Murals de "La volta al món"

Durant el segon trimestre ens vam proposar decorar les parets de les escales amb uns murals que reflectissin l'itinerari que segueixen Phileas Fogg i els seus amics al llarg de la novel.la "LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES". 
Vam anar definint els espais que ocuparíem i buscant aspectes identificatius de cadascun dels llocs geogràfics (monuments, banderes, elements paisatgístics...), així com elements importants (mitjans de transport, personatges...) al llarg del llibre.
Vam dedicar-hi moltes sessions de plàstica: buscar les imatges per internet i, projectant-les amb el projector de les aules, les calcàvem sobre cartolina. Després calia ressseguir-les amb detall, pintar-les, vernissar-les, retallar-les i, finalment, fer la composició sobre les parets on ja hi havíem instal.lat els papers d'embalar.
A l'entresol tenim el mapamundi i un retrat de l'autor, Jules Verne. Després, a mesura que anem pujant pisos ens trobem amb les diferents zones: Londres, Egipte, Índia, Japó i els Estats Units.

Ha estat una bona feina que ens ha permès aprendre diferents tècniques i treballar en equip per aconseguir un objectiu final. Ara, amb el resultat acabat, ens ho mirem orgullosos i tothom ens felicita perquè ENS HA QUEDAT MOLT BÉ!

L'ENHORABONA A TOTS!!



