Matinal del Petit Príncep

El dimecres 9 de novembre vam dedicar tota una matinal al projecte del Petit Príncep.
Tots els alumnes de les 4 classes de Cicle Mitjà, ens vam repartir en 3 grups i vam passar rotatòriament per les 3 activitats previstes.

1.- L'Iñaki Arregui, el president de l'Associació "El Petit Príncep" de Catalunya ens va fer una interessant xerrada en que ens va parlar de la vida del seu autor, Antoine de Saint-Exupéry, de l'argument de l'obra, de les possibles interpretacions dels aspectes que s'hi tracten (l'amistat, la felicitat, els sentiments...), de la vida i la mort i el pas del temps dins de l'obra... També ens va explicar que és una obra traduïda a moltíssims idiomes i de fet ell les col.lecciona i en té més de 100. Va ser una xerrada molt interessant!

2.- Vam fer una gimcana literària en què es tractava de trobar la resposta a 15 preguntes dins del mateix llibre que anem llegint cada setmana. Algunes preguntes eren una mica difícils, però va estar bé esforçar-se entre ttos els del grup per anar pensant on i com podíem anar trobant les respostes.

3.- Vam veure la pel.lícula "El principito" i ens va agradar moltíssim. Després d'anar llegint el llibre va ser molt curiós veure un aviador i un nen de veritat interpretant el que havíem anat descobrint al llibre. Així com el rei, l'home de negocis... Però sobretot la serp, la guineu o la flor... que estaven interpretats per actors... Vam poder veure el planeta del Petit Príncep, l'avió de l'aviador, el desert... Va estar molt i molt bé.
I, sabeu què?
Hem trobat una plana d'internet on podeu veure tota la pel.lícula per si la voleu ensenyar als pares o la voleu tornar a mirar des de casa. Us la deixem enllaçada aquí baix.


Va ser un matí diferent, molt agradable i molt interessant, dedicat totalment a un llibre que ja ens comencem a estimar i que, tal i com ens va dir l'Iñaki, es pot anar rellegint en diferents ocasions al llarg de la vida i anar-hi descobrint noves coses i sempre enriquidores.
En fem una valoració molt positiva i us deixem amb algunes fotos per recordar aquell dia.

Comentaris

Núria Gispets ha dit…
Uaaaaaaa!!!
Ara soc experta, en el Petit Princep!
La gimcama va ser xulissima!!
M'ho vaig passar genial...
I espero que torni a preguntar-nos si som responsables senyor Iñaki!
Iñaki ha dit…
Meravellòs matí amb El Petit Príncep. Els nois i les noies de CM crec que heu viscut una jornada inolvidable de la que sempre us quedarà en el record allò de : l'important és invisible als ulls.
Què atents que estàveu i que bé us vareu portar
PAU ha dit…
Hola soc el Pau de 3r i ma agradat molt la pelicula del petit princep adeu.
paula ha dit…
Gracies Iñaki!!! Em va agradar molt la pel·licula i tambe la xerrada, es que em va agradar tot.
GRACIES!!!!!!
Ahlam ha dit…
Hola l' Iñaki ens va explicar moltes coses del "PETIT PRINCEP" i del
"ANTOINE SAIN-EXUPERY" el que em va agrada era la pelicula del "PRINCIPITO" va ser xulissim .
Marc Bardají Rubiralta ha dit…
Hola a mi la matinal del Petit Princep em va agradar molt.
Va ser molt interessant tota la explicacio,la pel.lícula i la gincama em van agradar molt!!!!
Adeu!!!!
Toni llobet ha dit…
Em va agradar molt la matinal del Petit Princep. Les 15 preguntes eren una mica dificils pero em va ser divertit.La xerrada de l'Iñaki va ser molt interessant.
Nuria cardona ha dit…
Amba agrada molt el matinal al Petit Prinsap i esperu ca molts nens u pugin gaudi

