Pregó Infantil de La Llum

El divendres 17 de febrer, a part de celebrar el Carnestoltes, a Manresa hi havia una altra celebració molt important. Començaven les festes de la Misteriosa Llum amb el Pregó Infantil. I aquest any, la nostra escola, juntament amb la Jeroni de Moragas i el Pare Algué, eren les encarregades de preparar i dur a terme aquest important acte protocolari.
El pregó en si el van fer els alumnes de 5è, però el nostre Cicle Mitjà també hi va estar representat perquè vam aportar-hi 4 músics al conjunt instrumental que va interpretar els Goigs de la Llum: la Natàlia Pacheco (violí), l'Anna Caballero (contrabaix), l'Aina López (saxo) i la Núria Gispets (flauta travessera).
Tothom diu que va ser un pregó molt original i molt emotiu i han rebut moltes felicitacions. Així doncs, des d'aquí ens hi sumem i us deixem amb unes fotos i 2 enllaços: el bloc de cicle superior on hi ha una notícia que ho explica tot i la filmació de l'acte de l'Ajuntament.
Esperem que us agradi!








Comentaris

fares ha dit…
Ma agradad molt igualment que no sigu la meva tradicio muslimana
Ivan Blanco ha dit…
Hola soc l'Ivan, i m'agradat aquest video de la festa de la llum que han fet els nens i nenes del video,dons adeu!!!
nasera ha dit…
Hola mhu vaig pasar molt be yo amb vaig dicfressa de pirata
Pau ha dit…
Hola soc el Pau de 3r i m´ha agradat molt el pregó infantil.
Adeu.
Halima Grain Chumati. ha dit…
M'ha agradat quan vam cantar i ballar durant la festa dels carnestoltes.
Alex lardin ha dit…
Hola, soc l'Alex.
evist aquest video
magardatmol
ievisala matali
Adrià ha dit…
M'ha agradat molt les disfreses pero el que m"ha agradat moltisim es el CARNESTOLTES.
Anna Zafra ha dit…
HO HEU FET MOLT BE!!!
Sergi.M.C. ha dit…
Ho heu fet molt be!M'ha agradat molt quan el REI PERE III va dir: Calleu
tots!És una ordre.
Adeu a tothom.
Riham ha dit…
Hola m´ha agradat mooooooooolt quan el rei Pere III va dir: Calleu!
Adeu
Paula ha dit…
Abera, com hu esplicaria, es tn xulo que no se que dir, tots saben tocar super.
OSIGI QUE....