Plàstica: el calendari del 2011

Quan llegiu aquesta notícia ja hauran arribat a casa els calendaris del 2011 i ara és l'hora de desvetllar el misteri i explicar com els hem fet.
Des del setembre (bé, des del curs passat) que teníem clar que volíem fer aquest treball i sabíem que hi havíem de dedicar moltes sessions i esforços. Volíem fer una cosa que fos maca i útil i que donés sentit a totes les sessions de plàstica del trimestre.
Un cop vam tenir triades les tècniques i els poemes, mica a mica vam anar-hi donant forma.
  • Les fulles de tardor esponjant amb pintures de tons tardorencs una plantilla de fulla que ens havia fet el Jaume...
  • Les flors de la primavera retallant i muntant les diferents capes amb papers de colors ...
  • el ninot de neu, el més complicat, retallant les plantilles, enganxant-hi el cotó fluix, fent tots els guarniments i acabant amb la neu...
  • la bonica aquarel.la que il.lustra l'estiu...
I després totes les altres coses:
  • fer les lletres de "BON ANY" en color blanc...
  • retallar i enganxar els diferents mesos de l'any...
  • fer el marc de la foto i les xifres "2011" amb la punta de plastidecor...
  • aconseguir les signatures de tots els companys de la classe (fins i tot dels que havien estat malalts)...
I les últimes setmanes, anar una mica a contrarellotge, acabant tot el que quedava pendent, muntant-ho tot, enquadernant-ho i embolicant-ho per arribar a temps de fer aquest regal a les famílies...

Creiem que ha valgut la pena i ara tenim moltes ganes de saber la vostra opinió: la dels alumnes, però sobretot la dels pares i mares que heu rebut aquest regal que hem estat preparant durant tant temps. O sigui que a veure si us animeu a posar comentaris a aquesta notícia.

I mentrestant us deixem amb un recull d'imatges de tot el procés de creació.
Bon Nadal!


Comentaris

amal drissi ha dit…
hola soc la amal i el calendari els a agra dat molt es molt bonic el estiu el bam pintar amb acuarel.les era mot bonics els poemes i el calendari al principi hi havia la foto de cada nen o nena aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddeeuuuu !!!!!!!!!!! fins un altre
amal drissi ha dit…
hola soc la amal un altre cop eeellllllllllll calendari es molt bonic ialprincipi hi havia una cartolina negre i la foto de cada nen/a i al costat 2011 era tttttttttttttttooooooooooopppe bonic segur que a tots els pares els a agradat molt aaaaaadddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuu i molt bon any 2011 i bones festes i bon nadal que tingueu un bon NADAL!!!!!!!!!!!!
amal drissi ha dit…
hola soc la amal i el marc del cuadre el bam posar amb plastidecor i els nu meros addeu
Marc Bardají Rubiralta ha dit…
El calendari ha sigut un exit. Els ha agradat molt i ja el tenim penjat a l'habitació. Bones festes a tots !!!
Eryc Vílchez ha dit…
Va ser xaxi fer el calendari hem va agradar molt, priimer la tardor, després...
..."Yo que se" ni m'enrecordo pero dona igual perque al final va anar a parar a les cases de els alumnes de 3r i 4rt acabat i lo important es que tingueu un Bon Nadal!!!!

Adeu a tots!!!!!
maia josé ha dit…
Hola soc la maria josé em va agrada mol fer el calendarin era mol guai lu que em va agradar mes va ser els poemas vuenu em va agradar tot pero mes els poemas vueno adeuuuuu

ADEU AMICS MEUS
MIRIAM ZAFRA ha dit…
hola soc la miriam de 4rtA em va agrada molt fer el calandari lo que mes amb va agradar va ser lo de las acuarelas ma AGRADAT MOL fero era molt divertit bon nadal!!!!
natalia manchado ha dit…
hola hem dic Natalia i m'agradat moltisim jo hem vaig divertir molt lo que mes hem va agraadar era el del estiu,vam fer un poema molt bonic.


un peto i una abracada


adeú
Anònim ha dit…
Ham dic Meritxell Maraver Morera.

