Jingle Bell Rock

Arribem a la biblioteca i hi ha un carter... Que estrany!
Seiem i en MIKE comença a repartir felicitacions de Nadal entre els alumnes. De cop i volta ens fa adonar que hi ha una música de fons i que surt d'un lloc que està tapat amb una roba. El carter la destapa i descobreix un piano. Després d'unes quantes provatures es gira i... es transforma en un pianista amb llacet de coll que ens demostra les seves habilitats.
Després, d'una gran caixa treu unes paraules en anglès. Mica a mica l'ajudem a ordenar-les i surten els noms de les cançons de Nadal que havíem treballat amb la Pietat: "JINGLE BELLS", "WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS", "JINGLE BELL ROCK" i "RUDOLPH, THE RED NOSED REINDEER". I ens va proposant maneres de cantar-les, repartint-nos part de la lletra entre diferents grups del públic, fent sortir alguns a tocar algun instrument, fent gestos...
En fi, que tothom s'ho ha passat molt bé: tots hem cantat i hem rigut. I tots ho hem entès tot! I això que tot l'espectacle ha estat en anglès.
Us deixem un recull d'imatges de la representació.

Comentaris

amal drissi ha dit…
hola soc la amal i el teatre em ba agradar moltisim ma agradaria torrnarlu a beura bam cantar 4 cançons lade ji bel rock wi wi chua mery christmas i jing bells i rudolfh d red noud reeidieer era molt bonic el teatre i al final abans de anarsen li bam fer preguntes sobre tot en ingles perque si no no ens entendria i de spres teniam temps de que ens firmes autografs ha sigut genial fins un altre adeu
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
felipe Mejino ha dit…
ola ,soc Felipe i al teatre aba ajrada molt i era molt dibertit i les cansons aban agrada...








!deuuuuuuuuuuuuuuu¡
Paula Garcia ha dit…
hola soc la Paula Garcia Dominguez i a mi em va agradar molt el teatre i sobre tot les cançons que es deien Jingle Bell Rock,Rudolph de red nose reindier,Jingle bells... i al final ens a firmat ,a per aixo no u va fer a tots nomes als que volien...
adeeeeeeeeeeeeeeeeeu!!!!
paula Dominguez ha dit…
hola soc la Paula dominguez garcia de 4ra i em ba agradar molt les cançons i la que mes es la de jingel bel rock! i ami em ban fer surtir al acenari amb les banyes del rudolfh i el Alan de la meba clase feia de rudolfh jejeje! em ba agradar molt!!! =) ! jejeje! Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Alex Cuenca ha dit…
Hola,soc l'Alex i el teatre va ser molt divertit bam fer moltes preguntes entre tots, van ser molt maques les cançons...





àààààdddddeeeeeuuuuu!
Carla Cadevall ha dit…
Quan va venir el Make m'ho vaig passar d'allo mes bé. I la meva canço preferida es "Jingle Bells" ADEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUU!!!!!!!
Alex hernandez ha dit…
hola soc l'ALEX HERNANDEZ ma agradat molt el teatra i quan l' Àlan va sortir feia molta gracia.
Aina ha dit…
Hola sóc l'Aina i el teatre em va agradar molt, va ser molt divertit quan van sortir nens i nenes a cantar cançons i l'Alan feia molt riure amb les banyes i el nas vermell.
adeeeeuuuuuu!
Júlia Ferrer ha dit…
Hola soc la Júlia, el tetre hem va agradar molt sovre tot vam cantar les cançons "Jingle Bells Rock",
"We wishou a Merrey Christmas",
"Jingle Bells" i "Rudolph the red nosed reindeer".També ens vam disfressar.

Adeu!!!!!!!!!
Mireia Gamisans ha dit…
Hola soc jo la Mireia vuir dir que hem va agradarme molt el teatre i perque en Mike em va triar per dir heeeeyyyy!!!!



adeu!!!!!!
alan olmedo ha dit…
Hola em dic l'Alan, el teatre hem va agradar molt sobre-tot les cançons"jingle bell rock, rudolph the red nose reindeer, jingle bells, we wishou a merry christmas"que eren molt maco.




addeu!
alan olmedo martínez.
Laura subirana ha dit…
Hola sóc la LAURA SUBIRANA!!!!!
Hem va agradar molt el teatre del
"MAKE".Va ser molt divertit i xulo.
Bueno Adeu!!!!!

