Taller de ceràmica

El dimecres 1 de febrer van començar les visites a l’Escola d’Art de Manresa per realitzar el Taller de ceràmica. Els primers en anar-hi van ser els alumnes de 3r.A i 3r.B i les setmanes següents hi van anar els nens/es de 4t.A i 4t.B.

Com en els anys anteriors vam fer dues activitats:
- El Marcel.lí ens va ensenyar a tornejar i cadascú va acabar fent un bol de ceràmica amb les seves pròpies mans.
- La Fina ens va proposar de fer una barraca de vinya. A partir d’unes planxes de fang, vam fer uns maons i vam anar construint la barraca que podia ser quadrada o rodona. Després vam fer els acabats, que podien ser ninots o bé peces per decorar la barraca.
Finalment, les peces es couran en un forn a uns 1000 º C de temperatura.

Com cada any, el matí ens va passar volant, ens hagués agradat tenir més temps per poder continuar creant amb el fang i les nostres mans, però va tocar endreçar i tornar a l’escola.

Gràcies, Fina i Marcel.lí, per tot el que ens vau ensenyar!!

Comentaris

Pau ha dit…
Hola,soc el Pau de 3r i em va agradar moltisim el taller de ceramica.
Adeu.
Anna Zafra ha dit…
¡Que xulu ba ser!M'ha agradat molt.
Eric Pascual ha dit…
Hola sóc l'Eric i em va agradar molt el taller de ceràmica.
Adéu!
Carla Q.C. ha dit…
Hola,sóc la Carla de 3r i em va agradar molt el taller de ceràmica i les coses que vem fer. També em va agradar molt el que ens van ensenyar.
Alejanra paulino ha dit…
Hola sóc l'Alejandra i m'ha agradat molt el treball de ceràmica. Va ser molt divertit.
Adéu
eva ha dit…
Hola Sóc l'Eva em va agradar molt el taller de ceràmica. Vam fer una casa que podia ser rodona o quadrada i un vol.
ERIC ha dit…
ola soc l'Eric de tercer. El taller de ceramica va ser molt divertit. Em va agradar molt les casetes i el vol.
Adeu.
FERRAN ha dit…
Hola sóc el Ferran i les casetes són molt xules i els vols de fang m´encanten.
Adéuuuu!!
Marta Oliva ha dit…
Hola sóc la Marta i em va agradar molt el taller de ceramica i els nens de 4t A u van fer molt be "SUPER XULES LES CASETES"
riham ha dit…
Hola jo m´ha gradat molt l´excursio de la saramica era molt guai feiam casetas de fang i un bolde fang i com m´ha gradat molt u turnare a fer moltes vagades!adeu
Alex.s ha dit…
Hola soc l'alex.s i m'ha agradat molt el taller de ceramica. M'ho vaig passar molt bé modelant amb fang.
Adeu
Brenda Pradas Ruiz de tercer B ha dit…
Hola sóc la Brenda de 3rB i va ser molt xulo fer la barraca de camp i el bol amb aquella màquina que es deia torn. Adéu i no sé quan ens les donaran.
Mònica ha dit…
Hola soc la Mònica, volia dir que m'ha agradat molt fer les figures de ceràmica,i també veure les fotos.
Adeu
Nicolás ha dit…
Hola sóc el Nicolás i m'ha agradat molt el taller de ceramica, sobretot tocar el fang. Tambe quan em fet les cases!!!!!!!!!!!!!!
Aina Rodriguez ha dit…
La ceràmica era mol dibertit i feiem una casa de fanc i un bol. M'ho vaig pasar molt bé.
Sergi m.c. ha dit…
Hola em dic Sergi de 3r b.
Em va agradar molt quan vam fer les
casetes de pagesos. Adeu.
Halima Grain Chumati ha dit…
M'ha agradat molt cuan bem anar amb la clase a la ceramica bem fer cases i figuras.
gabriel ha dit…
hola jo crec que el taller de ceramica esta bé pero ens van faltar al respecte molt. adeu siau.
Laia palacin ha dit…
Hola soc la Laia i em va agradar vastant pero ens va cridar una mica bueno adeu!!!!.
Gisela Torras ha dit…
Em va agradar molt fer la cabana i les decoracions pero la Fina i el Marcel.lí van ser molt desagradables.
GISELA
laila 4ta ha dit…
Ami no ma agradat cuan li deiam :sisplau fina i marselin ems pots ajuda?
i deia :bestan que no beus lo que estic fen?.Iem ba semblar molt malament.