AM VA GRADA MOLT. ERA MOL VUNIC.
marti ha dit…
hola soc el marti i el calendari ma agradat molt amb l'hivern,la tardor...i els poemas i cada estacio de l'any tenia un dibuix i decurat diferent bueno aixo es tot

adeu
Laura subirana ha dit…
Hola sóc la LAURA SUBIRANA.
va ser molt divertit fer un calendari
i al final va quedar perfecte.Em va
agradar molt i va ser una sorpresa pels pares i una cosa que no es fa a les altres escoles ni en els tallers
d'estiu .També ens vem perdre asicnatures per fer el calendari.
Adeu!!
Laura.
meritxell ha dit…
Hem dic MERITXELL MARAVER MORERA.
AM va GRADA MOLT.VA CUSTA MOLT
Anònim ha dit…
Hola sóc el Pol,el calendari va ser molt guay perquè vem fer pintures amb aquarel.les i m'ho vaig passar molt bé.
Raquel ha dit…
Hola sóc la raquel , a la meva mare diu que sel amportarà a la fabrica que és on treballa però sempre solvida però no passa res perquè se que li va agrada molt igual que ami i el meu pare jo als vaic explicar una mica com ho avià fet però no tot.

adeù
júlia mingo ha dit…
HOLA SÓC LA JULIA,I ALS MEUS PARES ELS HI HA AGRADAT MOLT I AMI M'HA COSTAT MOLT PERO HA DONAT UN BON RESULTAT ADEEEUUUUUUUU!!!!!!!!!
MARC LOPEZ ha dit…
HOLA SOC EL MARC JO MO VAIC PASAR MOLT BE PERO EM BA COSTAR UNA MICA.
Alex Cuenca ha dit…
Hola,soc l'Alex i amb va agradar molt pero tambe va costar bastant encara aixi ban que dar molt macos i molt divertits.






adeu!!!
Alex hernandez ha dit…
ola soc l' Àlex Hernandez amb a agrada molt lu que amba agrada molt el ninot de neu.

adeu
ADRIA CRISTOBAL ha dit…
Hola soc l Adria cristobal i us vull dir que el calendari m'ha agradat molt ha sigut dificil pero ha vgalgut la pena bueno ADEU
Paula Garcia ha dit…
Hola soc la Paula Garcia Dominguez a mi em va agradar molt fer el calendari ,primer vem fer la fulla amb pintures , despres ens van dir que portessim acuareles per fer el dibuix de estiu i despres ... adeu!
paula domuinguez ha dit…
Hola soc la Paula Dominguez garcia de 4rA em ba agradar molt el calendari era molt bonic i el que mes em ba agradar era lu de el plastidecor i allo de fernos la foto em ba agradar moltissim i als meus pares els li ba agradar molt!i lo mes guai era lo de les aquareles i el ninot de neu tanbe em ba agradar perque semblaba neu amb el cutó blanc! jejeje! ho sigui que em ba agradar tot! jejjeje! AdEu!!!!!!!
Aina ha dit…
Hola sóc l'Aina em va agradar molt fer el calendari,fer el ninot de neu,les flors,les aquareles i lapintura amb esponges i va quedar molt bonic.




adeu!
Mireia Gamisans ha dit…
Hola sóc jo la Mireia de 4a i vuir dirbos que m'agradat fer aquest treball de plástica i sobre tot divertirme fenlo.



