Jeroni de Moragas-AMPANS


El divendres 10 de maig els alumnes de 4t B vam anar a l’escola CEE Jeroni de Moragas-AMPANS a una gran festa/trobada que van organitzar ells mateixos, amb totes les escoles amb les quals comparteixen educació i ensenyament. 
 
Al nostre centre practiquem l’escola inclusiva; és a dir, l’escolaritat compartida. Nosaltres tenim el plaer de rebre cada dilluns un nen molt estimat per tots i que es troba en aquesta situació.

El divendres, el Marc ens va acollir a la seva escola i ens va fer sentir com a casa nostra. Ens va explicar el funcionament de la classe, les diferents activitats, i el més important per a ell: ens va presentar els seus nous amics.

Després, ens van convidar a esmorzar: coca amb xocolata i sucs. Estava boníssim!!!! Al cap d’una estona vam poder ballar amb un animador que cantava i ens feia moure per tot el pati. Així, vam passar una estona molt divertida. Com a cloenda, el Marc ens va regalar un marc fet per ell mateix  amb la fotografia de la nostre classe i els seus amics. També ens van regalar un enciam per sembrar a casa.

Va ser un dia molt emocionant i tots i totes vam tenir la possibilitat de jugar i compartir plegats.

Comentaris

Roger Ayala ha dit…
Em va agradar molt conèixer els companys d'en Marc. M'ho vaig passar molt bé!

Estic content que vingui en Marc cada dilluns, els altres dies el trobem a faltar.

Tots t'estimem molt, Marc, i sempre seràs el nostre AMIC!!!

Gràcies per la festa que ens vas fer.
Nicolás Ortiz ha dit…
La escola d'en Marc em va agradr tant com l'Oms i de Prat.

Em va agradar coneixér els companys d'en Marc i també aquell concert.

Va ser molt divertit!!!!!!
alex ha dit…
Em va agradar molt anar alla ha sigut molt bonic
IVET ha dit…
EL QUE EM VA AGRADAR MES ERA LA CARA DE FELICITAT QUE SE LI VEIA.
IVET ha dit…
GRACIES PER EL REGAL A I GRACIAS PER LA CARA DE SONRIRE QUE TENS.
marc dettmaring guardiola ha dit…
beic que estu cuntens de la festa del cee jeroni de moragas no uspensu que magrada mes laltra cole magrada mes el omsi de prat
marc dettmaring guardiola ha dit…
Estic molt content de tota la clase.
Adrià ruge, Alex Lardin, Ivet, Pol, Andrés, Abel, Aitor, Alex s, Natalia, Diego, Rigam, Brenda Sergi, abril, Arnau, Sara, Alva, aina, Iasine.
marc dttmaring guardiola ha dit…
Espero que cantasteu als que faltan
aaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuu
dvsvd ha dit…
ens ho vam passar molt bé!

Moltissim!





Brenda Pradas
Nicolás Ortiz ha dit…
Marc t'has oblidat de mi!!!!!
Marc dettmaring guardiola ha dit…
usentu micolas tu tambe igual dels altes adeu
Marc dettmaring guardiola ha dit…
yuni saps que no puc surti a intaret des pres an reñen a mi adeu
Halima ha dit…
Amb va agradar molt la escola den marc ens va esplicar tot i nos va olvidarningun detay ens o va esplicar com un profesor.
ABIA SIGUT UN DIA INUBLIDABLE.


ADEUUU!!



AINA ha dit…
EL MARC ENS BA ENSEYAR TUTS ELS NENS DE LA SEBA CLASE I TAMBE DE LES DE LA SEBE CLASE