Taller de ceràmica

El passat dimecres 11 de maig van començar les visites a l'Escola d'Art de Manresa per realitzar el "taller de ceràmica". El primer grup en anar-hi va ser el de 3A, però les següents setmanes hi aniran passant els de 3B (18 de maig), 4A (25 de maig) i 4B (1 de juny).
Es realitzen 2 activitats:

D'una banda el Marcel.lí ens ensenya a tornejar i cadascú acaba fent un bol de ceràmica amb les seves pròpies mans. Com que la majoria mai no havien fet anar un torn, és una experiència molt interessant i, per a alguns, fins i tot té un punt màgic anar veient com amb la pressió de les nostres mans el fang va agafant una o altra forma.

D'altra banda, amb la Fina, fem un exercici de creativitat. A partir d'una planxa de fang, retallem una silueta humana i, amb tot el fang sobrer, anem fent complements per vestir el personatge que cadascú decideix (una bruixa, un dimoni, un lladre, un rei...). Finalment el decorem amb tocs de pintura.

És una sessió molt interessant en la qual aprenem moltíssim del Marcel.lí i la Fina i tots acabem amb dues figures de fang fetes per nosaltres (tot i que haurem d'esperar unes setmanes perquè ens les couran al forn a uns 1000 graus).




Comentaris

MAHDI ALLAG ha dit…
Quan vaig anar em va agradar moltisssssssssim¡ pero vaig aprendre moltisim i lu que em va agradar mes era el torn i el ninot de fang.
Damián ha dit…
Quan vaig anar vaig veure que el Marcel·li per fer la tassa li donava igual embrutar-se les mans.

I la Fina sabia molt de fer figures.
sergi ha dit…
Em va agradar molt quant vem fer el bol i fer el ninot.Jo vaig fer un dimoni. Molt divertit per a mi.
Ainhoa ha dit…
He vist les fotos i m'agradaria anar alla perque els tratges van quedar molt molt molt macos i jo tambe n'intentare de fer un a casa i el tratge tambe i si puc us enviare una foto.
lorena ha dit…
Jo no vaig anar pero he vist les fotos de ceramica i m'han agradat molt
Hanane ha dit…
Amb el Marcel.li hem fet el torn i quan ho feia era com magia i em va
agradar.
Nissrine ha dit…
He trobat molt maco el treball que vam fer nosaltres i m'agrada molt i molt maco i vaig fer un nino i es guai i l'Eladi va fer unes fotos
son guais.
Adrià Palà ha dit…
El que em va agradar mes va ser quan vem anar a les bicicletes perque hi havia semafors com si fossin automatics.
Briusa ha dit…
Hola soc la BRISA i l'excursio de la ceramica va ser molt divertida. Vaig aprendre a fer coses que mai vaig aconseguir fer. El Marcel.li feia moltes coses amb fang divertides i jo penso que es un molt bon professor per a l'escola d'art.!que us ho passeu be els que encara no heu anat¡
QUERALT ha dit…
Hola soc la queralt em ba agrada molt la Fina ens egudaba i ba se mmmmmmoooooooooollll!!!!! pro kue mmmmmmoooooooooolllll!!!! mmooll! tenbe mmmm! dumes de pensaro el fanc semblaba cocolata i vaic fe el angel al pati bem juga ' balla' llagi ' canta ' guga a futbol ' enima' ex···· quan bem ariba esta mol cansada.
Mireia ha dit…
Hola sóc la Mireia, em va agradar
molt l'ho que feia el Marcelí,perque
semblava que feia magia.
Feia gots,gerros(...)i fins i tot ho
vem fer nosaltres,i era molt guai.
Ysmin ha dit…
Hola sóc la Yasmin i em vaig passar molt bé. La Fina ens va explicar quan es pintaba amb fang havien d'agafar molta pintura i haviem de fer com puntets. El Marcel.li ens va ensenyar a fer gots,gerros(...)etc i amb vaig pasar molt i molt be´.
Deborah ha dit…
Amb el Marcel·li va ser molt divertit pero em vaig embrutar molt i amb la Fina vem fer molt divertit perque vem fer al personatge i he apres a fer coses amb el fang i em van agradar molt les dues coses
Adrià Palà ha dit…
El que em va sorprendre va ser el torn perque quan ficava les mans al fang feia pessigolles.
Conxi -mare Sergi- ha dit…
A mi tambè em va agradar molt aquest taller de ceràmica. Es molt bonic fer figures de fang amb les teves mans i molta imaginació. I tots els nens van demostrar tenir molta imaginació i moltes ganes de fer figures.
Aina ha dit…
2.A mi m’ha agradat molt quan fèiem ceràmica perquè feia pessigolles i m’embrutava les mans.
Alba ha dit…
M’ha agradat fer la figura i fer el bol
Ariadna ha dit…
2 Ha ceràmica el ninot vaig fer la Shakira i amb va agradar molt també el torn mai ho havia provat.
David ha dit…
2 amb ba agrad molt i tambe lu daql fanc.
Guillem ha dit…
Emb va sorpendre com el Marcel•li feia anar el torn,i la Fina les tecniques que ens va ensenyar.
ANNA CABALLERO ha dit…
EL TALLER DE CERÀMICA AMB VA AGRADAR MOLT




ADEUUUUU