu cap és molt gros.
Tinc un gos gros i ros.
(Laura Sagués i Júlia Salinas)

A mi em fa mal el cul d’un cop que m’he fet molt fort quan m’he fet un pet molt gran. Els pets fan molt mal quan te’ls fas molt, molt i molt fort.
(Ismael Herrera, Àlex Sánchez, Noah Pradas i Andrés Blanco)

Quin goig que fan les flors quan fa molt de sol i un vent fi! I quan el gos surt del seu llit va a les flors a...
(Carla D. García, Roser Obradors i Mireia Onieva)

Tinc el cap ple de polls i em fa por que la gent del meu volt pot fer-me mal si em diu que sóc un porc que no vaig net. I jo els puc dir que sóc ben net i jorn a jorn vaig net al llit i tinc un dolç son. (Eladi)

Comentaris

Laura Sagués ha dit…
Jo en tinc algunes:

Hola l'altre comentari era meu i el torno a repetir espero que hus agradin :

A el gat Prat li han posat un drap al cap.

Al forn de pa ja no hi ha pa.

Al parc hi ha un arbre amb un niu.

El meu tiet no te dret a tirar-se un pet.
(no sem ocurria res mes que lligués)
AMIN ha dit…
El teu tiet es tira pets si no es que tels fas tu , jo , ell , el meu tiet o el seu tiet.

No has de ser boig, no has de fer pets ni rots ni ser llest?

D'en pau s'ha fet pa!!

AUTOR IMPORTANTISSIM: AMIN EL MESSAOUDI