LAURA.
marti ha dit…
hola amics soc el Martí i l'espactacle ma semblat una passada total amb jocs i cansons

adeu amics i feliç 2011






Marti Roset Pujol
miriam zafra ha dit…
hola soc la miriam zafra de 4rtA
va ser molt guai i vem cantar 4 cancons va ser molt divertit magradan mol aquets teatres



adeu.
natalia manchado ha dit…
hola hem dic natalia mu vaig pasar molta be a mi m'han agradat totes i jo vui feru un altara cop va ser molt divertit!!!

un peto molt fort i una abracada


adeú!!!!!!
meritxell ha dit…
Ham dic Meritxell MARAVER
Morera. AM GRADA MOLT
ADEU
Raquel ha dit…
Hola sóc la Raquel jo m'ho vaic passar molt bé inclus el mike amb va firma un autograf i va fer molt riure al cumançament amb pensava que ell no era però despres vaic veure que si que era i primer no entenia res però despres ja ho vaic començar a entendre fins aviat.

adeú Raquel
pol perez ha dit…
Hola sóc el Pol,m'ho vaig passar molt bé amb el teatre del Mike i també ens va fer la seva firma en un paper. adeu
MARC LOPEZ ha dit…
HOLA SOC EL MARC I MO VAIC PASAR MOLT
BE ADEU.
Anònim ha dit…
hola em dic Octavi Pavon iem va agradar molt quan el Alan va sortir amb amb al el nas vermell i les vanyes i va ser un dels espactacles mes guais que vaig veure



adeu
Eryc Vílchez ha dit…
Hola o Hello gent o people millor que parli català....
Bueno va ser ,molt guay jo al principi mirava on era el caset pero després vaig creure que tocava ell,
Però no hem fiava molt. Hwm van agradar molt les cançons que vingui un altre cop!!!!

Adèu o Good Bay
júlia mingo ha dit…
Hola SÓC LA JULIA,M'HA AGRADAT MOLT MENRECORDO QUE CANTABEM 4 O 5 CANSONS I TAMBÉ ELS HI FICAVEN BANYES DE SERBOL I L'ALAN ERA EL RUDOLF... ADEUUUUU!!!!!
maia josé ha dit…
Hola soc la Maria josé ma a agradat molel teatre i les cansons

