Missatge de la família Ocón

Fa pocs dies va morir el pare del nostre company Adrià García de 4A i la família ens ha fet arribar aquesta nota per tal que la publiquéssim als blocs de l'escola.
Volem aprofitar aquestes línies per expressar-los el nostre condol i el nostre suport i deixem obert aquest espai per si algú (alumnes, pares, mares, mestres...) vol fer-los arribar algun comentari.
Estem al vostre costat per tot el que necessiteu
!

I ara us deixem amb la nota de la família Ocón:

"Com molts ja sabeu, el 29 d'octubre el pare de l'Adrià i l'Alèxia va deixar de patir després d'una llarga i valenta lluita contra la seva malaltia. Volem agrair en nom de l'Adrià i l'Alèxia les múltiples mostres de suport rebudes per part de tota la comunitat educativa d'Oms i de Prat, el personal de l'escola i les famílies dels companys de classe.
Certament ens reconforta que l'Adrià i l'Alèxia puguin afrontar aquesta nova etapa tan difícil rodejats de tant amor i comprensió.
Gràcies,
FAMÍLIA OCÓN"

Comentaris

ALBA PORTALES ha dit…
Soc Alba Portales amb la meva mare i el meu pare i volem que sapigues que tens tot el nostre suport i que pots conta amb la meva amistat que si et puc ayuda a se una mica mes feliç estare al teu costat , si amb necesites aqui estare!
paula ha dit…
Hola, soc la Paula Pareja, i em fa molta pena aixo, Adria si nesesites alguna cosa digamu.
Carlos Ruiz Ayala ha dit…
Hola, sóc el Carlos. Ho sento molt per la perdua del pare de l'Adrià. I també ens dóna molta pena a tots.
Arnau ha dit…
Hola,soc l'Arnau Martínez. Ho sentó molt per lo del teu pare . Adrià sap on soc per tot el que necesitis. Estare al teu costat.
Nuria Gispets ha dit…
Hola Adrià i Alèxia, la mare i jo us volem fer arribar una forta abraçada i tot el nostre suport. Ànims i endavant.
LAIA PALACIN AYLLÒN ha dit…
HOLA ADRI USENTO MOLT I AS DE SEGUI ENDEVANT VONA SORT
sharlene ha dit…
hola soc la sharlene em fa molta pena la peruda de el pare de l'Adria.

nomes et vull dir adria que si necsesites la meva ajuda ho de els teus amics conte amb nosaltres.

espero que uh pugis superar.
perque perdre a un pare es molt trist.

ho sento molt.
adeu.
Miriam ha dit…
Hola sóc la Miriam nomes vulia dirte que u sento molt ,pero ja saps que si et pasa alguna cosa nusaltres sempre astarem al teu costat.