Adeu!!!
Júlia Ferrer ha dit…
Hola hem dic Júlia Ferrer i a mi i als meus pares els ha agradat molt, sobre tot les acuareles, el ninot de neu fet amb cotó fluix, el dibuix de la tardor va ser el mès divertit per a mi perque el vam fer amb pintures i esponges, el de la primavera el vam fer amb cartolines i papers de colors, em va costar però ha valgut la pena perque ha agradat molt a molta gent i als meus pares i a mi mès.Adeu!
Anònim ha dit…
Hola em dic Paula
a sigut molt dibertit fer el calandari,ma agradat molt el ninot de neu.
arnau martinez. ha dit…
Hola soc l´Arnau amb va agrada molt fe al calandari ara ial tinc pangat a casa adeu.
Marc bardají ha dit…
Hola soc el marc i ami em va agradar molt fer el calendari perque era antratingut i dibertit.
alba portales ha dit…
hola em dic Alba portales a la meva mara li ba agradar molt i a mi tanbei a mes a mes amb va seblar una bona idea pero molta feina bem tenir.
adeu!!!
claudia garriga ha dit…
hola soc la Claudia emba agrada molt es al calandari mes maco que bis adeu.
Amanda Sanz ha dit…
HOLA soc l´Amanda a mi hem va semblar molt bona idea fer un calendari pero ben tindre molta feina la part més facil de tot era el ninot de neu i lael més guai va ser el de l´Istiu jo mo baig passar molt bé.
adeuu!!!
Toni llobet ha dit…
ola soc el Toni LLobet em va agradar molt el calendari de nadal es guapisisim....ect
Roger cantisano ha dit…
hola soc el Roger i ha mi hem va costa molt adeu
Nuria ha dit…
Hla amba agrada molfer el calandari ilafeina que bem teni ba se mol difisil pero ba ser dibertit adeu!!.
Adrià Garcia ha dit…
hola amd dic adrià amb va agra molt.
adeu!!!
AIMAN ha dit…
Als calandari ba plastica molt i tambe magrada plastica
Paula ha dit…
Hola soc la Paula
a sigut molt dibertit fer el calandari.
ma agradat molt le ninot de neu.
Marta Giménez 4rt b ha dit…
Hola sóc la Marta gimenez de 4rt b a mi hem va agradar molt fer el calendari perque se'm dona molt bé el que més hem va agradar va ser lo de les aquarelas

ADEÚ !!!!
leyre olmeda ha dit…
Hola soc la Leyre de 4rtb i m'agradat molt la manualitat de el calendari a mi la pagina que magrada més es l'estiu perque m'agrada molt pintar amb aquareles .
javi rodriguez ha dit…
hola emb dic javi ei emb va agradar molt lo ce amb va custat molt pero valia la pena perque quedant molt xulus
adeu:)=?¿¡
P ha dit…
HOLA SOC EL PAU DE 4RT B I JO VAIX FER UNES FLORS QUE SEMBLAVEN FLORS ALIENIGENES. PERO EM VA AGRADAR MOLT FER HO.

PAU.
aina guitart ha dit…
hola em dic AINA m'hagrada plastica ho sigi que el calendari tambe el que em va agradar mes va ser l'estiu per que el vem fer amb aquarelas i l'hiver es el que em va agradar meys va ser l'hivern per que era molt difisil i la mestra no m'agudava .

adeuu!!!!
Ferran Rossell Ayala ha dit…
Hola sóc el Ferran.Ami hem va agradar molt el calendari tot i que vam tindre molta feina.Lo que hem va agradar més va ser la pàgina de l'estiu.M'hagrada molt fer plàstica!!!

adeú!!! Ferran 4rt-B
Daniel Alamillo ha dit…
hola em dic Dani i em va agradar moltisim ara ho tinc penjat i es molt bonic
adeu.
Arnau ha dit…
Hola em dic Arnau.Amb va agrada molt les acuareles i el de la tardor.Adeu!!!!!!!!
Nora 4-B ha dit…
Hola amb dic Nora,amb va agrada molt el calendari pero costava molt sobretot el de les acuareles pero es un record molt bonic.
Luis Miguel Gimenez ha dit…
Hola em dic Luis Miguel i m'ha agradat molt perque és molt bonic i molt útil. M'ha agradat molt fer el calendari.
Sergio Cava ha dit…
Hola soc el Sergio em va encantar el calendari que mes en va agradar va ser l'estiu de les aquarelas i el ninot de neu i tots.
Xenia ha dit…
Hola soc la Xenia.em va agradar molt fer-ho perquè era molt entretingut. El que em va agradar mes fer-ho va ser el de les aquareles.Però em van agradar tots.




adeu!!!!
Alan prades palacios ha dit…
Hola amb dic Alan ,m´agradat molt fer el calandari.Als pares van estar contents.