Colònies a Tamarit

Els dies 11 i 12 d'abril vam anar de colònies a la casa "Finca Tamarit" de Tamarit (Tarragonès). El dimecres, després d'instal.lar-nos i havent dinat, vam fer una petita dinàmica de presentacions i vam anar amb els nostres monitors (la Ivet, la Sandra i el Pablo; l'endemà arribaria la Cote) cap a la platja.
Allà, vam descalçar-nos i en una rotllana vam aprendre algunes coses sobre els tipus de petxines i restes d'animals que podíem trobar-nos per la sorra (escopinyes, lapes, rosellones, cloïsses...). Mentre anàvem escoltant els monitors i passant-nos les diferents petxines, els peus anaven jugant amb la sorra de la platja i la vista se'ns n'anava cap un helicòpter de salvament que no deixava de passar per sobre de l'aigua a no gaire alçada.
Després d'aquesta activitat vam berenar i gaudir d'una estona molt agradable i divertida jugant a la platja. Uns van preferir fer un partit de futbol, d'altres van començar a excavar amb pales, galledes i rasclets, però la majoria va voler mullar-se els peus. Bé, els peus i... les cames... les cuixes... la cintura... i alguns temeraris van endinsar-se una mica massa i van acabar fins i tot amb un tros de samarreta molla per alguna onada traïdora.
Després vam tornar a la casa a canviar-nos de roba, vam sopar i vam fer el joc de nit en que pirates, bruixes i vilatans s'havien d'anar perseguint. Finalment una mica de discoteca i cap a dormir, que el dia havia estat llarg i ple d'emocions.

L'endemà, després d'esmorzar i amb estones de pluja, vam fer l'activitat més acadèmica. En unes casetes de fusta habilitades com a aules de mar. Vam poder veure el cos d'un tauró-gat molt ben conservat, una reproducció d'un tauró molt més gran que penjava del sostre, recordar tot el tema de les petxines en una llarga taula que les reunia totes i altres espècies marines, jugar a endevinar què tocàvem amb les mans sense poder-ho veure (toca-toca) i observar alguns elements marins en uns aquaris, com per exemple: algues, anèmones, eriçons, cogombres de mar, cranc ermità, peix vaca...
Després vam anar a dinar, vam fer una ràpida recerca d'un tresor que no havíem tingut temps de buscar com a cloenda del joc de nit i ja va ser hora de recuperar les motxilles i pujar als autocars per tornar a casa.
Us ho vau passar bé? Per què no ens ho expliqueu en forma de comentaris a aquesta notícia?
Nosaltres a canvi us posem unes quantes fotos de record (la col.lecció pot anar creixent si ens en passeu més).

Comentaris

MIREIA ha dit…
Lo que em va agradar més va ser, la
discoteca,la platja i dormir...
tot i que no vaig dormir gaire.
Ainhoa ha dit…
M'ho vaig passar genial a les colònies, era super guai. Lo millor va ser dormir però costava molt perque la Queralt roncava despullada en el llit i la Yuni ens enfocava amb la llanterna a la cara.
YASMIN ha dit…
Hola jo no he nat de colonies i quan he vist les fotos m'han agradat molt i aixi un altre any ja hi podré anar.
Noelia ha dit…
Hola soc la Noelia, em van encantar un muntissim. A mi em va agradar tot menys la discoteca perque la música estava a tope i tambe no em va agradar la classe amb la COTE I EL PABLO...
Deborah ha dit…
Les colònies van ser molt guais ,lo que em va agradar mes va ser anar a la platja i a la discoteca , era la primera vegada que he anat a les colònies em va agradar molt .
ADRIÀ ha dit…
Hola!! les colonies van ser molt guays. lo que em va agradar mes va ser el camp de futbol,la discoteca i quan vem jugar a futbol a la platja.
RAUL ha dit…
Hola!!!Havia sigut molt guay quan vem estar de colonies,a mi em va agradar mes quan vem jugar a la platja,vem jugar a futbolplaya.
David ha dit…
Em va agradat molt la nit, i quan vem anar a dormir.I el joc de buscar el tresor.
Queralt Maroto Piedra. ha dit…
El que em va agradar mes va ser la discoteca . Fantastic genialll!!!!!!!!!!! Va ser una passada.
Les aules de mar va ser el que em va agradar - tambe em va agradar molt adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!. Això si, l'únic que em va agradar va ser la sopa lo demes estava fastigós (per a mi) però li dono les gràcies a les cuineres per la sopa pero de lo altre no els dono res.
Estic molt enfadada amb la meva colla perque deien que roncava
i no és veritat i si diuen que si mes val que no em parlin .
ISAAC ha dit…
A mi el que mes em va agradar va ser la disco, la platja ,les aules de mar i per la nit amb els lots.
A la nit no vem dormir gairebé res.
Tot estaba molt bo sobretot l'esmorzar.
A mes hi havia camp de futbol de tenis que estava espatllat, de
basquet i de ping pong que vaig jugar amb el David, la Mireia, l'Aina i jo.
Va guanyar la Mireia amb 3 copes.
Núria ha dit…
A mi no em va entusiasmar molt pero em vaig quedar sense paraules quan vaig veure aquell Tauró Gat dissecat!
ERA IMPRESSIONANT!!!!
Anònim ha dit…
Van ser molt divertides les colònies, em va agradar molt l'esmorzar i el sopar, lo altre no tant. La platja va ser molt guay pero a la nit venia la Yuni amb la llanterna i ens la ficava a la cara. Lo que menys em va agradar va ser el matí amb les aules de mar i el tresor a l'hora de trobar-lo
Brisa ha dit…
Hola, sóc la Brisa. A la platja em vaig mullar fins a la samarreta però va ser divertit. Em vaig trobar moltes esponges de mar, quina pena que se'm van perdre. Bé, aixo era tot el que volia dir. Adeuu|
Lorena ha dit…
A mi em va agradar molt tot i per la nit totes estaven parlant i algunes no van dormir pero el menjar estava molt bo
Aina López ha dit…
Les colònies van ser molt xules. Vaig aprendre molt, tot i que les classes de les petxines és podrien dir classes de naturals.
Guillem ha dit…
Les colònies van ser molt divertides, el que em va agradar més va ser la discoteca i la platja. A la platja em vaig mullar i vaig jugar a futbol platja. Espero poder tornar a anar de colònies.
Sergi ha dit…
Em va agradar molt la discoteca i el joc de nit encara que no tenia llanterna .Resumint m'ho vaig passar molt bé.

