Descripción de Manresa

Els alumnes de 4t, a l'hora de "Taller de Castellà", estem treballant les descripcions. El grup de l'Eladi en va fer una de col.lectiva a partir d'una imatge nocturna de Manresa semblant a la que il.lustra aquesta notícia. Tothom en va quedar força content i per això l'hem volguda compartir aquí al bloc:

UN PAISAJE DE MANRESA
Ya es de noche, está oscureciendo y tenemos delante los dos monumentos más antiguos de Manresa: la Seu y el Pont Vell.
El cielo es violeta y parece que se le hayan caído las estrellas.
En lo alto de la colina, la Seu brilla y avisa a los visitantes, como los faros del mar, con su iluminación amarilla.
Debajo, el Pont Vell se refleja en las aguas del río Cardener. La parte central del puente con su gran arco y las dos ventanitas parece la cara de una ballena.
Las campanas de la Seu anuncian que son las ocho, la gente empieza a irse a sus casas y sólo algunos coches se quedarán a hacer compañía a estos monumentos con sus luces.

Comentaris

Nuria Gispets ha dit…
No m'estranya que hagis posat aquesta descripsió. Entre tots ens va quedar genial, i espero que aviat en fem alguna mes i la posem al bloc. Adeu.
LAIA P ha dit…
QUE MACU ABERA SI ITORNEU ADEU UPS DEBERIA
DIR
ADIOS
Anna Caballero ha dit…
Hola, sóc l'Anna.
El paisatge de Manresa em va agradar molt fer-ho.
ADEUU!
paula ha dit…
Em va agradar molt, va ser molt guay!!!
ALBA PORTALES ha dit…
no m'estanya que l'ageu tingut que pengarla al bloc us a quedat maquissima .
SERGI ha dit…
M'hagradat molt la descripcio de MANRESA, de la SEU i el PONT VELL.
ADIOS!
conxi ha dit…
Ha sigut molt maca tota la informació de Manresa.