Conte de Nadal

El dijous 22 de desembre al matí la companyia de teatre ALEHOP ens va oferir ls representació del "Conte de Nadal", una adaptació del conte de Charles Dickens.
L'Albert i el Chema, van convertir-se en el senyor Scrooge i el seu empleat, en Perkins. El senyor Scrooge és molt avar, només pensa en els diners, maltracta tothom i odia el Nadal. De cop rep la visita de l'esperit del Nadal que li ensenya:
  • el passat, quan ell era un nen i ja no deixava les joguines als seus amics (com un nino del Pinotxo)
  • el present, amb la família del seu empleat, en Perkins, que són molt pobres, però són feliços amb el que tenen.
  • el futur, amb la família Perkins, trista perquè se'ls va morir el fill perquè no van poder comprar medecines.
Tot això el fa reflexionar i finalment decideix canviar de vida i tractar millor la gent.

Però enmig d'aquesta part seriosa, els actors van anar intercalant cançons, balls i coses divertides que van fer que tothom acabés entusiasmat. I quan l'obra va acabar, ens van deixar música de fons i vam estar una bona estona ballant i corrent lliurament pel pavelló.
Ens ho vam passar molt bé.
Mirem unes imatges per recordar-ho.

Comentaris

mahdi ha dit…
Hola Eladi soc el Mahdi el teatre m'agradat molt el teatre a mi al qui m'agradat mes es el que te el pel blanc adeu ELADIi feliç any dos-mil dotze. adeu.
paula ha dit…
Hola, a mi em va agradar moltisim. El que em va agradar mès va ser quant a tutom li va agradar el nadai.
Maria Páez Closa ha dit…
Em va agradar molt el teatre de
nadal.
AIDA ALAMILLO ha dit…
Em va agradar moltisim el teatre de nadal ens van deixar ballar molta estona.adeu!!!!