adeuuuu
toni vall ha dit…
An dic Toni i li pucaria una nota i es 98 parqe no an va duna la cartas parqe sino li pusaria un 10
CARLOS RUIZ ha dit…
Ola soc el Carlos i em va grada molt Mike va fe molt be las cançon totas man va agrada adeu
Miriam Gonzalez ha dit…
Hola soc la Miriam i amb ba agrada molt el teatra pero no amb va agrada cano magafesin pero laspactacla astava molt era divartit.
Jo danota livax pusa un 9,8 pero era divartit, adeu.
laila ha dit…
El espectacle ma agradat mol,La carme ansa praguntat quin punt li dunariam i yo le dunat un 10 perque ma agradat mol las cansons que a cantat i ma agradatmol,al final tots ananat a ferli una abrasada.
CARLOS RUIZ ha dit…
Ola soc el Carlos i em va grada molt Mike va fe molt be las cançon totas man va agrada adeu
Gisela Torras ha dit…
Hola hem dic Gisela hi hem va agrada molt pero no hem va semblar just que alguns no tinguesin postals.
sharlene garcia. ha dit…
Hola em dic Sharlene garcia les canços i les fotos son molt guapes i en Mike les va tocar molt be amb el piano i va ser molt divertit, a sobre em van triar per fer aaaaaaaaaaaaaa, total que em va encantar.Adeu.
GABRIEL PORCEL ha dit…
Hola hem dic Gabriel el espectacle
hem va agradar bastant li posaria
de nota un 5,5 adeu nois.
CARLOS RUIZ ha dit…
Ola soc el Carlos i em va grada molt Mike va fe molt be las cançon totas man va agrada adeu
laura llado ha dit…
Hola soc la Laura llado ami em va agradar mol pero la llastima va ser que no vaig poder sortir adeu.
GABRIEL PORCEL ha dit…
Hola hem dic Gabriel el espectacle
hem va agradar bastant li posaria
de nota un 5,5 adeu nois.
Albert fernandez ha dit…
hola socl'ALBERT i em va agradar bastant l'espectacle i o va fer molt be el Mike adeu.
GABRIEL PORCEL ha dit…
Hola hem dic Gabriel el espectacle
hem va agradar bastant li posaria
de nota un 5,5 adeu nois.
fouad elmaci ha dit…
HOLA EN TIC FOUAD MACRATATMOL MULTISIM PROMACRAT CUANFEIAU CRASIA I ILASFOTUS MACRMOL ADEU.
Manu Carmona ha dit…
Hola soc el manu i en va agradar molt adeu.
laia palacin ayllon ha dit…
ola soc la laia ma agradat molt pero no es just que no ens donen cartes a tota la classe
alba portales ha dit…
hola aem dic Alba portales a mi em ba agradar molt pero lo que no amb a agradar molt es perque no em ban triar.
adeuuu!!!
claudia garriga ha dit…
hola no em ba agrada soc la Claudia
Adrià Garcia ha dit…
hola am dic Adrià.No amb va agrada.
Cuan vem aribar a la clase bem ficar
nota i jo vaix ficar un 0 patateru.!
arnau martinez. ha dit…
Hola soc l´Arnau no av va agrada parqueno amb van tria adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Nuria ha dit…
Hla soc la Nuria i a mi amba fer una mica de grasia i man agradat mol las cansons ade.
Toni llobet ha dit…
ola soc el Toni LLobet em va agradar molt el espetacle i les cansons...adeu.
Paula ha dit…
Hola em dic Paula
amb ba agrada molt l´espectacla.
Roger cantisano ha dit…
hola soc el Roger i ha mi .no amb agrada perque no em van tria.
Amanda sanz ha dit…
HOLA soc la Amanda a mi em va agradar vastant npero no gaira jo li posaria un 6´7 em va semlar una mica tonto el espectacle vueno al meny cantsbem una mica de tot el espectacle el millor era el final qua sa acababa o dic de bon cor saveu?
adeuu!!!
Ahlam ha dit…
hello!!!!!!
m´agradat molt la canço:jingel bell
rock.
una cosa perque no ens abies donat
les cartes
el piano era molt gran.
Marc bardají ha dit…
Hola soc el Marc i ami el Jingle Bell Rok em va agrada molt perque baig surti i em ban pusar unes urelles de serbul.
Nora 4-B ha dit…
Hola amb dic Nora, amb va agradar molt el esplectacle d´àngles i les cançons la de Jingle Bell Rock,la de el rudolph the Red Nosed Reindeer i moltes mes i el primer espectacle habans de les cançons amb va agradar molt tot amb va agradar.
Xenia ha dit…
Hola em dic Xenia.A mi si que em va agradar el espetacle de jingle bell rock.o que mes em va agradar va ser cuan tocavael piano i cantava.


adeu!!!!!!!
aina guitart ha dit…
hello my neme is AINA em va agradaar molt i el noi feia mb la antonacio em van agradar molt les cansons en angles ringle bells wewish you a merry christmas jingle bell rock i rudolph,the red nosed reindeer son les millors del mon

adeuu!!!!!
Sergio Cava ha dit…
Hola em dic Sergio em va agradar molt lespetacle de Jingle Bell Rok sobretot les cansons va ser molt dibertit.
Luis Miguel Gimenez ha dit…
Hola em dic Luis Miguel i m'ha agradat molt l'espectacle perque cantaven, era en anglès i feia riure.
Adeu
Arnau ha dit…
Hola em dic Arnau.A mi magrat molt al jingle bell rock.Al teatre ma agrat molt.Adeu
Marta Giménez 4rt b ha dit…
Hola hem dic Marta i a mi hem va agradar molt per les cartetes que va donar en Mike i la capsa vermella que hi havia aquelles olleres tan gracioses .. En resum hem va encantar

ADEÚ!!!!!!!!
PAU PONS CLOTET ha dit…
hola sóc el pau de 4rt-b i no em va agradar gaire però no dic que estva malament!!!!!!!!!!

