Collage de dinosaures

Des de l'àrea de plàstica hem començat a elaborar treballs relacionats amb el Projecte dels Dinosaures.
El primer que vam fer va ser un collage.
Havíem d'omplir la silueta d'un dinosaure amb trossets de papers de colors de revista. Finalment havíem de decorar el fons de la làmina amb guixos de colors.

Vam tardar força dies a enllestir-ho, però la veritat és que han quedat uns treballs preciosos. Us deixem amb unes quantes imatges: els reculls generals que decoren les parets dels nostres passadissos i una selecció al atzar per veure la diversitat de colors amb que cadascú va omplir el collage a partir de la seva creativitat.

Comentaris

Isaac p. m. ha dit…
A mi aquest colage ma agradat molt
Ariadna ha dit…
Tots son molt macus pero el dinosaure de l arc de Sant Marti es molt bona idea
nuria cardona ha dit…
Hola em dic nuria i em ba agra molt el colage dels dinusaures ca bem fer amb l' Ana Turne adeu !!!
amanda sanz ha dit…
Hola soc l' Amanda i ami em va agradarmolt la idea de fer un colaixe de un Diplodocus la part que em va agradar més es retallar els paperets i despres enganxarlos.


adeuuuu!!!!
Anònim ha dit…
hola soc la Clàudia i tots els dinosaures emb van agrada molt i tots eran de diferent colo adeu¡¡¡
alba portales ha dit…
Hola soc l'Alba Portales.em va agradar molt i van quedar tots molt macos a mi em van encantar tots de veritat !bé adeu!
AIMAN ha dit…
Hola soc l'Aiman i magradat als dinosaures. Sembla que els dinusaura son de veritat.
Paula ha dit…
Hola soc la Paula.
A mi m´agradat molt fer un dinosaure de collage, i sobretot tos els dinosaures son molt macus!!!
Marc Bardají Rubiralta ha dit…
Hola a mi em va agradar molt fer el collage del dinosaure,he mirat els altres collagesiemvan agradar molt,adeu!!!
Adrià Garcia ha dit…
Hola soc el Adrià.Va custar molt pero va ser molt guaipero molt guai.Adeu siau!!!.
Anna Caballero ha dit…
Hola sóc l'Anna Caballero.
el collage de dinosaures em va agradar molt. Tot i que em va costar una mica de fer.


ADEU
Toni llobet ha dit…
hola sóc el Toni el colage dels dinosaures va ser molt
maco .
Roger cantisano ha dit…
hola soc al Roger i ami em ba costa un tou el collage i vaig trigar 4 dies en fer-lo.adeu
Arnau Martínez ha dit…
Hola amb dic Arnau al collage amb va agrada molt pero va ser una mica difisil adeu!!!!!!!!!!!!!!!.
sharlene garcia. ha dit…
Hola soc la sharlene m'ha agradat molt fer el collage dels dinosaures, però a costat una miqueta pero ens ho em passat molt bé. Adeu.
CARLOS RUIZ ha dit…
Hola soc el Carlos m'agradat molt els collage alguns no estan malaments pero no passa res adeu!!!!!!
Albert Fernàndez ha dit…
Hola sóc l'Albert em va agradar molt fer el collage tot i que va ser una mica dificil ,adeu.
toni vall ha dit…
hola soc el toni m'ha agradat molt el collage era una miceta facil i xupat i era molt bonic.
LAURA LLADO ha dit…
Hola sóc la laura i el collage em va costar pero a tots els ha quedat molt be.
Miriam Gonzalez ha dit…
Hola sòc la Miriam i m'ha agradat molt el projecte dels Dinosaures. I m'ha agradat molt el collage dels Dinusaures.
laia palacin ha dit…
Hola em dic Laia i van quedar molt macos.i alguns no han quedat tan macos pero no malament bueno adeu!!!!!!!!
Manu Carmona ha dit…
Hola sóc el Manu i em va costar una mica i he vist les fotos i m ´han agradat...adeu!
Gisela Torras ha dit…
Hola,hem dic Gisela i el collage del dinosaure hem va costa molt perque s' enganxaven els papers als dits!Adeu.
javi rodriguez ha dit…
Hola soc el javi i m'ha costat molt fer el collage i m'ha agradat molt pero m'hauria agradat mes si ho haguessim pogut pintar.
Marta Giménez 4rt b ha dit…
Hola em dic Marta i em va agradar molt fer el collage pero no em va quedar molt be m'agradaria mes haver fet alguna coseta al fons pero bé. Els dinosaures de 3r van ser molt macos, els de 4rt també .

