Projecte: ELS DINOSAURES

Des de principi de curs estàvem esperant quin seria el tema del Projecte Interdisciplinari d'aquest curs i per fi ja l'hem escollit. Vam haver de fer diferents votacions a cada classe, després les votacions finals i el tema escollit ha estat:

ELS DINOSAURES!!

A partir d'ara el que ens toca és buscar informació per poder donar respostes a les preguntes que ens plantejarem o sigui que si trobeu alguna cosa interessant per internet, feu-nos-ho saber, comunicant-ho aquí en forma de comentari.

Segur que ens ho passarem molt bé amb els dinosaures!!

Comentaris

Sergi capdevila ha dit…
Tal al Sergi com a mi ens sembla un tema molt interesant i entretingut.
Pau Pons Clotet ha dit…
hola soc el pau de 4t b. la proposta,
a la meva classe,jo em ba benir la idea de fer el progecte dels dinosaures.el dani de la meva mateixa
classe també va tenir la mateixa idea.i mira,no se com, el meu somni
es va fer realitat.

adeu,i molta sort per el progecte!!!

Pau,de 4t b.
Carme Roig ha dit…
Hola nens i nenes!!! Acabo de trobar un joc de dinosaures. Aqui us deixo l'adreça. Espero que us agradi.

https://www.cajastur.es/clubdoblea/diviertete/juegos/losdinosaurios.html
AMANDA ha dit…
M'agradat el tema dels dinosaures, pero m'hagués agradat més el tema dels Romans.
ARIADNA SENTIES ha dit…
E trobat una web de dinosaures fantastica es aquesta:http://www.juegosdedinosaurios.
es/
Isaac ha dit…
Aquests jocs son molt diberts Eladi!
yasmin ha dit…
Hola soc la Yasmin i ma agradat el prugecta de els dinosaures i lascurpi que a purtat el Cosmin ma agradat molt·
laila ha dit…
Hola soc la Laila i ma agrada el progecte que estem fen i elescorpi
que a portat el cosmin ma agrat molt·