Comentaris

Biel Altimira ha dit…
Es veritat ens ha quedat molt maco. A mi la part del Japó és la que m'ha agradat més. Hem treballat molt i per aixo ens ha quedat tant bé.
Mia Taylor ha dit…
M'ha agradat molt el mural.
Em va agradar molt ajudar l'Anna a ficar el paper d'embalar.
Quan pujo per l'escala em dóna la sensacio que estic viatjant amb el Phileas Fogg.
M'ho he passat molt be.
Alba Martín Pardo ha dit…
A mi m'ha agradat molt. Els meus pares han quedat alucinant aixo significa que hem treballat molt bè. Lo que m'ha agradat mes ha sigut India, i als meus pares em sembla que el que els ha agradat mes ha sigut Londres.
Espero que l'any que be ens quedi requetebe.
Aina Luján Rodríguez ha dit…
La sensacio de quan pujo les escales es com si estigues donant la volta al mon en 80 dies! Es impresionant.Es molt maco , m'ha agradat moltttttttttttttttttttttttttt. El que m'ha agradat mes es el Tah Mahal.
Andrea Gonzalez ha dit…
Ahir dia 10 de març ven fer portes obertes i els nostres pares van veura el mural de la volta al mon en 80 dies i els va agradar molt. A mi em van dir: molt maco Andrea. Jo li vaig dir que vaig fer l'elefant i el mapa i vaig pintar .
Neil Pérez ha dit…
El mural de "La volta al mon en 80 dies" m'ha agradat molt. La part que mes m'ha agradat ha sigut la de Londres. M'ha agradat perque sortia el Big Ben, les cartes, el rellotge etc. Quan arribi a casa directament li dire als meus pares.
Almustafa Achemir ha dit…
Ha sigut increible el mural de ´La volta al món en 80 dies`
Hi havia el Fix que m'agrada molt.
Nuria Dominguez ha dit…
Em va agradar molt llegir el llibre de 'LA VUELTA AL MUNDO EN 80 DIES' Quan vaig veure el tren pensava que era de veritat i tambe em va agradar molt el mural a la hora de plastica. Hi havia L'Auda, Fix, Phileas Fogg i en Passepartout i em va agradar molt Japo, la India, EEUU. Jo vaig pintar el Passepertout i em va agradar molt
Guillem Sierra ha dit…
Hola soc el Guillem, el mural de "La volta al món en 80 dies"es fantàstic!!!!! El que mes m'agrada es la India amb la deessa Kali, el Tah Mahal,la princesa Aouda, alguns animals... Jo vaig resseguir la cara d'en Jules Verne era molt dificil!!!!! Es una pena que vaigi al segon pis: no puc veure Estats Units ni tampoc el Japó. Ha costat molt pero per fi hem acabat. Adeu, fins aviat !!!!!!!!!!!!!
MARCEL RUIZ ha dit…
Uau!!!!!!!!!!!!!!lo del mural ha quedat molt maco. La part d'Egipte lo que fa com una muntanya ho haviem fet jo i la Mia però lo altre es impressionant. JAPÓ molt maco, m'agradaria haver-ho fet jo, el Guillem tots dos junts i altres nens. I lo que em va costar mes es el celo, EEUU, l'agent Fix esta bè Bé, fins un altra, adeu!! Amics ajudeu-me que el proxim trimestre ens quedara mes be, m'ho jureu d'acodt!!!!
adeu siau.
Jana Prat Garcia ha dit…
M'han agradat molt els murals sobretot el de la Índia perque he dibuixat un tigre i m'ha costat molt. I tambe m'ha agradat molt el mural de Japó pero tots els murals eren molt xulos!!!
Anna Navarro Peris ha dit…
Al meu pare, la meva mare i la meva germana els va agradar molt el que vaig fer: La o de LONDRES LA vaig fer i als meus pares els va agradar i em va agrada molt molt lu que vaig fer ...
ADEUUUUUUUUUUU
edgar cuevas ha dit…
Em va agradar molt lu que vem fer a l'hora de plastica. El Sergi i jo vem fe lu del celo.La ciutat que m'ha agradat molt ha sigut EEUU. M'ha agradat mooooolt fer el mural.
Jon Clarence Ferrer Ocón ha dit…
Ens a quedat molt bonic el mural de LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES,jo vaig fer una mica del BIG BEN,les lletres d´INDIA i la carta del rei J de cors.M'ho vaig passar molt bé!
Salma Kadri ha dit…
M'han agradat molt els murals i un dels que més em va agradar es el dels Estats Units pero jo vaig fer las boles de paper de seda per l'elefant i pintar la "d" de Londres adeu!!!.
Alba Montero ha dit…
A mi em va agradar molt com ens va quedar,lu que mes em va agradar va ser l´india i jo vaig fer la lletra o ,i el mural va quedar molt xulo i el Jules Verne va quedar xulisim!!!!
Yeray Jane ha dit…
M'ha agradat molt treballar a plastica "La Volta al Mon en 80 dies". Vaig fer l'elefant i una lletra. Em va a gradar mooooooooooooooolt!!!!!!!!! gracies per llegir el comentari.
Mireia Ventura ha dit…
