Comença el curs 2010-2011

Hola i benvinguts tots i totes a aquest curs 2010-2011.
Demà dimarts 7 de setembre, més d'hora que mai!, començaran les classes i segurament encara tardarem uns dies a començar a omplir de continguts aquest bloc, però mentrestant si voleu començar a col.laborar i a fer "comentaris" ens podeu explicar com us ha anat l'estiu, on heu anat de vacances, què espereu d'aquest nou curs... en fi: vosaltres mateixos.
Que comenci la festa i a veure si aconseguim aprendre moltes coses i passar-nos-ho molt bé!

Ep! No oblideu signar els comentaris dient qui sou i a quina classe aneu...

Comentaris

julia ferrer ha dit…
Hola soc la Júlia,i aquest estiu he anat a Castello, a Paris i euro disney, tambe he anat a la muntanya i he vist cervols, ratolíns, porcs senglas, aligues, voltors, llebres,
conills i guineus.



Adeu!!!
Felipe Mejino ha dit…
Hola soc el felipe ibaic a 4rt i a las vacanses d estiu baicanar al parc de atracion guarner bros de madrid m'ho vaig pasar mol be

adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
Paula García ha dit…
Hola soc la Paula Garcia Dominguez i vaig a la classe de 4a i a les vacançes e jugat amb el meu conill que es diu Chispita i el meu cosi Àlex m'ha regalat dos hamsters quees diuen Pin i Pon.



adeeeeeeeeeeeeeeeeeeu!!!!!!!!!!!!!!!
Alex Hernandez ha dit…
HOLA SOC L' ÀLEX, AQUET ESTIU HE ANAT A TENERIFE UNA SETMANA I M'HO HE PASAT MOL BE HEM JUGAT MOLT EM ANAT VINT MINUTS,AL LORO PARQUE,HEM VIST TEATRE.
ALEX CUENCA ha dit…
HOLA SOC L'ALEX I VAIG 4rt,AQUESTAS VACANSES VAIG ANAR TOTA UNA SETMANEAA SALOU I M'HO VAIG PASAR MOLT BE A LA PLATJA I A LA PISCINA DE L'HOTEL.EN RESUM QUE MU VAIG PASAR MOLT BE.


ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
paula Dominguez ha dit…
Hola soc la paula de 4ra i aquestes vacanses mu e pasat molt bè vaig anar ala piscinai embaig trubar molts nens del cole.
La Laura Subirana,la Maria Jose,la Laura de 5e, julia farre tambe baig anar al parque i em vaig truvar la Carla i la paula garcia de 4ra.
tambe em vaig trubar al Alan olmedo,i ala Miriam al carrefur i em vaig trubar ala laura i ala Aina ala porta del parc.i ala Alba de 5e al telepizza adeuuuuuuu!!!!!!!!!!
amal drissi. ha dit…
Hola soc la Amal de 4 a aquestas bacanses e'anat al marroc mue pasat molt i molt i molt be al meu cosi patit ia a crascut te 3 anys aquest astiu la meba tieta a bingut amb el meu cuosi cue fa 4 semanas que a' fet u1 any abans tenia 11 mesos i mich i ancara no sap caminar aaaadddddddeeeeeeeuuuuuuuuuuuuu!!!!!!.
Carla Cadevall ha dit…
hola em dic carla he anat a la platja de Salou de club finds a la nit van fer un espectacle i m'ho vaig passar molt be´. Adeeeuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ADRIA CRISTOBAL ha dit…
Hola soc l´ Adria Cristobal de 4A I ara us explicare on e ant de vacances 1 e anat a aranda del duero - burgos despres a madrid seguenment a galiçia i finalment a coma-ruga - el vendrell i m´o vaig passar molt bè a si vigh anar a una carrera de cotxes bueno adeu.
alan ha dit…
Hola soc l'alan i aquest estiu he anat a un camping de la comarca del Baix Camp,a Mon-roig del camp.Tambè vaix trobar la Paula Dominguez Garcia al carrefour. Tambè vaig convidar a la Julia f.dos vegades una per sopar i ens vem mullar.L'altre es va quedar dos nits a dormir.I vem anar a buscar bolets amb la seva familia.

alan olmedo
Aina Castilla ha dit…
Hola soc l'Aina de 4rtA AQUEST estiu e anat a la platja i a Itàlia amb els meus pares i la meva germana i ens va agradar molt visitar Pisa,Florencia,Venècia i el Llac Garda.
adeeuuuuuuuu!!!!
Mireia Gamisans ha dit…
Hola sòc la Mireia i m'encanta anar el cole m'agradat anar de vacanses a Tarragona i fer esxcusions.Vull dirus a tots el nens del cole que:

TINGEU UN BON ANY!!!


