Visita a la MUTUAM

El passat dijous 15 de desembre de 2011, els alumnes de 4t vam anar a fer una visita als avis que viuen a la residència MUTUAM i que són veïns nostres. Ja fa uns quants anys que, quan falten pocs dies per Nadal, ens agrada anar-los a fer una visita i fer-los una estona de companyia, oferint-los danses i cançons que hem treballat durant el curs.
Tant els avis residents com els treballadors de la residència es mostren molt agraïts per la nostra visita i les nostres cançons i danses. Fins i tot ens conviden a fer un mos abans de marxar i tot plegat fa que sigui una estona molt maca que hem d'anar mantenint i repetint.
Amb l'ajut inestimable de l'Anna Torné hem anat desgranant el repertori treballat:
  • les 3 cançons de la cantata del Petit Príncep: la del xai, la del negociant i la del geògraf.
  • la cançó "Quan somrius" feta com a ball en línia
  • el "Rock del llangardaix"
  • la sardana del Barça
  • el ball per parelles amb la música de la Coixinera
  • el "Jo sóc feliç"
  • la cançó de "Les Bananes"
  • i, per acabar, el "Fum, fum, fum"
I hem de dir, modèstia a part, que ens ha quedat molt bé i tothom ha acabat molt content. I de record us deixem amb unes quantes imatges.


Comentaris

Toni Llobet ha dit…
em va agradar molt anar a la residensia d'avis hi ha ballar
Amanda ha dit…
Hola m'ho vaig passar molt bé ballant i cantant per a els avis de la residencia MUTUAM.
paula ha dit…
Em va agradar molt fer feliç els avis de la residència MUTUAM de Manresa.
Gisela Torras ha dit…
Em va agradar molt anar a ballar per a els avis del MUTUAM de Manresa