Un altre joc prehistòric

L'AMIN EL MESSAOUDI (4B) ens fa arribar un joc que transcorre dins d'escenaris prehistòrics. Es tracta del joc "STONEPUNK" dins de la plataforma de jocs "flonga.com".
El mateix Amin ens explica una mica de què va:

"És un joc d'un prehistòric que va fer el primer cotxe i per fer-lo anar tens que tirar-lo en l'aire, guanyes diners i pots comprar animals que t'ajudin a fer anar el cotxe i menjar per fer més forts els animals.

Adèu, a veure si us divertiu."

Doncs, això... a veure si us divertiu. I si us agrada, doneu-li les gràcies a l'Amin. I si teniu dubtes... també els hi demaneu a ell...

Comentaris

mireia onieva ha dit…
Hola!!

Ara jugare a aquest joc te pinta de serr divertit ja dire si m'agrada o no

adeu
Laura Sagués ha dit…
Hola!!!!!

Ara provaré aquest joc.L'Amin a l'hora d'informàtica li va ensenyar a l'Eladi i com ho feia, semblava molt,molt divertit.

Adéu!
Laura Sagués ha dit…
Es molt xulo aquest joc jo ja tinc 19 medalles de 25 i tinc els 5 nivells ja.Que divertit!!
Gràcies Amin per el Joc.

Adéu!!
amin ha dit…
Hola sóc jo un altre cop l'Amin amb un altre joc de la prehistòria es tracta del joc Mount Eruption.
http://www.abcjuegos.net/juego/mount-eruption

tens que salvar a teva família de l'erupció del volcà a la prehistòria! llançals per la catapulta cap a la seguretat! Millora la teva catapulta gastant els punts que vas guanyant.