Fins a sempre, Mercè

Ahir, 28 de març de 2011, vam assabentar-nos de la mort de la Mercè Aztarain, la nostra estimada Mercè "de la biblioteca". Durant molts anys ha estat al capdavant de la biblioteca de l'Oms i de Prat i molts alumnes havíem gaudit de la seva companyia i bon fer mentre ens quedàvem a les 5 h. a fer els deures o a canviar contes per llegir a casa.
Era una persona discreta i amable que sempre tenia una bona paraula per a tothom i estem molt tristos per la seva desaparició.

Des d'aquí volem expressar el nostre condol a la família.


Gràcies per tot, descansa en pau i fins a sempre, Mercè.

Comentaris

ainhoa. ha dit…
hola mercè jo tenvio molt amor,pau...ets la millor de totes i tenvio un von viatge.
Anna Caballero ha dit…
em dic Anna caballero quan vaig saber que la Mercè es va morir
em vaig quedar amb la boca que
m'arrivaba la boca al terra.
MIRIAM ZAFRA ha dit…
hola soc la miriam de 4rta cuan vaig saber que la marce va murir em vaig ficar molt trista
Eric Vílchez Martínez ha dit…
Quan va dir els professors que la Mercè s'havía mort a les 13h. Em vaig posar molt trist. Mercè Descansa en pau i tranquilitat. Perque t'has mort ara, haver-te mort d' aqui 1.000.000.000 anys !
Mai t'oblidaré !!!

Adèu
Anònim ha dit…
Hola!!sóc la Laura Subirana de 4ta.Pobre Mercè era una molt bona persona,eficient,simpatica i moltes coses més.Ella va lluitar perqué els nens de aquest col·legi llegisin .Lleguim en onor a ella per fer un escola i un mon millor.
Que deu la aguardi.Adeu.
Laura.
Raquel ha dit…
Hola soc la Raquel i lamento molt la mort de la meva estimada mercè.Jo la estimava mot li feia molts regals espero que la acompanyi DEU.Era molt bona defensora de la biblioteca.Ella volia que tots comprendesin la lectura com ella.Només desitjava que vivis molt però no a pogut ser adeu testimo mercè.adeù.
MARIA JOSÉ ha dit…
Hola soc la maria josé em va fer molta pena cuan vaich saber que es va morir. Marsè mai surtiras del meu cor!!!
Anònim ha dit…
hola soc la Ainhoa i tornu a ascriura perque si la marcè llejej aiho io astare mol cuntenta.estare molt cuntenta que sapigi lu molt que la astimu i tots la astimaban adeu marcè`dascansa be i andracordat de nusaltras
sharlene garcia ha dit…
Hola soc la sharlene em va saber molt greu que la merce s'agi mort. La trobarem a faltar molt .
Anònim ha dit…
JO NO ET CUNAHIA PERO MEN CONTAT COSSES DE TU ADEU!!!!!!!!!!!!
Ariadna ha dit…
Merce encara que no et conegi gaire be man dit moltes coses de tu i se que ets molt bona persona et desitxo molta pau en el teu viatge i tots et desitxem pau ets molt bona persona
amal drissi ha dit…
hola merce soc la amal
com me anat a belgica
no te pugut beura tu i jo ens boliam molt adeuuuuuuuuuuuu