ADEU !!!!!
aina guitart ha dit…
Hola em dic Aina i a mi em va agradar molt fer aquest treball de el collage de dinosaures.El meu era amb tonalitats marrons .
n'hi havia amb colors: verds,marrons,grisos,vermellosos,
blavosos,taronges i grocs.
va ser molt guai!

adeu!
leyre olmeda ha dit…
Hola soc la Leyre de 4b . A mi m'ha agradat molt fer aquest collage . Tots ho vam fer diferents però tots van quedar molt xulos.A mi em va agradar molt perqué alguns els ulls del dinosaure el vam fer amb un ull d'una revista.
Sergio Cava ha dit…
Hola em dic Sergio m'agradat molt fer el collage pero va ser una mica dificil, son molt macos els que he vist en el video del Blog per que hi havian de diferents colors i el del fons ADEU.
PAU PONS CLOTET ha dit…
Hola soc en Pau P. de 4rt - b.A mi em va semblar molt fàcil,fer aquest preciós collage.El que mé m'ha agradat és un de 4rt i és de color vermellós.
Adéu. PAU PONS CLOTET.
Ferran Rossell Ayala ha dit…
Hola sóc el Ferran.Ami em va agradar molt fer el dinosaure amb collage.Mai navia fet cap. He mirat els dinosaures de 4rt i de 3r.Quasi tots em van agradar,alguns eren verds ,d'altres taronges, vermells...

Adeù!!!
Luis Miguel Gimenez ha dit…
Hola em dic Luis Miguel.Jo crec que el collage m'ha agradat però em va costar molt perquè sempre em sortia de la ralla.
arnau ha dit…
Hola soc l'Arnau.El meu m'ha agradat molt.El que m' haguès agradat es pintar-ho en colors.
Daniel Alamillo ha dit…
Hola soc el Dani m'agradat molt fer el collage però va ser molt difìcil pequè cada vegeda que enganxava el paper tornava a desengaxava. Adeù¡
Alan prades palacios ha dit…
Hola em dic Alan.M'ha agradat molt pero m'ha agradaria que ho haguesim pintat el dibuix.Tots els dibuixus que m'han agradat ¡tots tots i tots!.
Nora 4rt-B ha dit…
Hola em dic Nora i aquest treball m'ha agradat molt fer-lo .N'Havien de molts colors i molt bonics a mi el que m'ha costat ha sigut les ungles i la cara ,a mi amb va costar molt de fer-lo el collage es de les feines que més amb costen adeu .
xenia ha dit…
Hola soc la Xenia m´hagradat molt pero m'hauria agradat mes si l'haguesim pintat.
Laila ha dit…
Hola sóc la laila, el collage ma costat una mica, pro crec que m'ha quedat be, ens ha quedat molt be.
GABRIEL PORCEL ha dit…
Hola sóc el Gabriel i em va agradar molt el COLLAGE del Diplodocus peró era una mica complicat adeú
maria cruz ha dit…
hola sóc la Maria i em va agradar molt fer el collage .Adeu!!!
Berta . M . D . ha dit…
Hola soc la Berta.
M'ha agradat molt el collage per que ens ho vam deixar fer de l'estil que volguem.De color lila,de color verd,marro...
Aida Sanguino ha dit…
Hola soc la Aida el collage va ser divertit encara que tardés el seu temps.A mi em va costar una miqueta perque per exemple les ungles tenies que fer la forma i aixo em costava .tambe m'han agradat molt tots els de tercer tambe i sobre tot el de la Natalia el meu el de la Nora i el de la Xenia.
imad el mesajem ha dit…
Hola sóc el Imad m´agradat molt el collage dels dinaosaures els alumnenes de 3r i 4r ho van fer molt be crec que el meu dinosaura preferit va ser el del Pau Pons Clotet pero tots eran molt macus adeu
sergi gomez ha dit…
Hola soc en sergi el collage en va agredar molt i penso que ha sigut una bona idea ADEU!!!!!!!!!!!!
eric barba lopez ha dit…
Hola hem dic Èric i fer el collage ha sigut molt divertit però no m'ha agradat tornar a fer un collage com a tercer encara que aquest any ha sigut mes dificil que l'any passat perque aquesta vegada la cua era més llarga i s'avia d'agafar la forma correcta , i si només tenies un color , la panxa no et quedaria molt be perque normalment la panxa es mes clara que el cos.
OUIJDAN. E ,N ha dit…
hola soc la Ouijdan M´A AGRADAT MOLT COLLAGE.
jor ha dit…
hola soc el jordi de 4b iel collage em va semblar molt divertits per que cadascu u feia diferent i molt xulo adeu!!!
marta de arcos ha dit…
Hola em dic Marta de Arcos m'ha agradat molt el collage.
Iker Sanchez ha dit…
Hola em dic Iker, el collage va ser de dinosaures i va ser molt dificil fer-lo però va ser molt divertit fer-lo alguns collage eren blaus,vermells,marrons etc... i la panxa de tons més fluixos .Adèu!
Alex hernandez ha dit…
Hola soc l'Àlex i va ser molt divertit fer el collage i ens ho vam passar molt bé adeu.
Aina ha dit…
Hola sóc l'Aina em va agradar molt fer aquet collage amb trosets de revistes.Alguns eren verds i d'altres eren marrons van quedar molt bonics,em va agradar molt.

