Colònies a La Carral

Els passats 4 i 5 de novembre vam anar de colònies a La Carral i ens ho vam passar molt bé.
Vam estar molt de sort perquè ens va fer dos dies magnífics, sense ni una gota de pluja, amb un solet ben maco i amb poc fred... Què més es pot demanar?
Els de Cicle Mitjà vam tenir uns monitors molt eixerits: el Bernat, la Laura, la Gemma i el Genci que ens van acompanyar al llarg de totes les activitats.
Vam fer una gimcana intergalàctica que consistia en anar realitzant algunes proves relacionades amb el món de l'espai: contestar preguntes sobre planetes; pintar, retallar i muntar les peces d'un trencaclosques, construir-se un intercomunicador, proves d'habilitat... Aquest joc el vam anar a fer en una zona una mica allunyada de la casa i així vam poder fer una mica de passejada pel bosc.
També vam fer uns tallers de cuina. Els de 3r vam fer un pa de pessic de xocolata i els de 4t melmelada de poma. Les dues coses van quedar boníssimes.
Després de sopar vam fer el joc de nit: els de 3r havíem de buscar unes caixes de colors per anar-hi col.locant els vestits que ens anaven donant els monitors; els de 4t un d'unes cartes que s'havien de prendre als companys quan els agafaves i els hi guanyaves a "pedra, paper, tisora". Els de 4t, a més a més, també van fer una estona de discoteca amb els més grans.

Però, com sempre que anem a La Carral, el que més ens va agradar és l'estada a la casa: les cabanes, el parc infantil, els futbolins, els camps d'esports... Cada hora lliure és un regal. I a més a més els monitors ens cantaven cançonetes divertides acompanyades de la guitarra i el cajón.
En fi, que tot va anar molt bé, tothom es va portar bé, tothom s'ho va passar bé i ja tenim ganes de tornar-hi...
Aquí teniu algunes fotos per poder-ho recordar. Si algú de vosaltres va fer fotos amb la seva càmera i les voleu afegir... feu-nos-les arribar.

Comentaris

Ariadna ha dit…
Es veu que us ho veu passar molt bé potser vindre a 4t
otmane ha dit…
Jo no vaig anar-hi, però m'han agradat molt aquestes fotos
David ha dit…
m'ho vaig passar molt bé a les colònies .
Raul ha dit…
A les colònies m'ho vaig passar molt bé als futbolins.
Sergio ha dit…
m'han agradat molt els futbolins.
Isaac ha dit…
No vaig anar però m'ho hauria passat molt bé. Segur que els altres compayns s'ho van passar molt bé i segur que el pròxim any aniré.
Aina Lopez ha dit…
Jo m'ho vaig passar bastant bé. El joc de nit no em va agradar gaire. Pero el menjar estava molt bó.









