Educació per la mobilitat amb el RACC

El passat dimarts 26 de febrer vam rebre la visita d'una educadora del RACC, l'Eva, que ens va fer una mica d'explicació sobre consells per a una mobilitat segura i ens va presentar els jocs que hi ha a la plana de RACC Educa.
Vam parlar de cinturons de seguretat, de cadiretes, d'airbags, d'armilles de seguretat, de passos de vianants, de semàfors... Són coses que tots sabem (tot i que sempre s'aprèn alguna cosa nova) però que sempre està bé recordar i sobretot, aplicar-les.
Si voleu provar els jocs de la plana web us podeu donar d'alta clicant a l'opció REGISTRE. Si ho preferiu ja hem creat un usuari i podeu entrar a jugar com a alumnes amb les següents dades:

USUARI: oms
CONTRASENYA: 80dies

Apa doncs, passeu-ho bé i acabem amb 4 fotos d'aquella sessió.


Comentaris

Lara Belmonte ha dit…
ha sigut molt interesant
Jara Clamente ha dit…
M'ha agradat molt. Em va agradar molt el joc de el cotxe.

Yo he provat d'entrar en la web pero la contraseña i l'usuari em diu que u tinc malament.

Adeu.
Mia Taylor ha dit…
M'ha agradat molt .
Quan ho vaig sentir em semvlaba que seria molt aburrit pero al final va acabar sent molt interresant.Em va agradar molt el joc del cotxe.

Adeu.
alba martin ha dit…
A sigut molt interesant ,lo que ma agradat mes a sigut quant tenia de sortir jo.Quant he sortit jo ma fet una miqua de bergonya,pero no a sigut res. He apres on es coloquen les coses del cotxe ,i la profesora ho espliquaba molt bé .
A mi ma encantat.