adeu!!
Paula García ha dit…
Hola!!!Soc la Paula Garcia Dominguez i a mi em va agradar molt fer aquest collage, em va costar molt però al final el vaig acabar.Va ser molt divertit per a tots.
Adéu!!!!!!
Alex cuenca ha dit…
Hola,soc l'Alex i el collage amb va agradar molt va ser molt divertit i ens ho vam pasar molt be, retallant colors de les revistes i un ull per el cap del dinosaure.En fi que ens va agradar molt a tots,una abraçada.



àdeu!!!
ALAN OLMEDO MARTÍNEZ ha dit…
Hola em dic Alan Olmedo, m'ha agradat fer el collage del dinosaure a plastica amb tots els nens del grup de la Yuni,a tots ens a quedat molt maco i ens a agradat molt fer-ho.Ara em dono conta que el mamut també ho vem fer.El meu és marró i indi.

Adeu, i que us ho passeu molt bé!


ALAN OLMEDO MARTÍNEZ
Carla Cadevall García ha dit…
Hola soc la Carla de 4tA i el collage de (Dinosaures)em va agradar molt.Jo era una de les mes atrasades perqué vaig faltar una setmana pero ho vaig acabar.El meu Dinosaure era de color (Marró).Fins un altre dia,adeu!!!!!
Mireia Gamisans ha dit…
Hola sòc jo la Mireia i vuir dir que hem va agradar molt acolorir aquest dinosaure amb diaris vells.Hubem fer per grups, va cedar molt maco exposat a fora el passedis del terçer pis.Sergur que tots els colaixos han cedat molt macos.


Adèu!!!
ADRIA CRISTOBAL ha dit…
HOLA !!! soc el Adria cristobal i us vull dir que em va agradar molt va ser molt divertit yo ho vaig fer amb la Rosa la nostra tutora el emu dinosaure era marro i beige vaig fer un sol i un prat peró els meus com
panys com heu vist al video alguns ho van fer taronja, blau, verd i d' altres colors bé ha sigut una bona idea ADEU.
felipe Mejino ha dit…
Hola,soc el Felipe i em va agradar molt fer el dinosaure i em va costar una mica...


