Un te a la menta. Músiques del Magrib

El dijous18 d'octubre vam anar al Teatre Conservatori a escoltar un concert molt especial:

"Un te a la menta. 
Músiques del Magrib".

Feia dues setmanes que n'anàvem parlant a l'escola i ens anàvem preparant i això va fer que en disfrutéssim molt més.
Hi ha moltes coses que ens van agradar:
  • la decoració de l'escenari, 
  • com de bé tocaven els instruments i cantaven les cançons, 
  • les bromes que es feien entre ells (quan li van fer un ensurt amb les kàrkabes al Lluís Pinyot o quan aquest anava picant tots els instruments de percussió i amb l'Ayoub va picar-li la calba...), 
  • el ritme de les cançons i el dum-tak-dum-dum-tak que alguns havíem assajat a classe, 
  • cantar tots plegats "La tarara", 
  • que al final de l'espectacle els músics ens esperessin a la sortida i ens saludessin i ens donessin les gràcies,
  • que ens regalessin una planta de menta que tenim a les classes...
El concert se'ns va fer curt i això és senyal que ens ho vam passar molt bé. I per acabar una cosa molt important: ENS HEM DE FELICITAR PERQUÈ EL NOSTRE COMPORTAMENT DURANT EL CONCERT VA SER EXCEL.LENT!!!

Que sempre sigui així!