Adeu o si sou castellans, adios.
Damián ha dit…
Encara que jo no hagués anat, amb les fotos que he vist m'imagino que tindrien que ser molt guaiiiiis.
Alba ha dit…
Em va agradar anar a la platja i la discoteca també.
Marta Morales ha dit…
Em va agradar moltisim!!! A la platja es el que m'ha agradat molt. El menjar era fastigós i també l'aula de mar. La Queralt diu que no ha roncat i si que ha roncat.
Hanane ha dit…
Jo no vaig anar pero les fotos
em van agrada per aixó l'any que be anire .
sergio ha dit…
EM va agradar molt la platja i tambe el futbol i la discoteca. M'ho vaig passar molt bé.
Jordi ha dit…
Hola, soc el Jordi, em van agradar mes les colonies a la Carral pero a Tamarit no estava pas malament.El que em va agradar mes va ser jugar a futbol,a la disco i per dormir.Espero que l'altre any anem a la Carral.Adeu!!!!
Anònim ha dit…
hola io baig na de colonies i ba ser molt guai em ba agradar tot .El majar bueno no estaba com en un hotel de 4 estrelles pero estaba molt bo.FELICITATS CUINERES UN 9'9
brisa ha dit…
la del anonim d'ara e sigut yo me despistat persert a la nit no baig dormir res a penes 1 minut no era per la queralt pro llo baig escoltar a la queralt roncar i roncaba molt raro crec que ho feia espresa ment.Isi no ho a fet espresament no pasa res queralt tothom ronca.
Martí Puerta ha dit…
Hola soc el Martí.Em van agradar molt les colonies. lo que amb va agradar més van ser els jocs de nit també amb va agradar molt la platja ens van deixar veure animals marins vem vaure un peix que es camuflar amb la terra.
Lara Ruiz Fernandez ha dit…
Hola sóc la Lara i les colonies em van agradar molt lo que més em va agradar de fer es anar a la platja també amb va agradar molt els jocs de niti ens van deixar veure un tauró disecat i ens van explicar coses del fons marí.
Anna Zafra ha dit…
M'ho vaig passar molt bé .
El que em va agradar mes va ser la platja i l'aquari.
Marta Oliva ha dit…
Hola soc la Marta de 3r A i em van agradar molt les colonies per que quan anavam cap a la platja. Anavem trovan uns cartellets i si per exemple ficava olorar la menta tenies que olorar la menta. Tambe em va agradar quan vam anar a l'aquari vem veure : petxines ,musclos ,etc...
Em va agradar la platja per que jo i una altra amiga vem collir tantes i tantes pedres , i tamve em van agradar els jocs de nit i la disco.
Sílvia Sánchez ha dit…
Hola sòc la Sílvia!
El que em va agradar mes va ser quan vam anar a la discoteca.
Espero que els altres anys siguin iguals o millors.
adèu!
carla quiñonero ha dit…
Hola sóc la Carla i m'ha agradat molt las aulas aquari i l'excursio a la platja. Però lo que em va agrada mes van ser els jocs de nit.
eva ha dit…
Hola sòc l'Eva i em va agrada molt les colonies. El que em va agradar mes eren als jocs de nit pero al dels piratas,als vilatans i les vruixes amb vaig fer mal pero em vaig divertir molt. Adeu.
FERRAN ha dit…
Hola soc el Ferran i m'ha agradat molt les colonies i lo que m'ha agradat més es el ping pong adeuuu!!!!!
arnau planell ha dit…
hola soc l'Arnau mu vax psar molt ve i
lu que mes el joc de nit i el manjador i durmir a les lliteres i esmursar i l'acurius i els monitors
adeu.
Alejanra paulino ha dit…
Hola el que em va agradar mes va ser el de lesd balletanes, els pirates i les bruixes.
Ivan Blanco ha dit…
Hola soc l'Ivan i em va agradar la discoteca, la platja i els jocs de nit dels vilatans,pirates i bruixes.