Certamen literari Sant Jordi 2013

Aquest any hem fet un certament literari per Sant Jordi.
Per les vacances de Setmana Santa tots els alumnes de Cicle Mitjà van escriure un conte inventat. Després tothom el va llegir davant dels seus companys que apuntaven el que més els atreia de cada conte i li posaven una nota.
Quan tots els de la classe van haver llegit es van fer unes votacions secretes i el dia de Sant Jordi tocava saber el resultat d'aquestes votacions.
I el resultat ha estat el següent:

TERCERS CLASSIFICATS:
3A: EL PASTOR TÍMID de Martí Álvarez
3B: EL PROBLEMA D’EN JORDI de Jon Ferrer
4A: ELS DOS RATPENATS I LA PEDRA MÀGICA d' Ohiane Cabello
4B: L’ENCANTERI DEL LLAC de Roger Ayala

SEGONS CLASSIFICATS:
3A: BOJA PEL BÀSQUET d' Aina Lujàn
3B: EL PAÍS DELS ALIMENTS de Sara Molero
4A: LA GALETA DE XOCOLATA d' Èric Pascual
4B: LA LLUNA ES TRENCÀ EN DOS de Natàlia Pacheco

PRIMERS CLASSIFICATS:
3A: ELS OUS DE XOCOLATA de Lara Belmonte
3B: LA MARINA I LES XUXES d' Abril Bosch
4A: LA PASTISSERIA MÀGICA d' Aida Alamillo
4B: EL ROBOT MÀGIC de Brenda Pradas

Si cliqueu sobre els noms dels contes podreu llegir-los.

Enhorabona especialment a tots els guanyadors, però també a tots els participants en general.

Visca Sant Jordi!

Comentaris

Monica Sagues ha dit…
Enhorabona als contes guanyadors, m'han agradat tots.
ABRIL BOSCH 3-B ha dit…
A mi m'ha agradat molt el conte de la pastisseria magica de l'Aida però tots han estat molt xulos.
Roger Ayala ha dit…
Hem esta tota la família molt entretinguda llegint els contes.
Són xulíssims... Ens han agradat tots !

ENHORABONA !!!
Lara Belmonte ha dit…
Em llegit tots els contes amb la meva familia, tots ens han agradat i falicitem als guanyadors!!!
ola ha dit…
A mi m'han agradat tots els contes, pero a mi m'agradaria que els profesors m'hagesin ascollit parque el meu crec que tambe era maco