Em va agradar molt el mural jo vaig fer l'Aouda amb la Carla, i vaig fer l'elefant amb alguns companys i per acabar el Taj Mahal amb altres companys. I ens ho vem passar molt be. M'agradaria fer-ho una altra vegada pero de diferents coses. Potser a 4t ho fem pero potser no, pero bé, no passa res perque amb un n'hi ha prou.
Lara Belmonte Pulido ha dit…
Per a mi el mural mes xulo es el de l'india a i tambe el del Japo,el de Londres m'han encantat!!!!! Espero que el proxim mural sigui tant xulo!!!!!!
Carla Arnau Hernàndez ha dit…
Hola, a mi m'ha agradat molt!!!!!!Jo vaig fer l'Aouda amb el Victor i la Mireia. També vaig fer una mica l'elefant...quant vaig venir el diumenge amb la meva mare i amb la meva germana els hi va encantar
Marius Ilut ha dit…
Jo he fet d'ajudant a l'Anna Torne
i hi havia molts mes nens com jo.
Els murals ens van quedar molt macos per mi, no se si a vosaltres tambe.
Marius Ilut
Martí ha dit…
Jo de tots els murals vaig fer el mapa mundial pero no era el unic. Per mi ho vaig fer molt be pero no li he ensenyat als pares, i li ensanyare avui i segur que em diran: "Molt be, Martí, es molt xulo".
Jordi Hernandez Soler ha dit…
No m'ho puc creure que l'escala hagi quedat tant xula!!!!! Jo vaig fer les boletes de l'elefant, vaig ajudar a aguantar el dibuix de Londres resseguir-lo i pintar-lo i vaig pintar al Taj Mahal. Va ser molt divertit!!
Leif Delicado Torrento ha dit…
Esta molt xulo a
alucinant!!!!! jo vaig fer el mapamundi amb els meus amics!!!!!!!!!!.
Sergi Fargas ha dit…
Jo vaig fer el TAJ MAHAL i la e i la s de LONDRES i quan ho vaig veure em vaig quedar de pedra.
jara clemente hierro ha dit…
M´ha agradat molt perque ens va quedar molt bé el moral. Jo vaig fer l'elefant amb uns altres amics, despres vaig fer amb altres amics el Taj Mahal.
Ens ho vem pasar molt bé,i volem fer mes coses. A quart voldre fer un altre mural ens ho pasarem molt bé i ho farem molt béééééééééé,i ho vull fer molt xulo si ho fem si no ho fem no m'importa perque igualment m'ho passare molt bé!
Abril Bosch 3-b ha dit…
Jo crec que ens ha quedat molt xuli. Ha mi la part que ens ha quedat mes be ha sigut la de estats units però hi ha hagut un error molt petit ,que el pont va abants de l'estatua .Però
bueno segur que ningu mes s'en asseventara d'aixo.
IBTISSAM ha dit…
Els murals son molt guapos. M'han agradat molt. Jo vaig fer la part de la bandera i també vaig pintar la lletra "L" pero no la vaig poder acabar perque eren les 5 de la tarda.
Alex Bravo Peña ha dit…
Ens ha quedat molt bonic el mural de LA VOLTA AL MON EN 80 DIES, jo he fet la carta de la J de cors i les lletres de l'Índia. Els meus pares van quedar al.lucinats...
Min Cabello ha dit…
A mi m'ha agradat molt el mural. La part que m'ha agradat més es Londres i Egipte. Les cartes de whist eren molt xules, ha quedat xulissim.
Sara Molero ha dit…
A mi el que em va agradar mes van ser els detalls que hi havia als murals. Jo vaig fer el mural de Londres i el Big Ben amb l'ajuda de l'Emma, de l'Uriel, de l'Adria...un dels murals que em va agradar mes va ser el de l'India perque era molt maco i molt colorit aquests murals son molt macos ADEUUUUUUUU!!!!!!!!!.
Uriel Martinez ha dit…
EL que mes m'ha agradat del mural es el Japó. Jo vaig fer al mapa mundi, va ser molt divertit. A part de fer el mapa mundi, vem fer el Big Ben amb la Sara, l'Emma, jo, l'Adrià, l'Isaac, el Mario... M'ho he passat molt be adeuuuuuu.
Sergi Benito ha dit…
Els murals son molt macos, jo vaig fer la part de Londres i em vaig divertir molt mentre el feia. Jo vaig fer una mica tot.
Emma Valeriano ha dit…
M'ha agradat molt. Ha quedat xulissim. La part que m'ha agradat mes ha sigut la de Londres. Jo he fet la part de Londres, he fet el rellotge i un trosset del Big Ben. Segurament els pares es deuen haver quedat impressionats.
Aina Budia ha dit…
M'ha agradat molt el mural, pero la part que m'ha agradat mes ha sigut la de l'India .
Jo vaig fer el carro de cavalls amb: la Núria,la Cèlia i la Laura. Als meus pares els va agradar molt el mural i a mi tambè. M'ho vaig passar molt be ensenyant-li i explicant-li què volia dir cada dibuix.
Carles Porcel ha dit…
Ens ha costat molt i ens ha quedat molt xulo. Hi ha Londres, Egipte, India, Japó, Ee·uu. El joc era el whist el joc de cartes que jugava en Fogg.
Ouiame Ayadim ha dit…
És molt divertit i vem fer la Volta al mon en 80 dies i era molt maco i estava molt xulo .
RIHAM 4B ha dit…
A mi m'ha encanntat es lo millor que e fet a tota la meva vida!!!!!!!!!!!!!! i el millor moral adeeeeeeeeuuuuuuuuuu