Mireia
Gamisans
del Saz
Aida Sanguino ha dit…
Hola soc la Aida i a les vacansas vax fer moltisimes cosers com peregempla vaix anar amb tenda de campaña i baig anara a la platga i vem veure ericos i estrelles de mar.tambe baig anar a 3 campins i que iavia pisina i platga privada tambe bem anar a 7 o 8 platgas diferents de girona . tambe vaig ana pineda i vag veure crancs de tot mu vaig pasar pipa!!!!!!!!!!.
a mi a quart magradaria fe temes divertits i que tots trevallem gunts tenia moltisimas ganes de turna e trovat tan a faltar els meus compañs. tamve vui estar de vacanses pro es trova a faltar.
sergi ha dit…
Ola soc en sergi gomez eanat a la platja vaic jugar a volei vol tamve e nat a el marroc ame al meel meu pare els meus cusins la meva tieta lameva mare ila meva germana i ens va portar el meu tiet HADEU.
Maria Cruz ha dit…
Hola sóc la Maria m'an agradat molt les vacanses. vaig anar a la muntanya i anavem a fer moltes escursions i caminades anavem a la riera a vanyanse . Vaig estar un més i mu vaig pasar molt molt bé.També vaig anar a la platja , a aqualeón etc.A lendemà ja vaig marxar cap a casa . Mu vaig passar molt bé ja ja ja ja ja ja ja.Adeu!!!!
Marta Gimenez de 4rt b ha dit…
Hola hem dic Marta gimenez de 4rt b us voldiria explicar que aquest estiu m'ho he passat molt bé , encara que hi han agut estones que també m'he dedicat a anar fent feines de l'estiu . Vaig anar a la platja de torredembarra a la platja vaig jugar a pilota a l'aigua amb el meu pare i amb la meva germana gran i hem vaig allotjar a un camping per un dia pero no a dormir no nomes un dia . Yo penso que a el curs 2010 2011 en ho passarem molt bé i arendrem moltes coses . Bueno tot esta dit almenys el que yo m'en recordo adeu un peto fins un altre dia .

Marta Gimenez Culebras 4rt b .
Daniel Alamillo ha dit…
hola soc el dani he estat a la platja a un campinc i a un parc acuatic i baig anar amb bici baig jugar amb la sorra al a platja i m'ho vaig pasar molt be i ara que comença el colegi em tindre que acostumar una altra vegada bueno
adeu!
eric barba lopez ha dit…
hola sóc l'eric i he anat a Madrid i al el parc de atraccions de la walt disney on i havien atraccions de personatges de disney com el mickey mouse , el ós yogie , el tom y jerry etc... i tambe hi havien els de la televisió perque inauguraben una atreccio que eren les cadiretes pero tambe pujava i vaixava desde molt alt tambe hi havia una atraccio q era una jungla i anaves en una barqueta i hi havien guepards i molts animals més.pero hi havien atraccions molt fortes com una atraccion d'aigua que anaves en un tronc i queies desde molt alt i esquitxava mes que niguna atracciód'aigua que hi haviaen el parc adeuuuu!!!!!!!!!!!!
Sergio Cava ha dit…
Hola Sóc el Sergio Cava, tenia moltes ganes de tornar a léscola i de veure als amics. Vaig anar de vacances 3 dies a Barcelona en un hotel i també a la platja.
Luis miguel gimenez ha dit…
hola em dic Luis Miguel i vaig anar a un parc d'aventura que es deia parc de Les Palomeres.On vaig tirarme en tirolina, anar d'un lloc a un altre amb una corda.També vaig anar a l'Aquarium i vaig veure molts peixos.
arnau ha dit…
ola amb dic Arnau i vaig amar a Tamarit a un campink.Mi baig cadar deu dies.Vaig també a Valencia i mi vaig cadar tres dies.També vaig ana a vilanoba i vaig ana ala platga .Vaig ana a sitges i emb van cumpra dues pulseres.aaaaaaaaaaaaaaddddddddddeeeeeuuuuuu
marta de arcos ha dit…
hola em dic marta de arcos vaig anar a la platja de cunit. anar a la piscina . vam anar alas paradetas i em van cupra moltes cosses: una muxilla amb una tuvallola.
ahmed alou. ha dit…
Hola sóc l`ahmed he anat al marroc i enat ala platja i nedat molt i enat a casa a jugar ala nintendo i sortir ajuar amb els nens emb jugat afutbol i baig turna a casa esupat i anat a dormiri
Ferran Rossell ha dit…
Hola sóc el Ferran de 4b.Jo aquest estiu vai anar a canaries.Vaig anar a visitar los gigantes,al teide,vaig veure el arbre milenario,vaig anar a la gomera,també al valle de la Orotava.Al apartament que estavam hi ha via piscina.També vaig anar a la platja dos cops.Adeu
Leyre Olmeda ha dit…
Hola soc la Leyre de 4t b i os bui explicar que aquest estiu he anat al poble de els meus avis a cuenca i mo vaig pasar molt be cada dia anaba a la piscina i despres anava a patinar ,al parc o a donar un passeig amb els pares .
adeu!!!!!!!
pau p. ha dit…
Hola soc el pau de 4t b.
Aqest estiu no he sortitit de viatges
fora de catalunya,nomès he anat de
viatge a la platja 1 mès.
la resta de l'estiu no he fet res de res de res de res.cada dia anava a la picina