Laura Lladò ha dit…
Hola el taller de ceramica va ser molt xulo però ens tractaven molt malament.
LAURA
Carlos Ruiz ha dit…
Hola sóc en Carlos en va agradar molt el taller de ceramica i m'ho he passat moolt bé i vaig apendre molt gracies Fina gracies Marcel.lí adeu!
manu carmona ha dit…
Hola soc el Manu vaig fer un restaurant i em va agradar molt.
Miriam ha dit…
M'agradat molt mes que l'altre vegada perque aquesta vegada hem fet una barraca de vinya i l'altra vegada vem fer un ninot.I siusplau si tornem digueu-los que ja cansa una mica fer el bol i que no s'enfadin amb nosaltres siusplau adeu.
albert ha dit…
Hola soc l'Albert,quan vaig anar al taller de ceramica no m'ho vaig passar gens bé. Ens va faltar una mica,perdó, molt, al respecte.
Toni vall ha dit…
M'ha agradat molt però espero que tornem a anar-hi em va agradar molt es diu barraca da vinya veniu us agradara molt
sharlene garcia ha dit…
hola soc la Sharlene Garcia em va agradar molt l'any passat i aquest any no m'ha agradat tant perque la Fina va tractar malament a una amiga meva,peró m'ho vaig passar molt bé fent la casa de vinya,el Marcel.lí també es va passar una miqueta peró ens va ensenyar a fer el bol i aixo es lo que compta, us recomano que vingueu.
Adeu!!!
paula ha dit…
Dons a mi em va encantar, va ser molt dibertit.Hu que no m' agradat es els comentaris que an dit els meus cumpañs.
paula ha dit…
Dons a mi em va encantar, va ser molt dibertit.Hu que no m' agradat es els comentaris que an dit els meus cumpañs.
IVET ha dit…
hola soc la IVET MAGRADAD MOLT LA CASETA I el pati adeu
Aiman ha dit…
hola em dic Aiman era molt divertit venir perque el fang era guai
Toni Llobet ha dit…
Em va agradar molt la visita al taller de ceramica i també fer la caseta de fang .
Adrià ha dit…
Em va agradar molt.Però la Fina em va empényer i eren molt desagradables.
Nuria ha dit…
hola al taller em va agrada però no em va agradar com ens van tractar
Amanda Sanz ha dit…
Hola, soc l'Amanda. M'ho vaig passar molt bé. El que em va agradar més va ser el bol pero crec que es van passar una mica: vaig sentir que li deia tonta a una amiga meva. Però igualment m'ho vaig passar molt bé.
Adeu!!!!
Alba Portales ha dit…
Hola, sóc l'Alba. Em va agradar molt fer la barraca de vinya i el bol, pero per altre banda no em va agradar que m'insultesin i que em diguessin tonta.
Adeu!!
Roger ha dit…
Hola, soc el Roger i m'ho vaig passar una mica bé pero em van falta al respecte. adeu!!
Arnau ha dit…
El taller de ceràmica va estar molt bé i m'ho vaig passar bé però faltaven el respecte. Adéu!.
Ahlam ha dit…
Hola, soc l'Ahlam de 4tA,
em va agradar molt el taller de ceràmica,em va agradar molt fer el bol, m'ho vaig passar pipa,
però per alguns nens s'ho van passar malament.Per mi la Fina i el Marcel.lí eran bons profes.
AHLAM
Anna Caballero ha dit…
Hola sóc l'Anna.
No em va agradar gens el taller de ceràmica. Trobo que ens van tractar malament.
ADEU!
Paula ha dit…
Jo ja vaig fer un comentari, pero vueno, en faig un altre, a mi em va semblar divertit,l'únic que passa es que las paraules que vaig sentir no em van agradar, pero per a mi molt be.
Vem fer un bol i una caseta amb els seus decorats, molt xulo per cert.
ADEU!!!
yasmin ha dit…
Hola soc la Yasmin ami am va agradar molt perohi vaig treballar molt, al final sem va trencar el gat que havia fet.Ara me cumprat fang ihe fet el gat molt mes millor.Buenu el menus mu he pasat be.Adeù!!!!!!!!!!!!!
alex.s ha dit…
hola soc el alex.s i la obra de art va ser molt diverdida i em va agradar molt adeu
Biel Altimira ha dit…
Aixo sembla que sera divertit espero que sigui guai.