Carnestoltes 2013

El divendres dia 8 de febrer vam celebrar el Carnestoltes a l'escola.
Després de tota la setmana d'haver anat seguint les consignes per portar algun element de disfressa al matí, el divendres vam començar admirant els vestits de gala que tothom s'havia posat... Quina elegància!!!
Després a les 10 h., els mestres ens van sorprendre amb un pati especial. Un pati d'una hora, a una hora diferent de la de sempre i sense poder portar pilotes. Però va ser molt divertit perquè vam poder jugar amb el "matacigrons", dibuixar amb guixos al terra del pati i fer jocs dels que normalment no fem mai.
A les 11 h. vam tenir una altra sorpresa i vam anar a les classes de parvulari on vam recordar els nostres primers anys a l'escola jugant amb animalets, construccions, fent dibuixos amb les platetes de plastidecors... Ens va fer molta il.lusió tornar a fer de petits per una estona!
I a les 12 h vam tornar a les nostres aules però no per fer feina sinó cantar cançons o mirar pel.lícules per acabar un matí de carnestoltes ben especial.

I a la tarda: la traca final!
Tothom va arribar disfressat de manera espectacular de personatges de "La volta al mónen 80 dies". Hi havia Phileas Fogg, moltes princeses hindús, japonesos i japoneses, cowboys i indis americans i fins i tot gent d'altres parts del món. Però el millor és que tothom s'havia esforçat molt per fer una disfressa preciosa i feieu molt goig. Fins i tot els mestres es van posar d'acord per anar tots de cowboys i cowgirls...
FELICITATS A TOTS!!

Vam anar al pavelló on vam trobar-nos amb els d'Educació Infantil (disfressats d'esportistes) i els de Cicle Inicial (disfressats d'egipcis). Allà vam desfilar al so de "Son, ochenta días son" i vam tornar a fer la flashmob de "T'estimo molt". I després d'acompanyar els petitons amb el ball del Super3 "Em moc, em moc, m'agrada l'esport" vam començar una estona de ballaruga i disbauxa on no van faltar el "Gangnam style", la "Macarena", el "No rompas más" i altres balls que havíem practicat amb l'Anna Torné i que ens van fer passar una estona molt divertida.

VISCA EL CARNESTOLTES!!

I per acabar aquí teniu unes imatges de record:

Comentaris

Maria Paez Closa ha dit…
Em va agradar molt el carnaval.
va ser molt diverrtiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Sara Molero ha dit…
El carnestoltes d'aquest any ha sigut molt xulo i molt divertit. A mi el que em va agradar mes va ser quan vem celebrar el carnestoltes i quan vem ballar el Gangam Style. Aquest carnestoltes ha sigut molt divertit!!!!.
Min Cabello ha dit…
Quan vem fer el carnestoltes al pavello va ser molt guai. I vem ballar cançons per exemple la macarena que era molt divertit. M'ho vaig passar tope guai.
Uriel ha dit…
Amb va agradar molt les disfresses de les Aoudes, dels indis al vem çelebre al pavello i tambe vem canta cançons i vem ballar balls molts dibertits.
Isaac Contreras ha dit…
El dia da carnestoltes em va agradar molt quan vem jugar a fer carreras amb els taps d'ampolla i també quan vem cantar les cançons com per exemple "Fil de llum", "La clase malalta" i també "Són ochenta dies son" i també quan fer la desfilada i la flashmob.
Emma Valeriano ha dit…
M'ha agradat molt, sobretot quan hem anat al pavelló a ballar cançons i a jugar a moltes coses. Ha sigut divertidisim. Aquest any m'ho he passat molt be. M'encanta el CARNESTOLTES!
Alex Bravo Peña ha dit…
A mi em va agradar una hora de pati,i el CARNESTOLTES...Els records de quan erem petits... Al pavello vem ballar el "gangam style" "no rompas mas mi pobre corazon ADEU!!!!!
GGerard Navarro Gonzalez ha dit…
A mi em va agradar fer una hora de pati i tot lo demes, pero aquest any jo crec que es l'any que hem fet mes coses de carnestoltes. Així ja m'agrada, vull REPETIR-HO!!
Aina Budia ha dit…
Aquest carnestoltes ha sigut molt divertit!!!!! Vam ballar el "Gangnam style", tambe vam ballar la "Macarena" i els petits em van sorprendre amb la canço del super3 perque la ballaven superbe .
Daspres vam ballar un flashmob que l'haviem estat practicant.
Ouiame Ayadim ha dit…
El dia de Carnestoltas i m'ho he passat molt divertit i ens hem disfressat de "La Volta al mon en 80 dies" i d'Aouda i d'indis.
Abril Bosch 3-b ha dit…
A mi hem va agradar molt fer una hora de patí i també anar a la classe de p-4 a jugar .Els nens petits ballaven molt bé .La canço de em moc em moc era molt xula.I aquella desfilada em va agradar molt pero lo que hem va agradar mes va ser el flachmub.
Abril Bosch 3-b ha dit…
A mi hem va agradar molt fer una hora de patí i també anar a la classe de p-4 a jugar .Els nens petits ballaven molt bé .La canço de em moc em moc era molt xula.I aquella desfilada em va agradar molt pero lo que hem va agradar mes va ser el flachmub.
Adrià Cardona ha dit…
Em va agradar molt el pati especial perque no hi havia pilotes i aixi no molestaven.
Adrià Cardona ha dit…
Em va agradar molt el pati especial perque no hi havia pilotes i aixi no molestaven.
Cèlia Castilla ha dit…
A mi em va agradar molt quant vem fer el flashmob. Tambe em va agradar molt quan L'Anna Torne va posar les cançons que feiem amb ella. adeu!!!!!!!!!
Joan Diaz Gallardo ha dit…
Ma agrradat el carnaval de aquest any,per que vem fer un hora de patí i quan vig entra al pavallo vem fer el lim dap i tambe em va agradar molt quant vem fer ei Gangam style
Victor Martin ha dit…
Jo el divendres no vaig anar a col.legi però he vist les fotos i crec que lo mes divertit va ser quan veu ballar la flashmob al pavello però tot va ser molt divertit.
Quina pena que no hagi pogut vindre. Segur que si hagues anat m'ho hagues passat ¡super super super mega be!.
Paula Sedano Luna 3-b ha dit…
Hola, a mi em van agradar molt totes les coses que vem fer Divendres. Ens va dir l'Eladi que ens podiem canviar de lloc amb qui vulguem, vem tindre 1 hora de pati. Al acabar el pati vem anar a les classes de parvulari i jo vaig fer un dibuix. Despres d'acabar una hora de parvulari vem cantar cançons la classe de 3-b i 3-a m'ho vaig passar molt be. I per la tarda tambe. Gracies, Eladi adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joel Hernandez ha dit…
Em va agradar molt perque teniem 1 h. de pati. I la canço del "Gangnam Style".
Adeuuuuuuu!!!!
Mario Vivancos ha dit…
Em va agradar molt,yupi!!
Tambe em va agradar molt ballar i jugar. ha sigut molt chachi.
XD

ADEEEEEEU!!!
Marc Marianges ha dit…
Em va agradar molt el Carnaval. Les cançons de "GANGNAM STYLE"i les altres també. adeuuuuuuuuuuuuuuuu!Fins una altra!!!
Nuria casañas 3-b ha dit…
Jo no vaig poder venir a la festa pero he vist les fotos i m'han inpresionat. Segur que ha sigut molt divertit!!!!!!!!
Laura Martin ha dit…
Em va agradar molt el dia del carnestoltes. A l'hora del pati vaig jugar a moltes coses i lo que em va agradar mes de l'hora del pati va ser quan vaig escriure al terra amb el guix. M'ho vaig passar molt bé. I a la tarda em va agradar molt fer la desfilada i els balls que vem fer amb l'Anna Torne adeuuuuu.
Halima garin ha dit…
Em va agradar mooooolt el carnaval i sovre tot les dicfreses vem cer molt creatius amb la nostre roba
Biel Altimira ha dit…
Uf,si que va ser molt divertit, els valls les cançons...Quina idea mes bona la de celebrar el CARNESTOLTES!!!!