pau
adeuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iker Sanchez. ha dit…
Hola socl'Iker de 4-b ha l'estiu mo he passat molt bé he anat a la piscina i he jugat a tenis m'he vañat,he jugat amb les meves gosses ,he jugat a futbol a sallent i he jugat a waterpolo i m'ho he passat molt bé fent deures tam bé amb van regalar una pilota de cuero i vaig jugar amb ella,tam bé vaig jugar a la consola hi ha basquet i ha fer bobmolles i espero que vosaltres també u agessiu passat bé.

Iker Sanchez Fernandez.

adeu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.
jordi ha dit…
Hola em dic Jordi hi ara us explicare lo que fet aquet istiu dons començo mireu els primers dias am baig apuntar a un esplai i vaig montar en cavall despres amb vaig anar una semaneta a sevilla i vaig anar a isla magica despres vaig anar a francia a disney land paris i a Carcassone a veure al castell que parcest us u racomendaria despres vaig anar a veure la volta a españa despres aqui els primers dias vaig veure al campionat de auropa de atletisma i vueno am tic que anar adeu!!!!!!!!
berta martinez ha dit…
Ola soc la Berta

en aquestes bacanses e anat amallorca.
Alla a mallorca no paraba d'anar a llocs amb les mebes amiges.Un dia baig anar al parc acutic laltre dia baic ana ala casa del rebes etc...
Quan es ban acabar les vacanses baic
despertarme molt dora per anar al
cole.En el cole magradaria fer tot
un dia plastica,tot unaltre dia unaltre cose geno etc... A i per cert soc de 4b igeno aqui acavo adeuuuuuuuuuuuuuu!!!!!
Xenia ha dit…
Hola em dic Xenia i aquest estiu e anat a galicia i mo he pasat molt be baig anar a finisterre.Al ferrol i bvaig anar a las islas cies en barco.i baig anar a una platja i era molt neta no i abia res de algas res de res a l'aigua i cuan vam aribar a casa vam jugar pares i fills al billar de la casa i teniem un jardi per jugar a fora.AAAAAAAAAAAAAADEEEEEEEEEEUUUUU.
javi rodriguez ha dit…
Hola soc el Javi de 4,b aquet estiu e anat a la pisina amb la meva cusina i al meu cusi i el meu cosi no parava de llansarma cap amunti es su vem pasar molt be i tamve va anar la meva llermanai
feiam corsas


adeu.......
Nora ha dit…
Hola soc la Nora de 4b, de vacanses vaig anar a Gran canaria i mo vaig pasar molt be pero mes be me lo vaig pasar el dos ultims dies de la semana perque els altres dias vaig anar a veure moltes coses, i a mi magrada mes estar al hotel a la piscina bueno tambe podiem nomes anar 2 dies amb coche pero cada dia no.Adeu
aina guitart ha dit…
hola soc l'Aina de 4b aquet estiu he anat a una casa al pedraforca . A la montanya a bellber de cerdanya amb el meu gos el travis i amb els meus cosins . Despres vaic anar a la platja a comaruga amb uns amics . Despues vaic anar a tosa de mar amb el meu germa . Despres vaic anar a salardu a un holtel . i despres em vaic anar a puntar a natacio cincronitsada .
aquestas vacanses mo he pasat genial esperoo que el an cabe mo pasi tam be com aquet.

aina guitart pujol

adeu!!!!!!!!!!!!!
Alan Prades ha dit…
Hola soc Alan de 4-B. Baig anari a water-world malbaic pasar molt !BE¡. Em baig tirar de un tubugan, amb flutado... Baig anari amb als meus paras. AAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDEEEEEEE-
EEEEEEEUUUUUUUUUUUUUU.
Laura. subirana. ha dit…
Hola sóc la Laura !!de 4a Aquestes Vacances e anat ala piscina cada dia.Aquest any vui apendre a escriure sense mirar al teclat.També magraderia millorar música.I per ultim m'agradaria puder millorar altres coses.També amb vaig trobar casi tota la classe i vaig anar a casa de un nen i una nena que cuida la meva àvia.Adeu!!!!!