ADEU.
javi rodriguez ha dit…
helou emb dic javi de 4rtb hi amb va agradar molt el espectacle de jingle bells rocks al alan de laltre clase li van ficar el nas de el ruful i magradava con tucava el mike tucava molt rapid
adeu :)?¿¡
leyre olmeda ha dit…
Hola soc la Leyre de 4tB i aquest espectacle de jingle bell rock m'agradat molt.El Mike es un molt bon music.Ens va sorprende amb quatre cançons de nadal.
Daniel Alamillo ha dit…
hola em dani i em va agradar molt el teatre en engles perque el mique era molt gracios i tambe em va agradar cantar les cançons adeu.
Ferran Rossell Ayala ha dit…
Hola sóc el Ferran.Ami hem va agradar molt la actuasió del Mike.Tocava i cantava molt bé,també va treure uns cuans nens a lacenari ha cantar hi ha tocar.

adeú!!! Ferran 4rt-B
Alan prades palacios ha dit…
Hola soc l'Alan, amb va agrada molt Jingle Bell Rock.ADEU.
Iker Sanchez ha dit…
Hola sóc l'Iker jo no vaig anar a l' espectacle peró em van agradar molt totes les conçons de: jingle bells,jingle bell rock,we wish you a merry chrismas i rudolph,the red nosed reindeer.adeu.
Aida Sanguino ha dit…
Hola soc la Aida i a mi em va sembla molt chulo el teatre era molt gracios a mi la canco que magrada mes es la de jingle bells rock a part de les altres que tambe van estar chules els que va ser molt gracios va ser quant van tria als nens i que es van mig disfraca i tocava molt be el piano el mike i em ba fer gracia quan els nens tocaben els instroments vueno adeu!!!
imad el mesajem ha dit…
Hola soc el Imad i m agradat eljigle bells rok . era mol chulo cuan tcaba el piano adeu.
ahmed alou. ha dit…
soc l`ahmed m`agradat les cancons de jingle bells ebist les fotos man agradat molt ison molt macas.pro no vaig anar pro era molt divartit adeu.
Sergi Gomez ha dit…
hola soc en sergi amim ma agradat molt el teatre feia molta grasia i cantava moltes cansons com acesta Jingle Bell Rock ifeia motls jocs divertitsadeuuu.
JORDI ha dit…
Hola soc el Jordi i us dire que el espectacle va esta vastant be em va agrada tot menys que no em van triar per anar al escenari pro bueno per lo demes em va agradar i us tinc que dir que menvaig vueno adeu!!!
OUIJDAN ha dit…
Hola Em Dic ouijdan ESSAMARI NAFKHAOUI m'agrada molt
eric barba lopez ha dit…
Hola em dic Èric i el espectacle que va fer en MIKE va ser molt divertit perque al principi anava disfraçat de carter i quan va començar l'espectacle es va treure la disfreça i anava vestit amb un esmoquin i va começar a tocar el piano i a ordenar unes paraules que juntes deien:JINGLE BELLS, WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS, JINGLE BELL ROCK i RUDOLPH, THE RED NOSED REINDEER i va començar a tocar les cançons mentres uns nens es van disfraçar de CUPIDO, DE RUDOLPH etc.... i jo a l'espectacle li posaria un 10
marta de arcos ha dit…
hola em dic Marta de Arcos m'agrada molt.¡ADEU!
Berta . M . D . ha dit…
Em dic Berta

Hola,hola,hola em dic Berta com tots sebeu.Em ba agradar molt el espectacle,em ba tocar un sobre!!!
I vaic sortir a debant amb un barret de Pare Noel,i uns cascabells no sabeu la bergoña que vaic pasar. Gueno ique em dieu de les cansons Jingle Bell Roc gueno adeu.
Bruna F ha dit…
va ser bastant divertit em va encantar la canço de Jingle bell rock.
Va ser la que més em va agradar a mi.