Adeu!!!
Júlia Ferrer ha dit…
Hola sóc la Júlia,i a l'hora de plàstica hem estat fent un collage de dinosaures molt bonic.
Jo l'he fet d'un color blau-verd.
Nosaltres li vam enganxar un ull d'una persona que sortia a la revista.L'ull del meu dinosaure, que jo recordi, era de color marró i blanc.També li vam enganxar les ungles.I vaig difuminar el fons de color blau i verd.Ens va agradar fer-lo, però hi havia gent que no li va agradar perque tardar molt.
Alguns li van fer taques i alguns ratlles.
Adeu!
paula dominguez García ha dit…
hola soc la Paula Dominguez García de 4ra ba se molt divertit fer el collage de Dinosaures pero yo era unes de les mes atrasades jejejee! El meu es el de el fons (Taronja). El tros mes dificil per mi ba ser la cua i el cap perque la cua teniem que fe tiretes fines i fer que encaxes i el cap que no es surtisin trosets de paper! i les ungles tambe perque el tros de paper tenia que ser de la mateixa mida que la ungles. i suposo que sabreu que lu mes facil era la pantxa i el coll tambè era bastant dificis pero el tros del coll de dalt del costat de el cap. Despres teniem que agafar una revista i busca una noia/o i retallarli un ull.Ami el fons em ba quedar una mica sosu jeje! perque hu baic difuminar tot taronja i als meus conpanys ho van fer barrejant colors. bè ADEUUU!
MIRIAM ZAFRA ha dit…
hola soc la miriam de 4rt a a mi em va agradar molt fer el collage em va ser molt facil fero baix tardar 2 dias o 3 dies
em ba agradar molt va ser moolt divertit
Eric Vílchez Martínez ha dit…
Hola a mi no em va agradar molt, la veritat. Vaig trigar 4 o 3 setmanes...
Em va quedar molt malament :(
No m'agreden els collages

Adèu Siau
Eric Vílchez Martínez ha dit…
Hola a mi no em va agradar molt, la veritat. Vaig trigar 4 o 3 setmanes...
Em va quedar molt malament :(
No m'agreden els collages

Adèu Siau
pol perez ha dit…
Hola sóc el Pol m'ha agradat fer el collaigge i m'ha costat molt fer-ho.Però quan vaig resseguir-ho amb el retolador hem va quedar molt xulo.
Anònim ha dit…
hola soc el martí de 4tA i em va semlar una chulada fer el collage de dinosaures encara que vam passar moltes setmanes.
pero va ser molt pero molt guai
adeu.
MARIA JOSÉ ha dit…
Hola soc la Maria José i em va agrada mol fe el collage era mol divartit pro bem tardamol


ADEU SIAU
Laura subirana ha dit…
Hola!sóc la Laura subirana de 4t a em va a gradar molt el collage no va ser dificil,altres anys em semblava dificil pero ja no.El meu era verd fosc.Tots són molt macus i originals.Crec que és molt divertit fe collages.Adeu!!!!!


Laura!!!
Raquel ha dit…
Hola soc la Raquel ami em va costar una mica el collage i asobre em va quedar molt lletj.Esta bé fero perque és una activitat escolar però llan moltes més millors per mi anfi no em va agradar molt però bueno tots tanim güstos diferents.Lla molta gent que li va agradar i li va quedar molt bé. Ami lla us dic que no.Quan hu vaig rreseguir amb retolador em vaig passar i em va quedar molt geig.Espero que avusaltres hu saigui quedat molt bé i que hu su abeu passat molt bé.Adeú siau.
meritxell ha dit…
Hola Soc La MERITXELL.VEM FER
UN COLLAGE . VASER MOL DIVARTI


AAAAAAAAAADDDDDDDDDEEEEEEEUUUUUU
natalia manchado ha dit…
hola hem dic NATALIA va ser molt divertit el collage.Es de color marro fluix fort... va ser molt guaiii hem tins que anar



adeu
una abraçada i un peto
Ariadna ha dit…
Hola soc la Ariadna i em va agradar molt fer el calax va ser molt divertit Adeu.
octavi pavon PEREZ ha dit…
HOLA EM DIC OCTAVI PAVON DE 4RT A EL COLLAGE ERA MOLT DIVERTIT EM VA COSTA UNA MICA PERO MOLT POC
HO TENIA DE PINTAR DE CALORS FOSCOS I LA PANXA CLARA.
ERA SUPER DIVERTIT



BIKE BIKE ADEU
MARC LOPEZ ha dit…
Hola soc el Marc em va costar una mica pero o vaic aconsegir adeu.
julia m ha dit…
hoooollaa!!soc la julia,vam fer un collage em va agradar molt pero em va costar 10 pepinos pero com mencanten els collages vaig acabar mes rapid adeu fins el proccim comentari!!