Carnestoltes 2012

El divendres 17 de febrer vam celebrar el Carnestoltes de diverses maneres. En primer lloc, de bon matí vam venir tots vestits de gala tal i com havia manat el rei Carnestoltes i va ser tot un espectacle veure com d'elegants s'havien vestit la majoria.
Després del pati vam començar les activitats especials. En primer lloc vam mirar un altre dels episodis de la sèrie "Planeta azul" (cadascú a la seva classe i cada grup un capítol diferent) i després vam fer una sèrie de jocs relacionats amb el tema del projecte "El mar i el fons marí":
  • completar la lletra de l'havanera "El meu avi"
  • buscar 10 diferències entre 2 dibuixos de pirates
  • resoldre un enigma per dir el nom de 5 pirates a partir d'unes pistes
  • sopa de lletres en anglès per trobar el nom de 10 espècies marines
  • encadenar 25 paraules relacionades amb el projecte les unes amb les altres dins d'una quadrícula.
Finalment a la tarda vam anar al pavelló juntament amb les altres classes d'Educació Infantil, Cicle Inicial i Cicle Superior i vam gaudir de les disfresses de tothom. Els més petits anaven disfressats de patufets, tabalets, indis, pirates, dracs i cavallers; els de 1r i 2n anaven tots disfressats d'astronautes; els de 5è i 6è havien fet diferents comparses de temes totalment diferents i nosaltres... Nosaltres vam posar a prova la imaginació i, tot i que hi havia una gran majoria de pirates, hi havia disfresses molt originals: una medusa gegant, pops, mariners, submarinistes, pingüins, estrelles de mar, aquaris, nàufrags, peixos...
Tots vam desfilar davant dels altres i després vam tenir temps per poder ballar les cançons que tots esperàvem: waka-waka, ai se eu te pego, shared love, bon dia, l'all-i-oli...
Us ho vau passar bé? Per què no ens ho expliqueu a través dels vostres comentaris? Primer mireu unes quantes fotos de record i després a veure si us animeu i ens feu cinc cèntims de les vostres impressions.

Comentaris

Amanda ha dit…
Hola soc l'Amanda m'ho vaig passar molt bé jo anava de marinera.La disfressa que hem va agradar més va ser la de una alumne de tercer que anava de medusa era xulisima.

Adéu!!!!!!!!!
Marta Oliva ha dit…
Hola soc la Marta jo vaig ser qui amb vaig disfrassar de medusa
pero la meva mare no se com pot fer aquesta disfressa tan xula... pero jo tambe la vaig ajudar molt.


adeu!!!
Ohiane ha dit…
Hola sóc l'Ohiane i anava disfressada de pirata. Fins un altre...
MIQUEAS. ha dit…
Hola sóc el Miqueas m'ho vaig passar molt be, sobretot quan estàvem ballant.Adéu.
hanan ha dit…
Hola soc la Hanan dic.

Hola soc la Hanan i us dire que m'ha agradat molt. Va ser genial i fantastic.
Aquesta drifresa m'ha agradat moltisims.
Laura ha dit…
Hola soc la Laura i m'ho vaig pasar molt be perquè vam ballar moltes coses, com per exemple la cançó de la nosa.
Carmen Ballesteros ha dit…
Hola soc la Carmen i va ser pipa el carnestoltes. Van ser molts divertits i molts macus els disfracos dels nens i nenes.