Comentaris

home invisivle ha dit…
Guai.
Sara Molero ha dit…
A estat molt xuko l espectacle ens va agrada molt a totom i ens va sorpeda molt a tots adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuu¡¡¡¡¡¡
Anna Navarro Peris ha dit…
Hola m'ha agradat molt tot lo que heu fet i aquell noi que cantava molt beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!
jana prat ha dit…
Em va agradar molt perque era com dibuxos animats i cançons i a mi m'agraden molt les cançons en marroqui.
Andrea Gonzalez ha dit…
La canço era molt maca que voldria escoltar-la un milió de vegades .
Neil Pérez ha dit…
Del te a la menta em va agradar tot i lo que em va agradar molt molt molt va ser quan vem cantar la tarara.
Aina lujan ha dit…
m´ha agradat molt el espactacle de un te a la menta i tambe va ser molt divertit quan tots aquells nens i nenes van pujar a ballar a l'escenari adeuuuuuuuuuuuuuuuuuu¡¡¡
alba martin ha dit…
m'ha agradat molt la cançó de un te a la menta perque tocaven molt rapid i el senyor que cantava ho feia molt be que us u paseu beeeeeeeeeeeeeee¡¡¡¡¡¡¡¡
Mia Taylor Martínez ha dit…
M'ha agradat molt la de la canço tarara i quan feien les bromes,i la decoracio de l'escenari adeu!!!
Biel Altimira ha dit…
Hola em va agradar mol l'espectacle. I la musica era fantastica relaxava molt. algunes musiques no relaxaven pero la majoria si.
marcel ruiz ha dit…
M'ha agradat molt pero molt que la voldria sentir un milio de vagades i lo que m'ha agradat mes es "La tarara" i les bromes mès ancara i tots els personatges havien fet les cançons molt maques.
Guillem Sierra ha dit…
Hola m'ha agradat molt les imatges i els videos i quan vaig anar al concert la canço que hem va agradar mes va ser la Tarara. Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edgar cuevas ha dit…
M 'ha agradat molt l'espactacle i tambe la canço de la tarara.
Almustafa Achemir ha dit…
M`ha agradat tot i m'he divertit
Paula Sedano ha dit…
Hola m´ha agradat molt el te a la menta. Les cancons son de un altre idioma pero son molt boniques. Gràcies Eladi per portar-nos.
Marc Marianges ha dit…
Em van agradar molt les cançons, el banjo electric i la tarara...
Victor Martin ha dit…
A mi em va agradar molt com tocava la darbuca,el llaüt i el guembri i tambe em va agradar molt la canço de la tarara
Laura Martin ha dit…
A mi lo que em va agradar molt es quan vam cantar tots junts la canço de la tarara. Espero que a vosaltres tambe Adeuuuu.
Cèlia Castilla ha dit…
A mi lo que mes em va agradar era quan tocava la darbuka perque ho tocava molt rapid.
Joel Hernandez ha dit…
M'ha agradat molt quan han fet les bromes i el llaüt, la darbuka i tots els instruments.
Abril Bosch ha dit…
A mi em va sorprendre molt com tocava el llaüt i tambe la darbuka pero lu que em va agradar mes va ser la canço de la "tarara"
Stella Martin ha dit…
meagradarmolt i los in trumentos sonaban muibi en elcantan cantabamuibi en meagradamolt
Joan Diaz ha dit…
Hola m'ha agradat molt la darbuka i el llaüt i el guembri i la canço i es diu la tarara.
Nuria Casañas ha dit…
A mi em va agradar molt la darbuka aquell noi la tocava amb un dit pero a ames la tocava molt rapid
Yeray Jane ha dit…
M'ha agradat molt l'espactacle i tambe quan li havia donat al cap a l'Ayoub.
Alba Montero ha dit…
A mi m'ha agradat molt quan vem cantar tots junts la tarara i tambe quan van sortir a ballar nens a l'escenari. i tambe em va agradar com cantaven tots.
Jordi Hernandes Sole ha dit…
Em va agradar la canço de la tarara i el llaüt
Marius Ilut ha dit…
M'ha agradat molt el te a la menta perque tocaven molt be els instruments i tambe com anaven vestits i com cantaven. Tambe ens han saludat a la sortida i la tarara es el que ma'h agratat molt el espectacle
Sergi ha dit…
Em va agradar molt el decorat i els cants.
Marti ha dit…
Em va agrada molt l'espectacle i tambe els instruments pero em va agradar mes la tarara si la tarara no
Salma Kadri Tayebi ha dit…
M'ha agradat cantar la tarara i com tocaven kàrkabes i el banjo etc i em va agradar fer la darbuka !!!
Leif Delicado ha dit…
Hola l'espectacle em va encantar i que m` agradaria sentir voldria repetir aquest espectacle un milio de vegades i l, Ayoub cantava molt beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Míriam Culebras Berjillo ha dit…
Em va agrada molt pero jo volia ballar a l'escenari. La tarara va ser impressionant i quan van venir dos per darrera va ser molt divertit.
Jara Clemente ha dit…
M'ha agradat molt el teatre de la canço de la tarara.I quan es feien bromas perque feia molt riure. M´han agradat molt els decorats i els instruments i m'ho he passat molt be.
Carla Arnau Hernandez ha dit…
A mi em va agrada mes del que em pensava.Els instruments em van agrada molt i els musics ho van fer molt be.
Mireia Ventura ha dit…
Em va agradar molt el te a la menta i m'agradava com anaven vestits i un m'agradava molt molt com anava vestit, un amb el vestit de colorins. I tambe un que anava molt ben vestit que es deia Ayoub i un que es deia Mohamed i el germa de la Teresa Pinyot i l'ultim, el Joan, i m'ho vaig passar molt be.
abril bosch ha dit…
a mi em va agradar MOLT la canço de"mencanta llagir
Ibtissam Alla ha dit…
M'a agradat molt la canço de la tarara i tambe les carcabes i tots els instruments.
Gerard Navarro Gonzalez ha dit…
El teatre ha sigut molt agradable i a mi dels instruments m'ha agradat el violi m'ha agradat molt
Sara Molero ha dit…
Em van agradar molt les cançons que van tocar i sobre tot quant el cantan va tocar el llaut tan rapit va ser molt xulo adeuuuuuuuuuu¡¡¡¡
Min Cabello ha dit…
M'han agradat molt les cancons del concert del Conservatori eran molt guais.
Isaac Contreras ha dit…
Em va agradar les bromes i la canço de la tarara.
Sergi Benito ha dit…
La darbuca em va agradar molt perque tocava molt be i molt rapida
Uriel Martinez ha dit…
M'han agradat molt les cançons la tarara etc tambe m'ha agradat els vestits al del Mohamet al de Lluis i m'ha agradat molt.
Alex Bravo ha dit…
M 'ha agradat MOLT totes les cançons i tambe eran molt bon cantants el meu instrument prafarit es la darbuka espero que un altre dia tambe ens convideu
Ouiame Ayadim ha dit…
era molt maco i han cantat moltes cançons i la darbuca era molt maca.
Carles Porcel ha dit…
Els nens i nenes de 3b i 3a ens va agrada molt i a mi no molt pero quan van fe el tum tac tum tac...i tanbe la tara si la tara no.
Emma Valeriano ha dit…
M'ha agradat molt el concert sobretot quan tocaven la darbuka i tambe la canço de la tarara va ser molt maca la decoracio.
Aina Budia ha dit…
M'ha agradat molt com tocaven la darbuka tambe em va agradar les karkabes ,el violi em va IMPRESIONAT com el tocaven,i tambe com tocaven el llaut.
Jon Ferrer. ha dit…
M´han agradat molt les bromes i tambe la música. Quan tocaven i cantaven era molt xulo,pero quan és va acabar es van saludar.