Adeuuuuuuuuuuuuuuu
Marta ha dit…
M'han agradat molt les músiques.
Raluca ha dit…
M'han agradat les fotos de les colònies.
Guillem i Jordi ha dit…
De colònies ens ho vam passar molt bé perque vam jugar molt...
Alba ha dit…
No vaig anar però m'han agradat molt les fotos.
Noelia ha dit…
M'ho vaig passar molt bé, les musiques i també les activitats i també els pastissos.
núria ha dit…
A les còlonies m'ho vaig passar molt
bé, el que no em va entusiasmar gens
va ser el joc de nit però menys la
història aquella de la Verònica, però
això no vol dir que el servei de la
casa sigués un rotllo, al contrari era meravallós! en fi m'ho vaig passar molt bé.
Raquel ha dit…
Hola soc la Raquel yo no vaic anar de col·lonies però he escoltat les cançons i m'han agradat molt fins aviat adeu!
Raquel ha dit…
Hola soc la Raquel yo no vaic anar de col·lonies però he escoltat les cançons i m'han agradat molt fins aviat adeu!
xenia ha dit…
hola soc la xenia de 4rb jo no vaig anar-hi pero totes les fotos
m'an agradat molt
xenia ha dit…
hola soc la xenia de 4rb jo no vaig anar-hi pero totes les fotos
m'an agradat molt
QUERALT M P ha dit…
Auria sigut mol dibertit pro io no i baic ana ancara i bui ana adeu adeu
sergi ha dit…
Em va agradar molt jugar als futbolins i també el joc de nit
Ainhoa ha dit…
M'agraden tant tant les fotos que el
meu avi ha posat una com fons a
l'ordinador
Hanane ha dit…
M'han agradat molt les fotos dels meus companys espero que s'ho han passat molt.
brisa ha dit…
A mi em va agradar molt anar de colònies perquè m'ho vaig passar molt bé, em van agradar molt les cançons sobretot la de la cuinera i la de la sindria era una sindria grosa grosa grosa jejej
mahdi ha dit…
Jo no vaig anar de colonies pero es divertit i m'han agradat molt
Nissrine ha dit…
jo m'agrada riure i vull veure les fotos de les nenes
damian ha dit…
Ha sigut molt guai, lo que mes m'ha agradat ha sigut els futbolins i el Guillem i jo hem guanyat 5 partits seguits però quan va arribar el Jordi i l'Adria vem perdre, això serà perque seran molt bons.
yasmin ha dit…
Hola, soc la Yasmin, jo no vaig anar de colònies però he escoltar les cançons m'han agradat molt
Deborah ha dit…
Jo no vaig anar a la Carral però les fotos són molt divertides
mireia ha dit…
A mi em va encantar anar de colonies va ser molt divertit, sobretot les cançons, la de la Carral va ser la que em va agradar mes de totes.
adria ha dit…
Em va agradar molt els futbolins i és el que hi vaig jugar mes i m'ho vaig passar molt bé
Lorena ha dit…
Jo no vaig anar de colonies però m'han agradat les fotos
miriam zafra ha dit…
hola soc la miriam jo mu baix pasar mol bé lo que em va agrada mes era lu de fer cabañes amb troncs i tambe lu fer marmalada de poma i jimcamas





mu baic pasr mol bé

adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Raquel ha dit…
hola soc la Raquel no vaic anar a les colònies però he vist les fotografies i m' han agradat molt fins aviat




adeu!
natalia manchado ha dit…
HOLA HEM DIC NATALIA I JO NO VAIC ANAR A LES COLONIES DE LA CARRAL PERO VAIG ESCOLTAR LES CANÇONS I HEM VAN AGRADAR HEM VAN ESPLICAR ELS MEUS AMICS QUE VAN FER I HEM VA AGRADAR MOLT.

ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
UN PETO I UNA ABRAÇADA.
meritxell ha dit…
meritxell
ma gradat les cansons
julia m ha dit…
HOLA EM DIC JULIA I LES COLÒNIES MAN AGRADAT MOLT.
Anònim ha dit…
Hola soc el martí i aquestes les colónies man encantat sobretot el futbol i el basquet i la discoteca,ami em va encantar molt el manjar






aaaaaaaaaaaaaadeu
maia jose ha dit…
Hola soc la maria jose man agradat las ccolónias sobretot la discoteca buenu i tambe els jocs.Pro lo millo ba ser la nit per que tots jugavan. adeu.
pol perez ha dit…
Hola em dic Pol i és la primera vegada que vaig de colònies va ser molt divertit els futbolins i un parc que hi havia darrere dels lavavos
Laura. subirana. ha dit…
hola sóc la laura!!!! i no vaig anar a les colònies, hi han unes cançons molt maques.Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Laura!!!!!!!
octavi ha dit…
Hola em dic Octavi no vaig anar a la carral perque no em deixavan anar tamp0oc jo vulia anar




adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu¡
Marc Lopez ha dit…
HOLA SÓC EL MARC JO NO E ANAT DE CÒNIES PERO ELS MEUS AMICS SUAN PASAT MOLT BÉ.
Eryc ha dit…
La carral, a estat millor que on vam anar l' any pasat m' agradava jugar sense monitors ( eren un rotllo els jocs dels monitors )

Lo millor de el mati, la tarda, i el vespre vans ser:

Mati: Jugar lliure
Tarda: Jugar lliure també
I el vespre: la discoteca


Hem va agradar bastant, però l' any que ve no hi aniré si nem un altre cop.










Adeuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!
God bay.
Anònim ha dit…
Hola soc l'ANNA cuan vaig anar a
la carral mho vaig passar molt be!.
ahlam ha dit…
Hola soc l´Ahlam vueno com que no vaig anar m´an agradat les fotos,adeuuuuuuuu!!!
Paula Pareja ha dit…
Hola soc Paula
no vaix pude anar a la Carral
Roger Cantisano Bosh ha dit…
hola soc el Roger no baic bindra a
la Caral pero el any que be vindre.
alba portales ha dit…
Hola soc alba mu baix pasar molt be ban ser super dibertides i a les lliteres i al lloc de nit,al parc jugaba amb la laura amb i el barnat
i amb las amigues.adeuuuu!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amanda sanz ha dit…
Ami les colonies amb van sembla molt ltdivertides mo baig pasar molt be. adeuuuuuu!!!!!!!!!
Marc Bardají Rubiralta ha dit…
Marc Bardají Rubiralta
ami las colonies a la Carral amb van agradar molt pel joc de nit i els futbolins
arnau martinez. ha dit…
Hola soc Arnau amb vaic pasar molt be lu ca amb va agrada mes va se al joc de nit ma ges agradat torna a vani adeu.
claudia garriga ha dit…
Hola soc la Claudia mo vaig passar molt be a la Carral lo que em ba agrada mes son els jocs de nit
Adrià Garcia ha dit…
hola amb dic Adria. mu baix pasa molt
ve al joc de nit era molt guai al parc bem juga a !estar guorssss!.
Anònim ha dit…
hola soc el Toni llobet cuan vaig anar a la carral mo vaig pasar molt be!.vaig
apendre moltes cansons!.bem fer una
gincama intergalactica. adeu.
Alex Hernandez ha dit…
Hola soc l Alex Hernandez mue pasat molt be ma agradat mol ma agrada al joc de nit,el futbolin,juga a futbol,manga,al parc i al buru.
Paula García ha dit…
hola soc la paula garcia dominguez yo no he anat de colonies pero he vist ha les fotos que us o beu passar molt be.

adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
Aina Castilla ha dit…
Hola sóc l'Aina jo no vaig anar de colònies peró es veu que us ho veu pasar molt bé jugant, menjant i ballant a la discoteca tots plegats.
Carla Cadevall ha dit…
Hola em dic Carla i loque emb va agradar mes són les cançons i la discoteca, els monitors eren bastn agradables adeeuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALAN OLMEDO MARTÍNEZ ha dit…
hhhhhoooooollllaaaa!
Soc l'alan hi m'ho e passat rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrequetebe
e trobat molts bolets i o que mes m'ha agradat es el futvulin, les cabanes i l'aventura secreta de la nit.

addeeeuuuu!

alan olmedo martínez !!!!!!!!! 4tA i 4tB !
Alex Cuenca ha dit…
Hola,soc l'Alex jo no vaig anar de colonies pero per les fotos que e vist dels meus companys segur que so ban pasar molt molt be tambe man dit que van trobar molts bolets i que vanfer un mermalade de pome bonisima tambe van poder jugar al fotbolin.




adeuuuuuuuuuuuuuuuu
Felipe ha dit…
Ola soc el Felipe i amba agrada molt les culonias amals meus amics...
I luqueb agrdar mes base al joc de nit?

Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
amal drissi ha dit…
hola soc la amal i jo no hi baig anar a les colonies
pero els meus companys beig que s hu ban passar molt bé i las cansons que ban cantara la CARRAL m han agradat molt i les fotos ilas fotos del fotbolin magradaria aberi anat i la mermelada de poma que ban fer debia estar bbbbbboooooooooonnnniiiisssiiiimmmmaaa
aaaadddeeeuuu!!!!!
Mireia Gamisans ha dit…
Hola sóc la Mireia,jo no vaig anar.

Us ha agradar les colonies nois?

He vist les fotus,herau molta gent.

ádeu!
julia ferrer ha dit…
Hola, sóc la Júlia Ferrer i a les colónies de la Carral m'ho vaig pasar molt bé peró lo que em va agradar més van ser la disoteca i els futbolins.Hi havia un parc, animals, dos camp de futbol, un de volei i un de bàsquet.Vam fer melmelada i els de 3r pa de pessic.

Adeu!!!!!!!
paula domuinguez ha dit…
Hola soc la paula dominguez de 4rA M'HUBAIG PASAR MOLT BÈ I SOBRETOT LA DISCOTECA!!!.EL ESMORZA ESTABA MOLT BO.HI HAVIA FUTBULINS UN PARC DOS PISTAS DE FUTBOL I UNA PISTA DE BASQUET. HI HAVIA UN VURRU CAVALLS ABESTRUSUS GALLINAS, GALLS ,CONILLS. BAIC ESTAR JUGANT A FOTBOL,VOLEY-BOL,BASQUET. TAMBÈ VEM ESTAR FENT MERMELADA DE POMA.ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!
ADRIA CRISTOBAL ha dit…
Hola soc 'l Adria cristobal i us vull dir que a les colonies a la carral van ser alocinants vam jugar a el futbolin, a saltar corda , i a moltes coses mès tambè vam fer una gimcana alla hi havia una pista de bàsquet, dos de futbol i un altre de boley bool tambè vam cantar moltes cansons i aixo és tot adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
toni vall ha dit…
mue pasaspipa i me as pantat molt ierala veronicavem canta veronica pixat asovra i cacat toni.
albert fernandez ha dit…
hola soc l´Albert i al anar de colonies mo baig pasar molt be i lany que be i boldre tornar.
Gisela Torras ha dit…
Hola soc la Gisela ,anar a les colonies va ser molt divertit,a la nit vem fer un joc al bosc,i hi voldria tornar.
gabriel porcel ha dit…
Hola em dic Gabriel m ho he passat molt be
CARLOS RUIZ ha dit…
ola soc el Carlos imo epasat molt be alas colonies de la carral i me divertit
LAURA LLADO ha dit…
Hola soc la Laura Llado jo muvaig passar molt be. Hadeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Miriam Gonzalez ha dit…
Ola soc la Miriam Gonzalez Romero
i Jo No e anat a las Culonias
pro emirat las fotus i la proxima vagada anire.
sharlene garcia. ha dit…
hola soc la sharlene garcia dominguez lo que em va agradar mes de la carral va ser cuan dormiam per que parlavem am els companys i ens reiem.Adeu.
Manu Carmona ha dit…
ola soc el Manu Carmona amba agradar molt els animals i abia un ruc i un avestrus
Anònim ha dit…
yo no bianat a colonies pro magradriana ma agradat mol las fotos i esperopode ana a colonies.
Anònim ha dit…
yo no bianat a colonies pro magradriana ma agradat mol las fotos i esperopode ana a colonies.
laiapalacin ha dit…
hola soc la laia i mu vaig pasa pipa ala carral i vui turnari tanve son les colonies mes divertides que e anat
amal drissi ha dit…
hola soc la amal i les colonies io nohi baig anar debian pasarho mmmmmmmmmmmmmooooooolllllllttt be espero que algun dia hi bagi aaaaaaaaaaaaaaaaadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuu a abera si jo tambe aprandre a fer malmelada aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!