M'agrada llegir

A tots els mestres de Cicle Mitjà ens agrada molt llegir i ens agradaria encomanar-vos aquesta passió.
Llegir és divertit, és interessant, és emocionant, aprens moltes coses, coneixes món...
I avui hem trobat aquest vídeo (a partir d'una cançó antiga del Super3) que hem trobat molt maco i ens ha agradat molt. I hem volgut compartir-lo amb tots vosaltres perquè estem segurs que a molts de vosaltres us agradarà.
Gaudiu-ne tant com pogueu! Del vídeo i de la lectura!

M´Encanta Llegir (Club Super3-Lila) 
M'han transportat les paraules,
m'he ficat a dins dels altres,
he viscut la seva història
i he vist el que imaginaven.

He tret secrets d'algun savi,
trucs i encanteris fantàstics,
estranyes maneres de viure
que em fan petar de riure.

El cim més alt del planeta,
la lluna més maca i més plena,
el cap del més tocat de l'ala,
secrets de monstres i fades.
M'encanta llegir abans d'anar a dormir:
sense moure ni un peu puc arribar a tot arreu.

Llegint puc saber el que passava
quan una bruixa volava,
saber com fer anar una joguina.
Llegint puc saber com s'arriba...

...al cim més alt del planeta
la lluna més maca i més plena,
el cap del més tocat de l'ala,
secrets de monstres i fades.
M'encanta llegir abans d'anar a dormir
sense moure ni un peu puc arribar a tot arreu
i mai no sabreu d'allà on vinc perquè he estat llegint.

Comentaris

Biel Altimira ha dit…
Hola soc ei Biel,em escoltat la cançó amb la mare i l´hem trobat preciosa.La lletra es molt xula,adeu.
Alba Martin ha dit…
Hola la meva germana la meva mare i jo em escoltat la canco i era molt maca,adeu¡¡¡¡¡¡¡¡.
Laura Martin ha dit…
E mirat la canco amb la meba germana i ma agradat molt. adeuuu¡¡¡¡¡.
Gerard Navarro Gonzalez ha dit…
La canço es molt bonica i m'agradat moltissim !!!
Sara Molero ha dit…
M ha agradat molt la canço de m encanta llegir es molt maca adeuuuuuuuuu
Cèlia ha dit…
Hola he escoltat la canço amb la meva mare i m'ha agradat moltissim, el que més m'ha agradat es el final perque estava envoltada de llibres.
Abril Bosch ha dit…
M encanta aquesta canço es suuuper maca!!!!!!!!!!!!!!