Laura.
octavi pavon ha dit…
Hola em dic Octavi i vaig a quart he anat a Berga,salou,a Burgo de Osma,a Calafell,vaig anar quatre dias al vendell,a comaruga, vaig anar a veure motocros, vaig anar a casa del Marti, mu vaig pasar molt be adeuuuuuu.........
maria jose ha dit…
Hola soc la maria josé i soc de 4A i acestas vacanses e nat benidor i mu e pasat mol be e nat a'lacuarius tanbe e nat a la platge tanb a la pisina amb la meba mara i la jarmana de la meba mara tanve amb el jarma de la meba mara i tanbe e nat a balensia que alla biuan lameba tieta i el meu tiet i el meu cusi i mu e pasat mol ve adeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuu.
Marti ha dit…
hola soc el martí de 4a i aquet istiu
ma encantat, primer vam anar a la muntanyade vellver , a la plattja de comaruga i a tosa de mar , amb un hotel amb self-service i piscina que la calentaven i la avitacio era grandiosa.
adeu!!!
Raquel ha dit…
hola! soc la Raquel yo vaic na de vacances al portaventura i m'ho vaic passar molt bé vaic astar a un apartamenti vaic anar a la piscina i al portaventura i vaic pujar a l'estampida , a un joc que d'unava moltas voltas molt rapidas i casi amb marejo ,a las ollas i a molts llocs mes però el que mès amb va fer por va ser l'estampida i el m'heu pare vulia pujarel numero un però el final no van pujar perqué llavia molta cua itambè volian pojar el dragon can peròès van cagar de por i avans vem na al camping tres semanas m'ho vaic passar molt bè Raquel ADEU! 4t a.
júlia mingo ha dit…
hola soc la julia de 4a i e anat a la platja de cambrils i lany pasat amb el meu cosi vam anar al pais vasc i alla i avia mar i montanya pero no ens vam vanyar pero si vam veure molts porcs senglar,guineus,cavres montesas,aguilas i molts tipus danimals mes adeeeeeeeeeeeeuuuuuuuu FINS UNALTRE
miriam zafra ha dit…
hola hem dic miriam i e comancat un nou cors 4a en las vacansas e anat aporta ventura i mo vaig pasa super be em vaig munta a la estnpida als troc a mols mes llocs quan era la tarda vem ana capa casa i quan ja estavam per mij cami vem dascansa una mica i despres vem ariva a casa adeuuuuuuu....
Eryc ha dit…
Hola jo vaig anar de vscances a andalucia y a un balneari una mica amagat pel pirineu aragonès a andalucia primer vaig a anar a ubrique al hotel mes conegut "los mellis" que va anar el torero, i despres em vaig anar a un camping a la "Carlota" prop de cordova en una caseta de fusta, que crec que era alquilada i quan ens vam anar...

...aqui a catalunya vam anar a padraforca amb el meu gos que es diu "Snoopy".

I...
...bueno us dic adeu perque si no no acabo...

...adeu fins a la proxima!!!
pol perez ha dit…
hola soc el pol de 4rt aquest estiu e fet moltes coses e anat a Calafell a passar dos dies,també vaig anar al Portaventura acuaticpark i mu vaig passar molt bé.Al dia seguent vaig anar al camp de futbol Manresa amb el meu pare i el meu germà.
ayoub ha dit…
hola em dic ayoub i soc de cuart a i aqu estes vacanses e estat a casa.
natalia manchado ha dit…
hola soc la natalia aquestas vacanses mu e pasat molt be un dia vaig anar ala platja mu vaig pasar molt be i despres uns cusins meus ens van invitar a tortosa uns 15 dias al cap duns dias vem tenir una idea juga cicuit cada nen i nena li donave un paper i tenia que pusar 4jocs un va ficar un circuit de pistes i mu vaig pasar molt be ,jo al cole vui que manseñin a dibuixar i buno ia esta un peto molt fort natalia adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!.
Marc Lopez ha dit…
Hola soc el Marc 4 A a las vacances baic anar a Blanes i mu baic pasar mol bé i tamb baic anar a Craixell a casa duns amic que es diguen Marc i davit i bem puja a un kart i vaic cadarsagon.
Laura Sagués ha dit…
Hola a tots sóc la Laura Sagués i volia repondre la pregunta de l' Aida Sanguino que diu: m'agradaria fer temes divertits a 4t:

Aida 4t es un curs molt divertit sobretot treballeu molt en grup.A mi em sembla que és el
curs més divertit que he fet, quan s'acabi el curs compara el que pensaves a principi de curs amb el que heu fet.Segur que s'assembla molt!!

Bueno i ja que poso un comentari, parlaré de les meves vacancces.
Aquest estiu he anat a Cambrils dos setmanes a un hotel.La resta de dies he anat a un terreny que tinc a st.Joan de Vilatorrada i m'he banyat a la piscina que hi tenim allà

records a tots i que disfruteu molt de 4t
Laura Sagués