ADEU UN MATI INULBIDABLE
adrià ha dit…
Em va agradar molt tot però lo que em va agradar més va ser la pel.lícula però també la xerrada i la gimcama va ser molt guai.
mahdi ha dit…
Hola, la xerrada em va agradar molt, la pel·lícula em va agradar molt i tambe la gimcana. T'espero a l'escola, adeu Iñaki.
RALUCA ha dit…
M'ha agradat molt la pel·lícula del PETIT PRINCEP.
Mireia ha dit…
Em va agradar molt,la xerrada va ser
molt interessant,bueno realment va ser tot molt interessant.
La gimcama del Petit Princep trobo que va ser una mica difícil però em va agradar tot.
Otman ha dit…
M'ha agradat molt le xerrada, també la pel.lícula i tambe m'ha agradatla gimcama. Tot lo que hem fet ha sigut molt super guai !!!!!!!
Noelia ha dit…
La pel.lícula em va agradar molt tota, va ser interessant tot. I l'Iñaki em va deixar llegir una mica el llibra del petit princep i la Raluca va llegir el llibre del petit princep amb romanès ademes em va agradar moltíssim.
YASMIN ha dit…
La meva opinio es que em va encantar i vem fer la xerrada, la gincama,la
pel·licula,i el que em va agradar més
era la pel.licula, era tope guai pero
no vull dir que tot lo altra no m'hagi agradat.
Deborah ha dit…
Em va agradar molt em vaig divertir molt, la xerrada va ser molt interessant. Vaig aprendre moltes coses del Petit Princep
david Peña ha dit…
Al matí vem fer la xerrada i va ser interessant. Lo que em va agradar molt és la pel·lícula ,adeu !!!!!!!
Raul Clemente ha dit…
El matí del Petit Princep m'ha agradat molt sobretot la pel·lícula, i el que m'ha agradat menys ha sigut la gimcama ,adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Isaac ha dit…
Va ser xulissim i em va agradar molt, però lo que més em va agradar va ser la pel.lícula perque eren actors de veritat!! Sabeu qui era la guineu? era un actor que en una altra pel.lícula feia de científic trastocat i revivia una persona acompanyat de l´aigor i una acompanyant ,era de conya (franquesteny).
Queralt maroto piedra. ha dit…
hola veu veure la peli del principito ! era molt llarga i divertida. Ostres feia molt riure com caminava la serp, eh que si!? ja ja ja ja. I la guineu, que ràpida era i deia "primer m'hauràs de domesticar, però avisa'm quan t'acostis". I el petit princep deia "pero estate quieta" Eh que si? Al final es sentia riure al petit
princep perquè l'havia matat la serp.
I les fotos que us han agradat? bueno adeu nens i nenes i gossos i gats i aquests contes s'han acabat adeu!.ah i recordeu veure la peli del petit princep. Un matí inoblidable.
Nissrine ha dit…
Em va agradar MOLT quan vaig veure la peli.cula i gimcama del petit princep i la xerrada del senyor Iñaki i va explica moltes coses del petit princep i vam veure fotos del petit princep
Ainhoa ha dit…
A mi em va encantar! Em va semblar
genial! a mi em va agradar la xerrada de l'Iñaki, pero se'm va fer molt llarga. I la pel.lícula ni en parlem ¡va ser molt xula¡
A mi tambe em va agradar molt mlot i molt i a la pel.lícula la rosa va estar genial i la serp jo crec que la van posar en persona per entendre-la millor i la guineu igual que la serp.
Però no sé si a tothom li va agradar tot. La xerrada i la pel.lícula i la gimcama literària. I tot a mi em va agradar. ¡era genial¡ m'ha encantat. Espero que torni a venir per recordar-nos lo de casa sabatille... m'agradaria
seguir encontacte amb ell. Aixo si va ser i sera un mati inoblidable adeu mati inolvidalble. Magradaria tornar al passat.
ALBA PORTALES ha dit…
a mi em va agradar molt moltisim el matinal del petit princep quan vem fer la gincana i la xerada del senyor iñaqui i moltisim la pelicula i em va semblar molt be que aquet any ens estem llegint aquet conte del petit princep
Riham ha dit…
Jo ma agradat molt la xarada i moltas cosas adeu fins unatra dia.
abril bosch 4-b ha dit…
m'encanta el petit princep perque es molt interessant.El petit princep te un planeta molt bonic adeuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!