Les Trifulgues dels Germans Garapinyada

El passat dijous 3 de novembre, dintre de la 14a Fira Mediterrània de Manresa, vam anar al teatre Conservatori de Manresa per presenciar l'espectacle "Les Trifulgues dels Germans Garapinyada" de la companyia Teatre Mòbil, obra guardonada amb el Premi al Millor Espectacle de la Mostra de Teatre Infantil i Juvenil d'Igualada 2011.

L'obra tractava de les peripècies de 3 comediants (o eren pastissers??) que arran d'una trucada telefònica, emprenien un viatge d'aventures per arribar a actuar a Philadelphia. Travessaven mars, tempestes i sardines gegants amb un curiós vaixell que només amb una roba blanca entre dos llistons de fusta es va anar transformant de mil i una maneres.
Un cop arribats a lloc, van representar la conegudíssima i clàssica Comèdia de l'Art: "Colombina i Pierrot, l'amor venia amb Hula Hoop". Allà Pierrot, Colombina, Arlequí, Don Pantalone i el Capità ens van fer riure amb les seves peripècies i desventures amb una perfecta barreja de senzillesa, visualitat i molta diversió!

La representació ens va agradar molt i ens va fer riure molt, però segurament recordarem tant o més que l'obra els llamps que van fer aturar l'espectacle per un problema elèctric i el patac d'aigua que ens va deixar ben xops en el viatge de tornada fins a l'escola... Quina aventura!!

Us deixem amb un vídeo resum de l'obra:


Comentaris

Marc Bardají Rubiralta ha dit…
Hola ,ami l´espectacle dels germans garapinyada em va semblar molt maco i gracios.
Lo que més em va agradar va ser quan va sortir aquella nena amb els cabells de color roig i un jula-jop rosa i blanc que el tiraba i tornava.
Aspero fer alguna altra sortida
com aquella.
Adeu!!!!
paula ha dit…
Em va agradar molt i va ser molt dibertit, el tros que amb va agradar mès va ser el de que feien beura que es fiquaba dins de l' aigua, pero la tornada va ser com una abentura.
Toni llobet ha dit…
Els Germans Garapinyada.El que em va agradar molt era el prinsipi.adeuu!
Nuria Gispets ha dit…
A mi aquell espectacle va ser IMPRASIONANT i XULISIM!!!!
A mi em va encantar i vull felicitar als
Germans Garrapinyada i al tecnic que
s'enquerregava de les llums i dels sons perque ho feia tot exacte.
Hi han 2 coses que em van destacar molt:
Aquell tros on la Colomvina volia una cadira i l'arlequí li treia i les milions de formes que feien amb 2 pals lligats en una tela. En fi em va encantar.
laia ha dit…
HOLA SOC LA LAIA I ERA MOLT DIBER JO U VULL TORNAR A VEURE I TORNAREM
Amanda ha dit…
Em va agradar molt el teatre, va ser molt divertit, vaig riure molt. Amb una simple tela van fer mil formes.
Arnau martinez. ha dit…
Hola soc l'Arnau i us vull dir que l'espectacle em va agradar molt, va ser molt graciós. El que em va agradar mes va ser quan feia veure que nedava.
Roger cantisano ha dit…
hola soc el Roger i a mi em va agradar molt. El teatre dels germans Garapiyada i em va agradar molt aquell home de la mascara i el Pantalone i la part del hula-hoop.
També m'agradava quan es feien patadas
hahah

adeu
Claudia ha dit…
Hola soc la Claudia, el teatre em va agradr molt feia pero que molt que molta grasia.
alba portales ha dit…
A mi m'ha agradat molt moltisssim l'obra i espero que un altre any anem a veure una altra obra guanyadora dels mateixos personatges. Ah! i per mi va ser xulissima l'obra.

adeu!!! fins un altre!!!
Adrià Garcia ha dit…
Va ser xulissim, m'ho vaig passar molt be. Vaig veure molts amics i un cosí meu. Em vaig partir de riure.
Quan vem passar una experiencia d'aigua vem arribar xops al cole.
Adeu!!!!
Anònim ha dit…
mu baix pasa molt bè tot era parfecta aquell dia fins i tot cadarnus xops en al tros de turnada mu baix pasar molt bé amb las mebes amigas que entra les 3 ens cubriam amb al paraigues.Cuan as ba acaba l'aspagtacla bem teni que cedarnos alla i cuan ba para un mica la pluja bem surtir daspres bem cada ben xops a la turnada parque as ba pusa a ploura un altra cop .|BAIX CADA FINS I TOT AMB ALS MUITJONS XOPS