adeu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.
Aida Alamillo Martinez ha dit…
Hola soc l'Aida i m'ha agradat molt les disfreses i la que mes m'agradat es la de la meva amiga. Els guanyadors de gala estaven molt guapos.
Adéu!!!!!!!!!!
Adam ha dit…
Hola jo amb vaig disfressa de pirata. Hi havian moltes disfresas molt xulas
de pop,pingui,madusa,pirata,mariner,
etc.Em vaig divertir molt bueno adeu!!!!!
Diego Antúnez ha dit…
Hola sóc el Diego. Em vaig disfressar de mar i em van agradar les disfresses de medusa i de pop.
IVET ha dit…
HOLA sóc la IVET m, ha gradat molt
les disfresses la que m,ha gradat mes
son els indi
YASSINE ha dit…
Hola, soc el Yassine i m'ha agradat el carnestoltes, sobretot quan feiem les dances.
Abril lopez ha dit…
hola sóc l' abril lopez ami em ba agradar molt mu baig pasar molt be sabeu de que em baig disfressar de pirata baix anar amb un baixei de cartro alban fer algunes nenes bueno que mo baig pasar molt be adeu
YESENIA ha dit…
Hola soc la yesenia i em ba agrada molt balla i canta i tanbe amb baic diberti molt adeu fins un altra !!!!
Roger Ayala ha dit…
Hola sóc en Roger i em vaig disfressar de Pirata. Totes les disfresses em van agradar molt.
YASSINE ha dit…
Hola soc el Yassine i m'ha agradat
l'excursió. Adéu!
Aitor Anaya ha dit…
Hola sóc l'Aitor m'han agradat molt totes les disfressas. Eren divertidisimes i el que m'ha agradat mes es que totes les disresses.
Anna Zafra ha dit…
Mo vaig pasar pipa jo sóc la sirena.
FERRAN ha dit…
Hola sóc el Ferran de 3rA i em vaig disfressar de pop. Em van arrencar una pota i quan vam ballar estava molt emocionat.
Adéuuu!!!
SÍLVIA SÁNCHEZ MONTULL ha dit…
Hola sóc la Sílvia i em va agradar molt el carnestoltes.El mes divertit va ser quan vam ballar.
Adéeeeeeeeeeeeeeeeu!
arnau ha dit…
AMb ba agrada molt la festa del carnaval i mo vaig psar molt be i sóc
l'Arnau.
Eric Pascual ha dit…
Hola sóc l'Eric i em vaig disfressar de pirata amb una espasa de fusta. Espero que l'any vinent sigui igual.
Alejandra ha dit…
Hola sóc l'Alejandra i em vaig disfressar de fons marí. El meu cosí deia que portava una tele al cap.
Adeu
Maria Páez Closa ha dit…
Em va agradar molt el carnaval i m'ho
vaig passar molt bé.
Nicolás ha dit…
Hola sóc el Nicolás i m'agradar molt el dia del carnestoltes sobretot quan em ballar Adeu!!!!!!!11
Andres ha dit…
Em va agradar molt el carnestoltes,
va ser molt divertit
Mònica ha dit…
Hola soc la Mònica i volia dir que m'ha agradat molt el dia del carnestoltes.I totes les disfresses eren molt maques.
Adeu!!!!!
Riham ha dit…
hola m´ha gradat mooooooooolt el carnestoltes jo anaba disfrasada de pirata ialguns de estrella de mar ...era mooooooooolt guai adeu
Brenda Pradas Ruiz de tercer B ha dit…
Va ser molt guai i em vaig disfressar de peix.
Adeu
Aina Rodriguez ha dit…
Em baix disfresar de pirata i anaba mol uapa iem baix dibarti mol
LAIA PALACIN ha dit…
Hola soc la Laia, m'ho vaig passar pipa la tarda del carnestoltes,ballant,cantant... va ser molt divertit.
ADÉU!!!!
Alba Antas ha dit…
m´o vaig pasar molt be i emvaig disfresar de pop .
Lara Ruiz ha dit…
Hola, sóc la Lara i hem vaig disfrassar d´estrella de mar, la meva mare hem va ajudar a fer-la.
Adeu.
sharlene garcia ha dit…
hola soc la sharlene em va agradar molt el carnastoltes itambe em va agradar quan vem ballar amb l'anna torner el waka wakaw i ay se eu te pego.
Desde aqui vull donar les graçies a l'anna torner per abernos ensenyat a ballar el waka waka i l'ay se eu te pego i tambe a els professors per abernos preparat aquest carnestoltes i abernos fer gaudi tant gracies.