Mural "El mar i el fons marí"

Per fi hem acabat el mural de les escales!!!
Vam començar fent uns peixos amb esquitxos d'aquarel.les (amb un raspall de dents vell). Després vam fer altres animals marins pintats amb ceres. Finalment vam decidir fer animals més grossos ajuntant cartolines i treballant en equip amb diferents estratègies (copiant d'un model o calcant d'una imatge projectada en una pantalla).
Mentrestant anàvem empaperant les parets de les escales amb paper d'embalar que representava el mar, el pol sud, les onades... També vam començar a fer algues i corall amb paper de seda. I finalment vam començar a enganxar-ho a tot i vam anar veient com prenia forma i... quedava molt bé!
Tothom ens ha felicitat i n'estem molt satisfets.
Tots els que pugueu, passeu a veure'l en directe, però, si no podeu, sempre ens quedaran les fotos del bloc.
Enhorabona a tots!

Comentaris

Anna Zafra ha dit…
Us ha quedat genial :o) Enhorabona a tots els artistes del cicle mitjà!
Mireia ha dit…
Crec que ens ha quedat molt bé.
És un mural molt molt guay.
Noelia ha dit…
A mi em va agradar moltissim pero no se si als altres li van agradar molt tambe
Raul ha dit…
Hola soc el Raul, el mural del passadís ha quedat molt guay. Jo he fet la orca amb uns altres companys clar,ADEU!!!!!!
otman ha dit…
El mural del passadis es molt guay i la orca i els pingüins de Madagascar eran tots moooooooooooooooooooooolt guais !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ysmin ha dit…
Jo vaig fer el peix manta, ho vem fer en grups.Jo vaig fer-ho amb la Lorena i l'Aina i m'ha agradat molt.
yesenia diu ha dit…
yo baix fe la madusa i em ba agrada molt bueno men baix adeuu!!!!!!!!!!
Aina 3B ha dit…
El mural ens va quedar molt xulo!!. ens ho vam passar molt bé fent-lo entre tots.
Nuria carona sanches ha dit…
am ba agrada molt partisipaen el moral¡¡¡